Gå til innhold

Hva tenker dere om en sånn mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilken bekreftelse? 

Anonymkode: a3f49...c16

På at noen vil ha deg, at du er god nok, osv osv, man søker validering utenfor seg selv.

Anonymkode: 1c0d3...6a0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er bare tull. Ikke at du elsker sex, men at du ikke kan være uten sex.

Dette er unnskyldningen du bruker for å fortsette det destruktive forholdet du har til menn som ikke er interessert i deg som person.

Søk hjelp slik at du kan finne ut hvorfor du driver med denne selvdestruktive adferden.

(Og har du en så stor sexavhengighet at det gjør at du får en selvdestruktiv adferd, da må du i behandling før du ødelegger livet ditt!)

Anonymkode: f7ef2...7e1

Det er sant, for meg framstår denne mannen som psykisk sunn i forhold til de som er interessert I meg som person. Trist egt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror det største problemet er at jeg vil ha noen som elsker meg, men trenger sex.

Om jeg ikke husker feil har du skrevet om dette før.

Nei, du trenger ikke sex. Du bruker sex som selvdestruktiv handling, fordi denne sexen med menn som ikke vil ha deg bekrefter det du forteller deg selv, at du ikke fortjener et godt forhold med en god mann.

Nå er jeg hard mot deg, men du må innse hva du holder på med, og at du trenger en psykolog for å finne ut hva som ligger bak dette, bearbeide det slik at du kan få et godt forhold med en mann hvor det er gjensidig kjærlighet mellom dere. Da vil du også få mye sex og langt bedre sex enn du har nå.. Men skal du få det må du først ta ansvar for din egen psykiske helse!

❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

På at noen vil ha deg, at du er god nok, osv osv, man søker validering utenfor seg selv.

Det er mange som vil ha meg av de jeg ikke vil ha? Trenger ikke den typen bekreftelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om jeg ikke husker feil har du skrevet om dette før.

Nei, du trenger ikke sex. Du bruker sex som selvdestruktiv handling, fordi denne sexen med menn som ikke vil ha deg bekrefter det du forteller deg selv, at du ikke fortjener et godt forhold med en god mann.

Nå er jeg hard mot deg, men du må innse hva du holder på med, og at du trenger en psykolog for å finne ut hva som ligger bak dette, bearbeide det slik at du kan få et godt forhold med en mann hvor det er gjensidig kjærlighet mellom dere. Da vil du også få mye sex og langt bedre sex enn du har nå.. Men skal du få det må du først ta ansvar for din egen psykiske helse!

❤️

Nei det var nok i såfall ikke meg som skrev det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som vil ha meg av de jeg ikke vil ha? Trenger ikke den typen bekreftelse. 

Fortsett å fortell deg selv det du, men da kommer du ingen vei. Er du interessert i å endre ting må du faktisk gjøre jobben med deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant, for meg framstår denne mannen som psykisk sunn i forhold til de som er interessert I meg som person. Trist egt. 

Det at du ser det, det er ikke trist, det er en mulighet for deg til å ta ansvar for egen psykiske helse og eget liv, slik at du ikke fortsetter med selvskading som du i praksis nå driver med når du har sex med menn du vet ikke vil ha deg (eller de har så store problemer at de uansett ikke bør være i forhold).

Nå må DU ta ansvar for din helse. Og da må du søke psykolog, og du må være ærlig med deg selv.

Tar du tak i dette vil livet ditt endre seg til det mye mer positive! (Men da må du slutte å ha sex med menn som ikke er interessert i deg!)

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det var nok i såfall ikke meg som skrev det.

Da er det flere av dere.

Det jeg skrev er uansett like gyldig for deg og din situasjon.

Du må søke hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil du ikke ha de fordi de ikke er attraktive nok? Da må du lete videre og finne noen som er både attraktive og bryr seg om deg. Vil du ikke ha de fordi de bryr seg om deg? Da bør du snakke med psykolog 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tenker dere om slik mann? 

Han gir ikke komplimenter, eller gaver, du som er kvinnen må alltid ta første initiativ til å møtes, påstår at han er opptatt med barn etc. 

Er noen ganger litt vel seksuelt frekk, kommer til deg hvis du vil ha sex og da er alt veldig fint. Så drar og du hører ingen ting på lenge med mindre du tar kontakt. 

Holder på å bli forelsket i en sånn. Har ikke lyst på noen andre, men jeg har inntrykk av at han hverken bryr seg om meg eller syns jeg er pen og sånn. 

Da er du en perifer bekjent som han kan tømme seg i når han har behov for det. Han er stort sett opptatt med seg og sitt, kanskje andre damer osv, men husker deg når du kontakter ham og har av og til mulighet for å gi deg en uforpliktende booty call. Hvis du liker denne relasjonen, så er det bare å fortsette. Hvis ikke  så bør du virkelig avslutte det.

Anonymkode: c2121...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR

Anonymkode: 46bc8...b34

🤣🤣🤣

Anonymkode: 369ec...920

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvordan blir jeg kvitt dette da? 

Blir trist. Men føler jeg må slutte. Hittil er han det beate jeg har funnet av mannfolk på tilbud der ute. Ellers har jeg er haug med beilere jeg ikke vil ha av ulike årsaker, alkoholproblemer, store psykiske problemer, ekstrem fedme... 

Du må få selvrespekt. Hvordan kan du finne deg i dette, til og med være forelsket i ham?

Så lenge du finner deg i dette, vil han aldri respektere deg og derfor aldri falle for deg. Tvert i mot utvikler han forakt for deg. Så vil du gjøre noe som helst inntrykk på ham må du si at du er for bra til å gidde slikt, ha det, ses aldri. 

Anonymkode: 7d56b...3fb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at dette handler om DEG og hva du godtar.

Jeg hadde ikke en gang hatt ons med en mann som ikke ga meg komplimenter. 

Og jeg sammenligner den jeg er med, med gode menn, ikke dårlige menn. 

Anonymkode: 95279...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tenker at dette handler om DEG og hva du godtar.

Jeg hadde ikke en gang hatt ons med en mann som ikke ga meg komplimenter. 

Og jeg sammenligner den jeg er med, med gode menn, ikke dårlige menn. 

Men hvis du trenger komplimenter er ikke du da avhengig av bekreftelse? 

Et lite tankekors er vel at når jeg streifet dating sider og ble spurt hva jeg var ute etter: Når jeg svarte " gjensidig kjærlighet" ville ingen snakke med meg. 

Når svaret var "vi får se" var mange interesserte og spørsmålet var alltid om jeg kunne tenke meg en fwb.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosegutten skrev (1 time siden):

Vil du ikke ha de fordi de ikke er attraktive nok? Da må du lete videre og finne noen som er både attraktive og bryr seg om deg. Vil du ikke ha de fordi de bryr seg om deg? Da bør du snakke med psykolog 

De har alle alvorlige problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fakta at menn bare respekterer jomfruelige kvinner med bena i kryss? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvordan blir jeg kvitt dette da? 

Blir trist. Men føler jeg må slutte. Hittil er han det beate jeg har funnet av mannfolk på tilbud der ute. Ellers har jeg er haug med beilere jeg ikke vil ha av ulike årsaker, alkoholproblemer, store psykiske problemer, ekstrem fedme... 

Du MÅ jo ikke ta til takke med noen som helst, eller være med noen i det hele tatt. Bare det at du føler du må slutte forteller deg at du allerede vet det ikke er riktig og at dette har et mulig utfall. Du blir såret. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mest berøring

Men kjære vene, når det er så lite som skal til for at du får noe ut av sexen så kan du like gjerne ha det med en person du ikke er forelsket i. Det vil være sunnere i ditt tilfelle. 

Anonymkode: 3a206...0c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene, når det er så lite som skal til for at du får noe ut av sexen så kan du like gjerne ha det med en person du ikke er forelsket i. Det vil være sunnere i ditt tilfelle. 

Anonymkode: 3a206...0c0

Sant, men har ikke lyst på de og visste ikke at jeg skulle bli forelsket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men hvis du trenger komplimenter er ikke du da avhengig av bekreftelse? 

Nei. Jeg er avhengig av at personen gir et helt mininum. Selv bekjente gir komplimenter,så en kjæreste skal selvsagt gjøre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...