Gå til innhold

Hjelp til gavekalender! Høygravid, gamle foreldre og barn 1 år.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

visp skrev (På 14.10.2024 den 18.07):

Ja, hvem lager gavekalender til søster og foreldre?? Det er jo helt absurd. 

Uff ka så grusomt å lage noe til folk man bryr seg om

Anonymkode: a4d28...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 16.00):

Gavekalender til 1-åring.. (og til voksen søster og foreldre i 60-åra…). Og folk klager over tidsklemma.. stolt av at jeg aldri har laget en gavekalender i hele mitt liv jeg! Ja, jeg gir gaver (fine og gjennomtenkte til og det), og kan være med på at barn i noen år skal få kalender, men små gaver hver dag i en måned til voksne folk er noe av det dummeste jeg vet. 

Anonymkode: 8a428...844

Det var ikke spørsmålet, jeg er glad jeg har omtanke for andre jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Lurer mest på hva hen får til jul...

Anonymkode: 40794...02b

Nei du vik bare shame du!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan jeg spørre hvor du kjøpte disse? spesielt gjenbrukbare klistremerker lurer jeg på det hadde min elsket tror jeg 😊

Anonymkode: 10ef3...f00

Extra leker har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 9.25):

Hei! 

Jeg trenger litt hjelp med hva jeg skal kjøpe til julekalender. Jeg tenkt eå lage 3 pakke kalendere i år. 

Høy gravid søster, hun kommer til å være 8 mnd på vei i desember. Hun er veldig glad i hudpleie, så tenkte å kjøpe litt ansikts masker, flere forslag? 

Foreldre på 60 år som har alt, men elsker gaver selv om det bare er en pose med kaffe. Forslag til noen som har alt? 

Barn på 1 år, lagelivets første  gave kalender, tips? ❤️

Jeg har ikke mye penger så blir ikke dyre gaver, men noe lite hverdag 😊

Anonymkode: 4641e...d12

Herregud nei bare nei dropp det! Er 1 åringen din egen unge kan du lage der men eller la vær 

Anonymkode: ffcee...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Te/kaffe-kalender til foreldre!  Hvis de feks har en spesiell kaffemaskin med pods, kan du kjøpe 3-4 ulike typer, og fordele jevnt ut over desember. Har selv hatt te-kalender, og for meg som elsker te, er det helt gull. 

Søster: diverse hudpleieprodukter fra normal, feks en ansiktsmaske, favoritt maskara, mini-shampoo/tannkrem etc for reise, neglelakk, sminkefjerner etc. 

Barn: ser ikke poenget med å gi en julekalender til en 1-åring, høres bare stress ut. Men om du har masse energi til overs, hvorfor ikke. 

Anonymkode: 1c187...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud nei bare nei dropp det! Er 1 åringen din egen unge kan du lage der men eller la vær 

Anonymkode: ffcee...717

Hun spurte om tips til hva putte i kalenderen , herregud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 15.50):

Poenget var at vi sang en julesang om morgenen. Hun elsket det. Og far i huset måtte lære seg noen julesanger på nytt! 

Anonymkode: daf21...e05

Beste forslaget til 1-åringen! Hen skjønner uansett ikke konseptet, men å synge er jo uansett en fin aktivitet. Støtter også forslaget med sangkort, jeg har brukt de masse selv, og de er så koselig med et bilde som barnet kan se på mens vi synger. 

Anonymkode: 1c187...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...