AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Del Skrevet 13. oktober Jeg har hatt ett FF forhold noen mnd til en fyr jeg har kjent overfladisk i mange år. Det var helt avtalt på forhånd at ingen av oss er ute etter forhold til hverandre og at det bare var sex. Vi har møttes spontant ca en gang i uken og hatt sinnsykt bra sex. Det rare her er at han er så sur og avvisende når vi treffer på hverandre etter sex at jeg ikke tør sende mld eller noe og tenker at ja ja nå er vi visst ferdige. Så går det noe dager til og han er på og vi ender opp med ny runde? Hva er greia? Er han redd for at jeg kanskje vil ha ett forhold allikevel sånn at han må være sur og kjip så jeg ikke innbiller meg noe? Eller er han kanskje egentlig interessert i noe mer og sur og skuffet over at det ikke ble tema? Det har blitt meg fortalt av mannlige venner at jeg er drømme situasjonen ingen tror på er mulig, dame som kommer og ligger med deg når du vil og ikke vil noe annet eller maser i mellom. Det er helt ærlig bare det jeg vil, trives som singel og elsker sex med denne fyren og ønsker ikke noe forhold fra ham, bare ønsker å slippe de kleine dagene etter sex hvor jeg føler han er sur og avvisende. Alle andre menn jeg har hatt sex med har vært omvendt, ekstra snille og kjærlige etter bra sex så jeg forstår ikke mekanismen her? Anonymkode: 5a47b...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #2 Del Skrevet 13. oktober Kan du ikke bare la han være i dagene etter hvis du ikke egentlig er interessert i en relasjon? Han mener nok ikke å fremstå som sur, men han er nok avvisende fordi han ikke har behov for kjærlighet og bekreftelse rett etter sex på samme måte som du har. Dere har jo bare sex, hvorfor skal han være kjærlig oppmerksom rett etter, han har jo fått utløp for sine behov. Det virker jo som du har behov for litt mer enn bare sex? Anonymkode: 07018...c58 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #3 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke bare la han være i dagene etter hvis du ikke egentlig er interessert i en relasjon? Han mener nok ikke å fremstå som sur, men han er nok avvisende fordi han ikke har behov for kjærlighet og bekreftelse rett etter sex på samme måte som du har. Dere har jo bare sex, hvorfor skal han være kjærlig oppmerksom rett etter, han har jo fått utløp for sine behov. Det virker jo som du har behov for litt mer enn bare sex? Anonymkode: 07018...c58 Akkurat dette. Dere har en klar avtale og enighet, det er bare sex. Hvorfor skal dere da ha noe med hverandre å gjøre utenom? Bare sex er bare sex, ønsker du noe mer må du nesten si ifra. Ikke sikkert han er så gira på at dere skal ha et vennskapelig forhold utenom det FF forholdet dere har Anonymkode: 12e76...14b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #4 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du ikke bare la han være i dagene etter hvis du ikke egentlig er interessert i en relasjon? Han mener nok ikke å fremstå som sur, men han er nok avvisende fordi han ikke har behov for kjærlighet og bekreftelse rett etter sex på samme måte som du har. Dere har jo bare sex, hvorfor skal han være kjærlig oppmerksom rett etter, han har jo fått utløp for sine behov. Det virker jo som du har behov for litt mer enn bare sex? Anonymkode: 07018...c58 Jeg gjør det, er bare at vi treffes naturlig i en del hverdags settinger og da har vi jo alltid vært vennlige hyggelige og oppsøkt hverandre, så det føles veldig rart å bli møtt med avvisning, null blikkontakt og følelsen av åikke være venner akkurat dagene etter sex. Avtalen er jo at vi er vanlige venner sånn i hverdagen 🤷♀️ Anonymkode: 5a47b...33c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #5 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Akkurat dette. Dere har en klar avtale og enighet, det er bare sex. Hvorfor skal dere da ha noe med hverandre å gjøre utenom? Bare sex er bare sex, ønsker du noe mer må du nesten si ifra. Ikke sikkert han er så gira på at dere skal ha et vennskapelig forhold utenom det FF forholdet dere har Anonymkode: 12e76...14b Vi er nødt, treffes i hverdagssettinger, har hatt en venne relasjon i mange år og for meg som ikke har følelser er det null problem å være akkurat som vanlig, men virker som han har problem med det og da lurer jeg på hvorfor fordi jeg er glad i denne mannen selv om jeg ikke vil ha ett forhold til ham så tenker at det er best vi slutter å ligge før han blir såret hvis han egentlig vil noe mer. Vennskapet betyr mer for meg enn sexen og dessverre prater han ikke om følelser i det hele tatt. Anonymkode: 5a47b...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 13. oktober #6 Del Skrevet 13. oktober Du kan vel snakke med han om det. Spør om han kanskje foretrekker at dere ikke har kontakt ute blant andre folk eller hva greia er.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 13. oktober #7 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg gjør det, er bare at vi treffes naturlig i en del hverdags settinger og da har vi jo alltid vært vennlige hyggelige og oppsøkt hverandre, så det føles veldig rart å bli møtt med avvisning, null blikkontakt og følelsen av åikke være venner akkurat dagene etter sex. Avtalen er jo at vi er vanlige venner sånn i hverdagen 🤷♀️ Anonymkode: 5a47b...33c Da sier du det ved neste treff. "Jeg lurer på om dette opplegget ikke er noe for deg likevel, for jeg ser at tinga som ikke skulle endre seg har blitt veldig annerledes. Vi var enige om å møtes for å ha sex, og ellers fortsette som vanlig. Hva er greia med at ting ikke er sånn fra din side når vi møtes?" 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #8 Del Skrevet 13. oktober svartkatt skrev (3 minutter siden): Du kan vel snakke med han om det. Spør om han kanskje foretrekker at dere ikke har kontakt ute blant andre folk eller hva greia er.. no shame skrev (Akkurat nå): Da sier du det ved neste treff. "Jeg lurer på om dette opplegget ikke er noe for deg likevel, for jeg ser at tinga som ikke skulle endre seg har blitt veldig annerledes. Vi var enige om å møtes for å ha sex, og ellers fortsette som vanlig. Hva er greia med at ting ikke er sånn fra din side når vi møtes?" Han er bare utrolig umoden (mann i 40 åra🙄) så får bare hæ nei da, ingen bekymring som svar på det. Så egentlig skyter han seg selv i beinet og mister sin i følge menn "drømme situasjon".....og det er litt irriterende for det er så ideelt for meg det her, dritbra sex og ingen risiko for å bli såret (for meg i hvert fall). Så jeg håpte på en mannlig forklaring her så jeg kunne fått det til å skli smootere med de dagen etter for jeg vil gjerne fortsette, men er turn off å føle seg mislikt... Anonymkode: 5a47b...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #9 Del Skrevet 13. oktober Han er som han er, ts. Det du må spørre deg selv om er: hva gir denne relasjonen deg? Sex, åpenbart. Men er sex verdt å gå rundt å uroe seg over han på det viset? (Og jeg sier ikke at damer ikke setter pris på casual sex, det gjør vi selvsagt, den som påstår annet forsøker bare trøkke damer tilbake til kjøkkenbenken). Men tilgangen på menn og kvinner som duger som sexvenn er selvsagt mye større enn mengden som duger til forhold (som igjen er vesentlig større enn de som duger til samboerskap, som igjen er enormt mye større enn de som duger som foreldre). Så du kan jo finne deg en sexvenn det også er hyggelig å henge med. Han (eller hun) trenger ikke duge til noe annet enn å altså være et normalt hyggelig menneske som er god på den type sex du liker. Og mengden mulige kandidater til det er stort. Du trenger med andre ord ikke uroe seg for at han skal «bli lei». Du trenger i det hele ikke justere adferd for å tilpasse deg han. Det er fordelen med den type relasjon du har valgt. Har du ikke den fordelen at du kan drite i hva han mener? Da kunne du jo like godt kalt det dere er i et «forhold». Anonymkode: 429cd...b0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 13. oktober #10 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er bare utrolig umoden (mann i 40 åra🙄) så får bare hæ nei da, ingen bekymring som svar på det. Så egentlig skyter han seg selv i beinet og mister sin i følge menn "drømme situasjon".....og det er litt irriterende for det er så ideelt for meg det her, dritbra sex og ingen risiko for å bli såret (for meg i hvert fall). Så jeg håpte på en mannlig forklaring her så jeg kunne fått det til å skli smootere med de dagen etter for jeg vil gjerne fortsette, men er turn off å føle seg mislikt... Anonymkode: 5a47b...33c Jeg er i lignende relasjon(er), men når man ikke klarer å stå i det, er det mulig man faller innunder den kategorien som ikke får det så bra i sånne relasjoner. Skjønner ikke hvilke råd menn som ikke kjenner ham personlig skal kunne si, da jeg enda ikke har hatt to sexrelasjoner som er like. Håper det løser seg for deg, før det går for hardt utover selvfølelsen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #11 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han er som han er, ts. Det du må spørre deg selv om er: hva gir denne relasjonen deg? Sex, åpenbart. Men er sex verdt å gå rundt å uroe seg over han på det viset? (Og jeg sier ikke at damer ikke setter pris på casual sex, det gjør vi selvsagt, den som påstår annet forsøker bare trøkke damer tilbake til kjøkkenbenken). Men tilgangen på menn og kvinner som duger som sexvenn er selvsagt mye større enn mengden som duger til forhold (som igjen er vesentlig større enn de som duger til samboerskap, som igjen er enormt mye større enn de som duger som foreldre). Så du kan jo finne deg en sexvenn det også er hyggelig å henge med. Han (eller hun) trenger ikke duge til noe annet enn å altså være et normalt hyggelig menneske som er god på den type sex du liker. Og mengden mulige kandidater til det er stort. Du trenger med andre ord ikke uroe seg for at han skal «bli lei». Du trenger i det hele ikke justere adferd for å tilpasse deg han. Det er fordelen med den type relasjon du har valgt. Har du ikke den fordelen at du kan drite i hva han mener? Da kunne du jo like godt kalt det dere er i et «forhold». Anonymkode: 429cd...b0c Nei, det er det det ikke er, men har vondt for å gi slipp da det er utrolig sjelden for meg å treffe noen jeg faktisk har lyst til å ha sex med, som regel år mellom hver gang, så nei det er absolutt ikke enkelt å finne en ny . Anonymkode: 5a47b...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #12 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det er det det ikke er, men har vondt for å gi slipp da det er utrolig sjelden for meg å treffe noen jeg faktisk har lyst til å ha sex med, som regel år mellom hver gang, så nei det er absolutt ikke enkelt å finne en ny . Anonymkode: 5a47b...33c Men dere er jo ikke mer for hverandre enn sex, det får du jo. Skjønner at han ikke vil ha kontakt utenom Anonymkode: 3faa8...477 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #13 Del Skrevet 13. oktober Det ender aldri bra å ha sex med venner. For nå er dere ikke venner lenger, dere er elskere. Da klarer de fleste ikke å late som det er en helt vanlig vennerelasjon. Så her har du tråkket i baret. Hvorfor han er som han er må du bare glemme å spekulere i. Kanskje han synes det er kleint, kanskje han er redd for at du vil noe mer, kanskje han er sur for at du babler om dette forholdet til kreti og pleti. Umulig å vite. Anonymkode: a155e...073 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #14 Del Skrevet 13. oktober Så flaut å tro at menn mener det som et kompliment når de sier du er "drømmesituasjonen" fordi du gidder å være noens cumbucket. Anonymkode: 18d69...c94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #15 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så flaut å tro at menn mener det som et kompliment når de sier du er "drømmesituasjonen" fordi du gidder å være noens cumbucket. Anonymkode: 18d69...c94 Han er jo min cumbucket også, så her stiller vi da likt? Anonymkode: 5a47b...33c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #16 Del Skrevet 13. oktober Mitt tips er det samme som hvis dere hadde vært venner uten sex og han oppførte seg sånn: prøv så godt du kan å ignorere at han virker avvisende, vær helt vanlig venn (så unngå alt fysisk/flørtende da), ikke prøv å styre unna han i hverdagen, det blir bare rart. Om du klarer å oppføre deg like blidt som før tross hans surhet er det mye større sjanse for at han enten begynner å oppføre seg mer vanlig, eller at det blir veldig synlig og ubehagelig for han og at det derfor blir lettere å ta en prat Anonymkode: 9aa05...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #17 Del Skrevet 13. oktober Han er nok redd for at du skal bli interessert i eller forvente noe mer, og det er hans måte å vise at det på. Anonymkode: 88b2c...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #18 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er nok redd for at du skal bli interessert i eller forvente noe mer, og det er hans måte å vise at det på. Anonymkode: 88b2c...c26 Takk! Svaret jeg håpet på, er du mann? Og sp følger jeg rådet i denne, AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mitt tips er det samme som hvis dere hadde vært venner uten sex og han oppførte seg sånn: prøv så godt du kan å ignorere at han virker avvisende, vær helt vanlig venn (så unngå alt fysisk/flørtende da), ikke prøv å styre unna han i hverdagen, det blir bare rart. Om du klarer å oppføre deg like blidt som før tross hans surhet er det mye større sjanse for at han enten begynner å oppføre seg mer vanlig, eller at det blir veldig synlig og ubehagelig for han og at det derfor blir lettere å ta en prat Anonymkode: 9aa05...e00 og gir det litt mer tid 😊 Anonymkode: 5a47b...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #19 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så flaut å tro at menn mener det som et kompliment når de sier du er "drømmesituasjonen" fordi du gidder å være noens cumbucket. Anonymkode: 18d69...c94 Ha ha han er jo min cumbucket også så der stiller vi jo likt😂 vi finnes faktisk oss kvinner som bare er ute etter sex og ikke i hemmelighet ønsker han skal bli forelsket allikevel, det er faktisk min eneste bekymring i dette😊 Anonymkode: 5a47b...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #20 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det ender aldri bra å ha sex med venner. For nå er dere ikke venner lenger, dere er elskere. Da klarer de fleste ikke å late som det er en helt vanlig vennerelasjon. Så her har du tråkket i baret. Hvorfor han er som han er må du bare glemme å spekulere i. Kanskje han synes det er kleint, kanskje han er redd for at du vil noe mer, kanskje han er sur for at du babler om dette forholdet til kreti og pleti. Umulig å vite. Anonymkode: a155e...073 Det var hans forslag så da burde han jo tåle det selv? Og vi er omgangsvenner ikke nære venner, jeg er bare konfliktsky og vil at alle relasjoner skal være gode😊 Han er i alle fall ikke sur for at noen vet det, for jeg har ikke fortalt en sjel noe som helst😊 Anonymkode: 5a47b...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå