AnonymBruker Skrevet 12. oktober #1 Del Skrevet 12. oktober Jeg er så sykt lysten på sex, sånn at jeg tenker på det nesten hver dag. Har lyst til at en stor brande av en mann skal komme og " ta " meg og håndtere meg litt. Jeg tenner så sykt på det å bli litt dominert, av en snill mann selvfølgelig, og at vi er like lystne og tente begge to. Lysten til å prøve diverse stillinger er der, og fantasien om at han skal ta meg både lenge og deilig. Kjenner jeg blir litt tent bare av tanken. At varme og store hender skal ta på meg, myke lepper kysse og ildne meg opp, helt til jeg ikke greier mer og må be han om å komme inn i meg. At han er snill og hensynsfull og at han vet hvordan man skal håndtere en kvinne riktig.......... Anonymkode: 3f552...1cc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #2 Del Skrevet 12. oktober Da er vi fler med omtrent samme drømmen, bortsett fra at jeg er mann å drømmer om å bli oppvartet av en kvinne. Kanskje vi burde treffes vi🤔 Anonymkode: df929...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #3 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er vi fler med omtrent samme drømmen, bortsett fra at jeg er mann å drømmer om å bli oppvartet av en kvinne. Kanskje vi burde treffes vi🤔 Anonymkode: df929...28c Mmmmmm, ja takk. Du får finne ut hvor jeg bor da, så kan du komme hit og ta meg Anonymkode: 3f552...1cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #4 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Mmmmmm, ja takk. Du får finne ut hvor jeg bor da, så kan du komme hit og ta meg Anonymkode: 3f552...1cc Får eg komme også??😀😀😅😅 Anonymkode: 518c0...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #5 Del Skrevet 13. oktober Jeg kjenner meg igjen jeg også! 🙋🏻♀️ Tenker på sex daglig, og kjenner jeg higer etter mer. Savner å bli tatt, eid i øyeblikket. Følelsen av tap av kontroll, vet ikke hva som skjer i neste øyeblikk.. Alle sansene påskrudd. Jeg har kommer dit at jeg ikke forstår hvordan andre ikke kan tenne på det jeg 🤭 Anonymkode: d05de...1aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 13. oktober #6 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er så sykt lysten på sex, sånn at jeg tenker på det nesten hver dag. Har lyst til at en stor brande av en mann skal komme og " ta " meg og håndtere meg litt. Jeg tenner så sykt på det å bli litt dominert, av en snill mann selvfølgelig, og at vi er like lystne og tente begge to. Lysten til å prøve diverse stillinger er der, og fantasien om at han skal ta meg både lenge og deilig. Kjenner jeg blir litt tent bare av tanken. At varme og store hender skal ta på meg, myke lepper kysse og ildne meg opp, helt til jeg ikke greier mer og må be han om å komme inn i meg. At han er snill og hensynsfull og at han vet hvordan man skal håndtere en kvinne riktig.......... Anonymkode: 3f552...1cc Det er vel bare å kjøre på. Det er mange menn som blir med på det. jeg har snakket på chat kanaler flere 10tals menn som er klar for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #7 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Får eg komme også??😀😀😅😅 Anonymkode: 518c0...1b6 Som i reklamen; " Jeg vil også ha!" 😅 Du skal se vi kunne arrangert en skikkelig gangbang....om vi bare hadde bodd på samme sted. 😅 Anonymkode: ba665...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #8 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Får eg komme også??😀😀😅😅 Anonymkode: 518c0...1b6 Selvsagt 💋 Anonymkode: 3f552...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #9 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som i reklamen; " Jeg vil også ha!" 😅 Du skal se vi kunne arrangert en skikkelig gangbang....om vi bare hadde bodd på samme sted. 😅 Anonymkode: ba665...323 Hadde blitt med på den ja, ingen problem Anonymkode: 3f552...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjekkfyr Skrevet 14. oktober #10 Del Skrevet 14. oktober Herlig lesning! En sånn kar finner du hvor som helst - mange av dem 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DinGudinne Skrevet 15. oktober #11 Del Skrevet 15. oktober Jeg vil også ha en mann, he he 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå