AnonymBruker Skrevet 15. oktober #41 Del Skrevet 15. oktober Ja. Heldigvis radiator inkludert i husleie så fyrer godt❤️ Anonymkode: a4b87...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #42 Del Skrevet 15. oktober Å sku på varmen her betyr fyring i ovnen. Det er i gang ja. Koselig med litt fyr i peisen om kvelden etter jobb. Anonymkode: 2c917...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #43 Del Skrevet 15. oktober Tenner opp i vedovnen om kvelden. har gjort i et par uker nå, beste varmen som er. Anonymkode: f5d4f...391 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. oktober #44 Del Skrevet 16. oktober Varmepumpe i hus i dag så ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #45 Del Skrevet 16. oktober Innetemp har sunket ned på 18 tallet, så nå spørs det om ikke jeg må skru på en ovn Anonymkode: ab463...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #46 Del Skrevet 16. oktober Ja for lenge siden. Gidder ikke å fryse i mitt eget hjem. Noe under 26 grader inne er ukoselig. Anonymkode: f82e0...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober #47 Del Skrevet 16. oktober Her er det -5°c om natta, knapt plussgrader på dagtid og snøen kommer og går. Så ja, har fyrt inne i snart 1 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #48 Del Skrevet 16. oktober Jeg måtte sette på den 5. oktober, dårlig isolert blokkleilighet der selv å holde 16 grader i enkelte rom krever mye strøm. Så lenge jeg har genser på klarer jeg meg med 17-18 grader i oppholdsrom. Strømforbruket blir dobbelt så høyt av å sette opp til 19-20 grader, så det gjør jeg bare når det kommer besøk eller jeg er veldig frysen. Gidder ikke betale dobbelt når jeg heller kan bruke pengene på noe annet. Anonymkode: 714f8...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #49 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 19.15): Bor i Oslo. Rundt frysepunktet ute i natt, 19 grader inne i dag. Har dere skrudd på varmen ennå? Anonymkode: 22e03...fc5 Varmepumpen har stått på nesten i hele sommer, så ja, varmen er på. Bor på østlandet. Anonymkode: 7da77...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #50 Del Skrevet 16. oktober Vannbåren varme som regulerer seg etter utetemperaturen. Så her ligger det på 24 grader hele året inne:) Anonymkode: 6446a...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #51 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja for lenge siden. Gidder ikke å fryse i mitt eget hjem. Noe under 26 grader inne er ukoselig. Anonymkode: f82e0...873 26 grader er usunn innetemp Anonymkode: ab463...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nelliken Skrevet 16. oktober #52 Del Skrevet 16. oktober Har et stort hus så varmepumpe er helt nødvendig nå. Tenner i peisen for kosens skyld av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:01 #53 Del Skrevet søndag kl 13:01 I dag har jeg skrudd på varmen Anonymkode: ab463...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:22 #54 Del Skrevet søndag kl 14:22 Varmepumpa står på den, gjort i flere uker nå. Har peis, men ikke nødvendig å fyre i den enda, når jeg har varmepumpe. Ellers måtte jeg ha fyrt ja. Hurra for varmepumpe 😅🥰 Anonymkode: c4c40...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:50 #55 Del Skrevet søndag kl 14:50 AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 19.15): Bor i Oslo. Rundt frysepunktet ute i natt, 19 grader inne i dag. Har dere skrudd på varmen ennå? Anonymkode: 22e03...fc5 Nei, 23 grader inne, ingen varme bortsett fra kabler på badene. Har lukket vinduene nå. Anonymkode: 8afc9...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severina Skrevet søndag kl 14:52 #56 Del Skrevet søndag kl 14:52 Ja fryser veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:53 #57 Del Skrevet søndag kl 14:53 Har varme på bad og kjøkken. Fyrer i ovnen hver ettermiddag. Anonymkode: 1afce...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:55 #58 Del Skrevet søndag kl 14:55 Har varme på hele året hvis det er behov for det. Jeg sitter faktisk ikke inne i mitt eget hjem og fryser bare fordi det er årstid eller en spesiell måned. Anonymkode: fdd18...4e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet søndag kl 15:01 #59 Del Skrevet søndag kl 15:01 Peanut skrev (På 16.10.2024 den 14.30): Varmepumpe i hus i dag så ja. Vi fikk vår en måned senere. Utrolig deilig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:20 #60 Del Skrevet søndag kl 15:20 Slo på varmekabler i slutten av september. Tok også på flanell dynetrekk da, har varmeflaske og tepper, ca 20 levende lys på hver kveld og liker å ha det varmt og lunt. Så ja varmekabler har kommet på for lengst. Er heller ikke av den typen som slår varmen på på en spesifikk dato. Sommeren for to år siden sto varmekabler på hele året men da var det og kaldt hele året. Sitter aldri i mitt eget hjem å fryser. Anonymkode: 0aa2b...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå