AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #21 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo. Og har heller ikke vært borti andre katter, da han er innekatt. Var nok bare meg som prøvde å finne en forklaring og slengte ut det første jeg kom på. Anonymkode: ebcc1...282 Det er lett for som dyreeier. Så lenge katten nå virker bedre, og dyrlegen også ber deg se han an, så ville jeg holdt meg til det god bedring til pus! Anonymkode: 346ab...d65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #22 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er lett for som dyreeier. Så lenge katten nå virker bedre, og dyrlegen også ber deg se han an, så ville jeg holdt meg til det god bedring til pus! Anonymkode: 346ab...d65 Takk❤️ Anonymkode: ebcc1...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #23 Del Skrevet 13. oktober 2024 Oppdatering: Veterinær undersøkte på nytt. Han blir satt på medisin en uke til. Blir det ikke bedre, må han undersøkes grundigere. Men hun så ingen tegn til noe farlig. Kun smerter. Han har ikke feber nå. Anonymkode: ebcc1...282 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. oktober 2024 #24 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oppdatering: Veterinær undersøkte på nytt. Han blir satt på medisin en uke til. Blir det ikke bedre, må han undersøkes grundigere. Men hun så ingen tegn til noe farlig. Kun smerter. Han har ikke feber nå. Anonymkode: ebcc1...282 Så bra du følger opp! Masse god bedring til pus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #25 Del Skrevet 13. oktober 2024 Tabris skrev (2 minutter siden): Så bra du følger opp! Masse god bedring til pus. Klarte ikke slå meg til ro med "se det an" 😅 Takk🥰 Anonymkode: ebcc1...282 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #26 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, hadde virkelig ikke lyst, men dattera hadde et fly hun måtte rekke. Er hjemme igjen straks og skal ringe veterinær. Kjører i speed-fart hjem her. Anonymkode: ebcc1...282 Fortsatt ikke greit! Anonymkode: 144c9...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #27 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kom hjem nå. Katta er i superform. Veterinær mener dårlig søvn, at han kan ha ligget på såret pluss hatt litt vondt kan ha bidratt til groggy form i dag tidlig. Han kom og hilste med en gang vi kom inn døra her. Anonymkode: ebcc1...282 Så du ringte Veterinærvakta og spurte og det var de som ga det svaret? Anonymkode: 144c9...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #28 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fortsatt ikke greit! Anonymkode: 144c9...4e8 Det er ingen som har påstått noe annet. Tror du jeg satt i bilen på vei til flyplassen og tenkte "dette går bra?" Nei, jeg satt jo fortvilet her inne og stresset med det. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så du ringte Veterinærvakta og spurte og det var de som ga det svaret? Anonymkode: 144c9...4e8 Hvorfor spør du om noe jeg har gitt svar på tidligere i tråden? Og leste du langt nok videre til å se at jeg også var innom med ham i går? Eller kom du kun inn her for å arrestere meg på det? Anonymkode: ebcc1...282 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #29 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så du ringte Veterinærvakta og spurte og det var de som ga det svaret? Anonymkode: 144c9...4e8 Og visst det var uklart, veterinær på veterinærvakta i går, var samme som undersøkte ham første gang, så hun var godt kjent med symptomene hans og hadde belegg for å si det hun sa i telefonen. Hun sa, som skrevet før også, at vi skulle se det an og komme inn/ringe igjen hvis vi trengte. Så det var ikke en random ukjent veterinær som uttalte seg her. Anonymkode: ebcc1...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #30 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Og du har ikke tatt kontakt med veterinær igjen fordi? Anonymkode: b370e...fa8 Slutt! Ts har en katt som hun tydeligvis tar godt vare på. Spar sytinga til dem som gir blaffen i dyr. Anonymkode: e8c79...f02 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #31 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fortsatt ikke greit! Anonymkode: 144c9...4e8 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så du ringte Veterinærvakta og spurte og det var de som ga det svaret? Anonymkode: 144c9...4e8 Hva er problemet ditt, TS gjør sitt aller beste her, men livet skjer samtidig som det gjerne gjør. Ingenting som tyder på at TS er en dårlig dyreeier, finn noen andre å bruke energien din på Anonymkode: c6a8f...e81 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #32 Del Skrevet 14. oktober 2024 Det er kjipt å stå i en sånn situasjon, spørre om råd på forum og så føle at man får masse kritiske svar når man egentlig bare søker råd og hjelp, og vil den lille pusen sin det aller beste.❤️ Vil bare si at jeg har ikke ment å være krass ts, og syns det er flott du forhører deg i de kanaler du kan! Det er dessverre nok av de eierne som ikke tar det helt på alvor. Så de som skriver kjipt til deg her antar nok at du er en av dem. Men de burde lese hele tråden og tenke seg om før de skriver. Anonymkode: df60e...407 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #33 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er kjipt å stå i en sånn situasjon, spørre om råd på forum og så føle at man får masse kritiske svar når man egentlig bare søker råd og hjelp, og vil den lille pusen sin det aller beste.❤️ Vil bare si at jeg har ikke ment å være krass ts, og syns det er flott du forhører deg i de kanaler du kan! Det er dessverre nok av de eierne som ikke tar det helt på alvor. Så de som skriver kjipt til deg her antar nok at du er en av dem. Men de burde lese hele tråden og tenke seg om før de skriver. Anonymkode: df60e...407 Jeg tar det veldig på alvor, han er jo babyen min🥰 Idag er har i god form. Vekte meg med å ta med alle lekene sine oppi senga til meg. Det har han ikke gjort på over en uke nå, fordi han har vært syk. Han sov også på favorittplassen sin da jeg gikk å la meg, det har han heller ikke gjort på over en uke. Idag har vi lekt og han er lynrask og spretten igjen❤️ Anonymkode: ebcc1...282 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #34 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er kjipt å stå i en sånn situasjon, spørre om råd på forum og så føle at man får masse kritiske svar når man egentlig bare søker råd og hjelp, og vil den lille pusen sin det aller beste.❤️ Vil bare si at jeg har ikke ment å være krass ts, og syns det er flott du forhører deg i de kanaler du kan! Det er dessverre nok av de eierne som ikke tar det helt på alvor. Så de som skriver kjipt til deg her antar nok at du er en av dem. Men de burde lese hele tråden og tenke seg om før de skriver. Anonymkode: df60e...407 Oppfattet forresten ikke din respons som krass, men nyttig. Så setter pris på konstruktive svar som det! Anonymkode: ebcc1...282 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #35 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tar det veldig på alvor, han er jo babyen min🥰 Idag er har i god form. Vekte meg med å ta med alle lekene sine oppi senga til meg. Det har han ikke gjort på over en uke nå, fordi han har vært syk. Han sov også på favorittplassen sin da jeg gikk å la meg, det har han heller ikke gjort på over en uke. Idag har vi lekt og han er lynrask og spretten igjen❤️ Anonymkode: ebcc1...282 Så fantastisk godt å høre, ts❤️ Om han skulle bli dårlig igjen; ikke nøl med å ta han direkte til dyresykehus så han blir utredet. Anbefaler sterkt forsikring også, om du ikke har det på han- da er Agria uten tvil aller best. Anonymkode: df60e...407 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #36 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så fantastisk godt å høre, ts❤️ Om han skulle bli dårlig igjen; ikke nøl med å ta han direkte til dyresykehus så han blir utredet. Anbefaler sterkt forsikring også, om du ikke har det på han- da er Agria uten tvil aller best. Anonymkode: df60e...407 Har heldigvis Agria. Life saver😅 Anonymkode: ebcc1...282 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #37 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er ingen som har påstått noe annet. Tror du jeg satt i bilen på vei til flyplassen og tenkte "dette går bra?" Nei, jeg satt jo fortvilet her inne og stresset med det. Hvorfor spør du om noe jeg har gitt svar på tidligere i tråden? Og leste du langt nok videre til å se at jeg også var innom med ham i går? Eller kom du kun inn her for å arrestere meg på det? Anonymkode: ebcc1...282 Har lest hvert eneste innlegg i hele tråden. Og nei jeg jeg er ikke ute etter å arrestere deg. En anonym person på nett betyr absolutt ingenting for meg. Det er katten jeg bryr meg om. Anonymkode: 144c9...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #38 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva er problemet ditt, TS gjør sitt aller beste her, men livet skjer samtidig som det gjerne gjør. Ingenting som tyder på at TS er en dårlig dyreeier, finn noen andre å bruke energien din på Anonymkode: c6a8f...e81 Problemet mitt er at noen reiser fra et sykt dyr. Og om du tror at jeg bruker sånn voldsomt mye energi på å skrive noen få svar her inne så må du få igjen. Anonymkode: 144c9...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #39 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har lest hvert eneste innlegg i hele tråden. Og nei jeg jeg er ikke ute etter å arrestere deg. En anonym person på nett betyr absolutt ingenting for meg. Det er katten jeg bryr meg om. Anonymkode: 144c9...4e8 Som om jeg ikke bryr meg om katta mi? 😆 Hadde jeg ikke brydd meg, hadde jeg ikke tatt han med til veterinær i utgangspunktet, jeg hadde ikke tenkt at det var ille å reise fra han den dagen jeg måtte, og jeg hadde hvert fall ikke opprettet en tråd her. Og jeg hadde ikke dratt til veterinærvakta når jeg kom hjem. Men nå sto jeg altså mellom to umulige valg her. Jeg forventer ikke at du skal forstå det, men du kan godt komme deg ned fra din høye hest, og heller kjefte på noen som ikke bryr seg om katta si. Folk som ikke klarer å se at livet skjer og at det noen ganger er et Sophie's choice, burde egentlig bare la vær å snakke til folk som står i en vanskelig situasjon, for bidragene dine tilfører nada inn i diskusjonen og det jeg etterspurte. Du er kun ute etter å være moralens vokter, og det i en situasjon du selv slipper å stå i. Det blir for dumt. Er innmari lett å peke finger når man ikke trenger å forholde seg til situasjonen selv. Takk til deg. Anonymkode: ebcc1...282 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå