AnonymBruker Skrevet 12. oktober #1 Del Skrevet 12. oktober Jeg er 37, mann, og frivillig barnløs. Det å finne noen som også er dette har jeg fått inntrykk av at er enormt vanskelig. Jeg hadde nylig en svært god tone med en i to måneder, men da jeg dro og besøkte henne (hun bor i Reykjavik) så skjedde det to litt uheldige ting. Hva det er vil jeg ikke gå inn på. Men det jeg kan si er at jeg trodde vi klarte å løse det ved å snakke om det. Men i går fikk jeg en melding om at dette hadde påvirket henne mer. Vi hadde en lang videoprat der vi fikk delt litt tanker osv og om veien videre. Problemet nå er at jeg har blitt så redd for å ta kontakt i frykt for å ødelegge det. Det som gjør det ekstra vondt er at dette er en som også er frivillig barnløs. Dersom dette ikke går så er det mulig jeg legger datingen på hylla for godt. Jeg orker ikke skuffelse på skuffelse da det skjer alt for ofte. Jeg orker heller ikke bære på en så stor skyldfølelse som jeg gjør nå. Så hva skal jeg gjøre? Legge datingen vekk for godt eller gi etter for de som vil ha barn? Sidenotis: Den skyldfølelsen jeg ofte har sitter godt igjen fra det siste ordentlige forholdet jeg hadde. Dette forholdet var så giftig at jeg ble fullstendig ødelagt mentalt. Anonymkode: 3c1d2...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #2 Del Skrevet 12. oktober Jobb med deg selv først Anonymkode: b1b7e...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. oktober #3 Del Skrevet 12. oktober Jeg vil bare si at det finnes damer der ute som IKKE vil ha barn. Det er ikke mange av oss, men vi finnes. Du må bare finne en av dem. Ikke gi opp..... En dag banker lykken på din dør også ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #4 Del Skrevet 12. oktober Kvinneguiden?! Du har gått feil. r/blackpill dit skal du. Anonymkode: ab65e...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #5 Del Skrevet 12. oktober Jeg vil ikke ha barn og er kvinne. Vi finnes. Men synd det går dårlig, så den andre tråden din. Håper du liker henne for flere grunner enn at hun ikke ønsker barn da. Anonymkode: 7b13e...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #6 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vil ikke ha barn og er kvinne. Vi finnes. Men synd det går dårlig, så den andre tråden din. Håper du liker henne for flere grunner enn at hun ikke ønsker barn da. Anonymkode: 7b13e...06b Det gjør jeg selvfølgelig. Hun aksepterer meg for meg og er snill og forståelsesfull. Vi har begge fortalt hverandre litt om hvor vi kommer fra med tanke på tidligere forhold, så vi er veldig åpne sånn sett. Anonymkode: 3c1d2...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #7 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det gjør jeg selvfølgelig. Hun aksepterer meg for meg og er snill og forståelsesfull. Vi har begge fortalt hverandre litt om hvor vi kommer fra med tanke på tidligere forhold, så vi er veldig åpne sånn sett. Anonymkode: 3c1d2...f63 Hvorfor har du skyldfølelse? Anonymkode: 7b13e...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå