Gå til innhold

Bryllup- ikke fått snakket med noen gjester utover å takke etter seremonien

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en måned siden hadde vi bryllup og etter vielsen kom jo alle bort og gratulerte og vi takket og ga klem til alle. Etter det snakket jeg i mer eller mindre grad med de fleste, men oppdaget at en del hadde jeg ikke fått snakket med. Men fikk sagt hade og fikk takket de fleste da de gikk. Men var flere ganger jeg prøvde, men aldri kom meg til dem. Er det veldig uhøflig? Jeg tenker jeg kunne prøvd mer. Er særlig et par jeg tenker på, men ikke fikk til. Men var så mye som skjedde og mye folk som ville ha oppmerksomhet.

Anonymkode: 183f0...997

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var deres dag, og du fikk ikke snakket med alle. Det er sikkert forståelig. 

Kanskje du kan invitere de på kaffe, evt ringe? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig! Har opplevd det flere ganger som gjest.

Fikk ikke snakket like mye med alle gjestene i vårt bryllup heller, enda vi var under 50 stykker. De jeg ikke fikk snakket så mye med, snakket gjerne mannen min med og omvendt. 

Anonymkode: 5b901...2b9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du skulle takke for? Det er gjestene som skal takke deg for selskapet. Du takker (ved å sende ut kort) for gavene.

Anonymkode: f17a9...e09

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det bare når man blir mange samlet på en sånn måte. Jeg synes det er veldig forståelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...