AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #81 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og selvrespekt handler om minst mulig sex? Anonymkode: a3f49...c16 Jepp Anonymkode: 1fed6...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #82 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, jeg mente det ikke "hva tenker dere om han er han et svin eller hva..." Jeg har vel fått svar på spørsmålet slik jeg mente det for lenge siden og det er at han er bare ute etter sex. Noe jeg vel egentlig visste, men håpet på at det var mulig at menn er vare sånn og at en kan starte et forhold med sex og lidenskap.. hadde fortsatt har håp "Iguess". Jeg lurer på om han har kone eller kjæreste. Er jo mulig det og. Det dumme er at han visste jeg søker noe mer og jeg visste han søkte bare sex fra start og så har jeg satt meg i klisteret. Har nå tenkt å slutte snakke med han. Men føler litt sorg med det. Anonymkode: a3f49...c16 Så du er egentlig bare lett på tråden? Anonymkode: 1fed6...244 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #83 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva tenker dere om slik mann? Han gir ikke komplimenter, eller gaver, du som er kvinnen må alltid ta første initiativ til å møtes, påstår at han er opptatt med barn etc. Er noen ganger litt vel seksuelt frekk, kommer til deg hvis du vil ha sex og da er alt veldig fint. Så drar og du hører ingen ting på lenge med mindre du tar kontakt. Holder på å bli forelsket i en sånn. Har ikke lyst på noen andre, men jeg har inntrykk av at han hverken bryr seg om meg eller syns jeg er pen og sånn. Anonymkode: a3f49...c16 Nei fordi han er en pulevenn. Det er kun det han vil med deg. Da trenger han ikke ta kontakt med deg ofte, prioritere deg osv. Han prioriterer barna,venner og familie,de som betyr noe for han. Du er sex for han. Jeg skjønner ikke damer som ikke forstår slikt. Anonymkode: 10361...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå