AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Del Skrevet 13. oktober Har vekter/kettlebells på 3, 4, 8 og 12 kg. Har i tillegg treningstrikker, hoppetau og stepkasse. Burde jeg hatt noe mer? Tyngre vekter? Anonymkode: ed4c2...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #2 Del Skrevet 13. oktober Om du må ha tyngre vekter kommer jo an på hvor sterk du er. Men 12 er litt lite Anonymkode: 7be6e...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #3 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du må ha tyngre vekter kommer jo an på hvor sterk du er. Men 12 er litt lite Anonymkode: 7be6e...1db Er ikke så sterk enda. Hvor mange kg er anbefalt å ha for muskelvekst hjemme? Vurderer å kjøpe to manualer på 10 kg hver, da kan jeg legge de sammen og vips har jeg 20 kg. Men syns det er vanskelig å vite hva som er bra nok. Anonymkode: ed4c2...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 13. oktober #4 Del Skrevet 13. oktober Mann eller kvinne? Og er du ute etter styrke eller "just for looks"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #5 Del Skrevet 13. oktober Jeg er kvinne i 30-årene. Vil stramme opp og bli sterkere. Vurderer treningssenter når barna er større og jeg har flere timer i døgnet😂 men hjemmetrening må da være godt nok? Anonymkode: ed4c2...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå