Gå til innhold

Jeg synes synd på barnløse kvinner på 35+ år


AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Mine hypotetiske barn er nok rimelig takknemlige for at de aldri har blitt født, for jeg hadde blitt en ræva mor.

Anonymkode: 0dc19...d03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå viser studier viser at barnløse single kvinner er de lykkeligste i samfunnet :) Så med den så kan TS slappe heeelt av og heller bruke tiden sin på syntes synd i noen andre som trenger det ! Takk for meg 😆👋🏻

Anonymkode: de5d9...652

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns synd på de med beige vegger og tesla i garasjen. Nei forresten, de har jo bare valgt noe annet enn meg, og det går jo bra. 

Anonymkode: 4265b...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kun synd på de som ikke har draget er og er single av den grunn. Har barn selv, men ser absolutt at man kan leve et godt liv uten.

Anonymkode: 50f6b...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

12 sider med svar fra sinte kvinner som later som om de er lykkelige uten barn.. komisk!

Anonymkode: 8dad2...ec4

Du klarer virkelig ikke komme med noe bedre enn det der? 

Anonymkode: 98575...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

12 sider med svar fra sinte kvinner som later som om de er lykkelige uten barn.. komisk!

Anonymkode: 8dad2...ec4

Du forstår ikke. 

Jeg vil ikke ha barn, har ikke energi eller mental styrke til å gjennomgå alt det styret og samtidig like livet. Er ikke stolt av det og føler jeg er ganske egoist, men savner aldri å ha barn, er glad i dem, men for noe slit. Bare styr og bekymring fra morgen til kveld og natten over.

Savner å ha finere klær, synge for full hals, gå tur i en mystisk skog og ta bilde av en ugle, eller dra til Cornwall og flørte med en fremmed på en fin strand, eller leke med en katt.

Men savner ikke barn. Unnskyld til verden, men jeg er henne, jeg har det ikke i meg. Jeg liker frihet og er for bekymret og lat til det der.

Anonymkode: ae88f...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...