AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #21 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Slutta med jeans for lenge siden 👌 Anonymkode: 5b715...bb0 Hva slags bukser bruker du nå? Anonymkode: ceee5...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #22 Del Skrevet 13. oktober 2024 exictence skrev (2 timer siden): https://www.cellbes.no/dame/underdeler/jeans-1/slim-fit/elastiske-jeggings-med-bredt-strikkliv-elin-mellombla-denim?att=NTZM&gad_source=1&gbraid=0AAAAADlqefkrccPEMUUYhVA_jYLVM4Uq0&gclid=CjwKCAjwvKi4BhABEiwAH2gcw_7wihjlYpQPqCB9C7OJgFvQ6edtPtVOsonOF33DkYCVR9KApkF6-RoCONgQAvD_BwE Dette må være en spøk 😂😂😂 Anonymkode: 5c52f...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #23 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dette må være en spøk 😂😂😂 Anonymkode: 5c52f...c39 Hva mener du? Anonymkode: ceee5...caf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 13. oktober 2024 #24 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva slags bukser bruker du nå da? Og hvor gammel er du Anonymkode: ceee5...caf Det er da veldig mye å velge i som ikke er jeans? Er 36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #25 Del Skrevet 13. oktober 2024 Jeg pleide å kjøpe lowcut jeans fordi jeg ikke klarte å ha slikt stivt stoff over magen. Ettervært kuttet jeg helt bort jeans. De få jeg har er baggy og henger så vidt på hoftene. Anonymkode: 2736f...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #26 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det mamma klær du snakker om? ts Anonymkode: ceee5...caf Nei, så absolutt ikke! Jeg er 30 og ganske liten, men jeg har hofter og mom jeansa fra Levi's sitter fantastisk godt på. Ikke baggy over magen, de sitter bare på en god måte rett og slett. Anonymkode: 0f498...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #27 Del Skrevet 13. oktober 2024 Føler med deg!! Som tynn, funker det ikke alltid å gå opp i str, for da ser det bare dumt ut når man står (eller faller av). Liten midje når man står, men når man sitter 🤣 Prøver finne en bukse som er mer stretch i selve øverste sømmen (hvor knappen er). For det er kun den delen som forsvinner i magen 🫠 For meg har det hjulpet litt å ikke kjøpe stretch. Heller hard denim… da blir det hvertfall en slags konstant støtte på hele magen når jeg sitter. Men det er ikke optimalt Følger nysgjerrig med om noen har tips 😄 Anonymkode: 41caa...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå