Gå til innhold

Hva tenker dere om en sånn mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det fakta at menn bare respekterer jomfruelige kvinner med bena i kryss? 

Anonymkode: a3f49...c16

Nei. Menn respekterer kvinner som respekterer seg selv.

Anonymkode: 95279...29f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har prøvd sex før , men fikk en sur en etterpå... men sånn er jo livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Menn respekterer kvinner som respekterer seg selv.

Anonymkode: 95279...29f

Og selvrespekt handler om minst mulig sex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

HVORFOR

Anonymkode: 46bc8...b34

Det er meg en gåte… noen ønsker virkelig ikke seg selv godt

Anonymkode: c9cd1...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjemien og sexen er bra. 

Så du har allerede ligget med ham, ja... 

Anonymkode: 1fed6...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så du har allerede ligget med ham, ja... 

Flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvis du trenger komplimenter er ikke du da avhengig av bekreftelse? 

Et lite tankekors er vel at når jeg streifet dating sider og ble spurt hva jeg var ute etter: Når jeg svarte " gjensidig kjærlighet" ville ingen snakke med meg. 

Når svaret var "vi får se" var mange interesserte og spørsmålet var alltid om jeg kunne tenke meg en fwb.

Jeg har samme erfaring. Forteller jeg at er på leting etter noe seriøst, så stopper samtalen. Og dette skjer med damer som ser etter forhold eller noe langsiktig, har «ingen ONS» i bioen sin. Har sluttet helt å ta slikt seriøst. 
Så snart jeg sier vi «vi får se», så blir det date med mer, selv ons merkelig nok.

Men dette var en avsporing. Ts, hva vil du egentlig med innlegget ditt? Det eneste du forteller er at du har sex med en mann som ikke er noe interessert i noe mer. Du holder på å forelske deg i han, men ønsker å vite hva vi tenker om han? 
Tenker ingenting om han, virker som han har kontroll på seg og sitt. Men med flere her så får jeg en del tanker om deg. Men ikke dette du etterspør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du bruker sex som selvdestruktiv handling

Ja, blir litt sår i musa.

Anonymkode: 0ae28...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme erfaring. Forteller jeg at er på leting etter noe seriøst, så stopper samtalen. Og dette skjer med damer som ser etter forhold eller noe langsiktig, har «ingen ONS» i bioen sin. Har sluttet helt å ta slikt seriøst. 
Så snart jeg sier vi «vi får se», så blir det date med mer, selv ons merkelig nok.

Men dette var en avsporing. Ts, hva vil du egentlig med innlegget ditt? Det eneste du forteller er at du har sex med en mann som ikke er noe interessert i noe mer. Du holder på å forelske deg i han, men ønsker å vite hva vi tenker om han? 
Tenker ingenting om han, virker som han har kontroll på seg og sitt. Men med flere her så får jeg en del tanker om deg. Men ikke dette du etterspør

Vel, jeg mente det ikke "hva tenker dere om han er han et svin eller hva..." 

Jeg har vel fått svar på spørsmålet slik jeg mente det for lenge siden og det er at han er bare ute etter sex. Noe jeg vel egentlig visste, men håpet på at det var mulig at menn er vare sånn og at en kan starte et forhold med sex og lidenskap.. hadde fortsatt har håp "Iguess". Jeg lurer på om han har kone eller kjæreste. Er jo mulig det og. 

Det dumme er at han visste jeg søker noe mer og jeg visste han søkte bare sex fra start og så har jeg satt meg i klisteret. 

Har nå tenkt å slutte snakke med han. Men føler litt sorg med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan mange er skrudd sammen. Man liker altså en person som er ganske kjip og ikke bryr seg, men kjemien er altså bra. Hvordan? Jeg leser også ofte om kvinner som tilsynelatende har truffet drømmemannen, men kjemien er visst ikke der. Det gir jo ingen mening.

Jeg vet ikke om det er fordi jeg er mann, men personlighet og oppførsel er styrende. Kjemi er ikke uavhengig av dette, men korrelerer 100%. Jeg må møtes flere ganger for at det skal bygges opp noe. Det er mulig det er jeg som er enkel 🤔

Anonymkode: c520c...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvordan mange er skrudd sammen. Man liker altså en person som er ganske kjip og ikke bryr seg, men kjemien er altså bra. Hvordan? Jeg leser også ofte om kvinner som tilsynelatende har truffet drømmemannen, men kjemien er visst ikke der. Det gir jo ingen mening.

Jeg vet ikke om det er fordi jeg er mann, men personlighet og oppførsel er styrende. Kjemi er ikke uavhengig av dette, men korrelerer 100%. Jeg må møtes flere ganger for at det skal bygges opp noe. Det er mulig det er jeg som er enkel 🤔

Anonymkode: c520c...054

Liker personligheten hans jeg. Blir bare trist av at han vil at all kontakt er opp til meg og handler stortsett om sex. Han er nøye på å ikke få noe annet eller gi noe annet. 

På den andre siden traff jeg en love- bomber sist og hadde 6 måneder forhold med han.. hørte hele tiden hvor vakker og fantastisk jeg var. Men han fant seg plutselig ei annen, jeg var plutselig ikke den han ville ha, han ville noe annet. Så det er jo helsikes vanskelig man må unngå menn dom overøser en med komplimenter og gjør masse tjenester for én, men også de som ikke gjør det. Ikke lett dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Liker personligheten hans jeg. Blir bare trist av at han vil at all kontakt er opp til meg og handler stortsett om sex. Han er nøye på å ikke få noe annet eller gi noe annet. 

På den andre siden traff jeg en love- bomber sist og hadde 6 måneder forhold med han.. hørte hele tiden hvor vakker og fantastisk jeg var. Men han fant seg plutselig ei annen, jeg var plutselig ikke den han ville ha, han ville noe annet. Så det er jo helsikes vanskelig man må unngå menn dom overøser en med komplimenter og gjør masse tjenester for én, men også de som ikke gjør det. Ikke lett dette. 

Er ikke så problematisk å finne en ordentlig fyr om man er villig til å date og bli kjent noen mnd før man har sex. Problemer oppstår alltid når man har hastverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker hans personlighet sier du.. Da tror jeg du bør google hva en personlighet er og består av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enni skrev (12 minutter siden):

Du liker hans personlighet sier du.. Da tror jeg du bør google hva en personlighet er og består av. 

Vet du jeg syns ikke du har særlig mye smart å komme med. Tipper du er ganske ung og uerfaren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker han bruker deg for å få sex. Så han er ingenting å spare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vet du jeg syns ikke du har særlig mye smart å komme med. Tipper du er ganske ung og uerfaren. 

Likewise😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor går du etter menn som bare er ute etter sex hvis du ønsker mer?

Anonymkode: 1c0d3...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor går du etter menn som bare er ute etter sex hvis du ønsker mer?

Fordi jeg trenger sex og nærhet og ikke finner en mann som vil elske meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi jeg trenger sex og nærhet og ikke finner en mann som vil elske meg. 

Psykolog er løsningen for deg, ikke menn, ihvertfall ikke akkurat nå.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger. 

Så dere er pr definisjon et par da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...