Gå til innhold

Hva tenker dere om en sånn mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Liker fysisk nærhet, sex og kos. Liker kjærlighetsfølelsen også om det er gjensidig. 

Anonymkode: a3f49...c16

Du liker den tydeligvis nå også, selv om det ikke er gjensidig og du bare blir brukt og utnyttet. 

Personlig syns jeg det er ekkelt å få kos, sex og fysisk nærhet av et menneske som ikke har følelser for meg og kun bruker meg til sin egen forlystelse. But you do you

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enni skrev (3 minutter siden):

Kjøp deg en Womanizer. Mannfolk blir ganske så overflødige med en slik i nattbordskuffa. Beste av alt er at du får sex når du ønsker og har behov, og slipper å være avhengig av et rasshøl med utovertiss. 

Jeg har prøvd det før, går ikke jeg elsker sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vel på en måte er det jo en tom kvittering fra begge sider. Jeg trenger sex og. Det dumme er at jeg får følelser. 

Du får følelser av å ha sex. Veldig vanlig. Ved sex utløses hormon for følelser, oksy-noe. Husker ikke i farten 🫣Google har svaret 😅

Du får ta det som en lærdom. 

Anonymkode: b920e...0b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (3 minutter siden):

Du liker den tydeligvis nå også, selv om det ikke er gjensidig og du bare blir brukt og utnyttet. 

Personlig syns jeg det er ekkelt å få kos, sex og fysisk nærhet av et menneske som ikke har følelser for meg og kun bruker meg til sin egen forlystelse. But you do you

Det er så trist. Jeg var i et lignende forhold som ts mange år siden, når jeg innså det siste du skriver, følte jeg meg bare som en levende puledukke. 

Anonymkode: 46bc8...b34

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er avhengig av bekreftelse...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, mest berøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da er det ikke mannen som er problemet, men du.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, mest berøring

Gjennom berøringen får du en bekreftelse. Du bør vurdere om psykolog er veien for deg. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mest berøring

Hadde du ikke likt berøring av en mann som bryr seg om deg? Hvorfor må det være fra denne mannen?

Anonymkode: 7d2ca...f90

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette trenger da ikke å være et problem. Du må bare innse at denne fyren er ikke ute etter et forhold med deg. Du må gjerne fortsette å treffe ham, sex og nærhet og sånt er fint for begge parter, det. Bruk ham på samme måte som han bruker deg. Men du må tøyle dine egne følelser slik at du ikke blir skuffet når han ikke gjengjelder dem. For det høres det ikke ut som han kommer til å gjøre.

Så får du bare holde øynene åpne for andre mannfolk som kan gi deg det du ønsker deg, siden du bare kan glemme et forhold med han her.

Du kunne sikkert pratet med ham om det, skulle det vise seg at han faktisk er interessert i mer så går det jo an å prøve å løse de utfordringene dere har. Men mistenker at han kommer til å lyve om å ønske mer slik at han kan beholde deg som FWB.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så hvordan blir jeg kvitt dette da? 

Blir trist. Men føler jeg må slutte. Hittil er han det beate jeg har funnet av mannfolk på tilbud der ute. Ellers har jeg er haug med beilere jeg ikke vil ha av ulike årsaker, alkoholproblemer, store psykiske problemer, ekstrem fedme... 

Du drar til psykolog. Du har tydeligvis psykiske problemer selv. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis jeg helt sikkert ikke er avhengig av bekreftelse, så tåler jeg et slikt forhold fordi jeg ikke krever noe. Hverken fine kommentarer eller plaster på såret middager. Men jeg føler likdom likevel at en mann som var glad i meg på noe vis ville ha spist med meg, ville hatt noe kommunikasjon utenom sex. 

Tror det største problemet er at jeg vil ha noen som elsker meg, men trenger sex. Finner ingenting son kan gi meg begge utenom de med problemer med alkohol, vold fedme etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslå å bli friends With Benefits

Anonymkode: b121e...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommodevaran skrev (3 minutter siden):

Dette trenger da ikke å være et problem. Du må bare innse at denne fyren er ikke ute etter et forhold med deg. Du må gjerne fortsette å treffe ham, sex og nærhet og sånt er fint for begge parter, det. Bruk ham på samme måte som han bruker deg. Men du må tøyle dine egne følelser slik at du ikke blir skuffet når han ikke gjengjelder dem. For det høres det ikke ut som han kommer til å gjøre.

Så får du bare holde øynene åpne for andre mannfolk som kan gi deg det du ønsker deg, siden du bare kan glemme et forhold med han her.

Du kunne sikkert pratet med ham om det, skulle det vise seg at han faktisk er interessert i mer så går det jo an å prøve å løse de utfordringene dere har. Men mistenker at han kommer til å lyve om å ønske mer slik at han kan beholde deg som FWB.

Takk for ditt svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jupp, og det å ha sex for å få bekreftelse er å gjøre seg selv en skikkelig bjørnetjeneste ts.

Anonymkode: 1c0d3...6a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at hvis jeg helt sikkert ikke er avhengig av bekreftelse, så tåler jeg et slikt forhold fordi jeg ikke krever noe. Hverken fine kommentarer eller plaster på såret middager. Men jeg føler likdom likevel at en mann som var glad i meg på noe vis ville ha spist med meg, ville hatt noe kommunikasjon utenom sex. 

Tror det største problemet er at jeg vil ha noen som elsker meg, men trenger sex. Finner ingenting son kan gi meg begge utenom de med problemer med alkohol, vold fedme etc...

Du er ikke kjæresten hans, han har ingen interesse av å bli kjæresten din noen gang, så derfor tar han deg ikke med ut for å spise. Han er ikke glad i deg. Du er bare et objekt som er lett tilgjengelig når han trenger å få tømt seg. For alt du vet kan han ha kjæreste/samboer fra før av.

Tåler du det når han avslutter sin utnyttelse av deg og finner seg ei ny å utnytte da? Fortsetter du som om ingenting har skjedd eller får du kjærlighetssorg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du TRENGER ikke sex. Du klarer deg uten 

Anonymkode: 7d2ca...f90

Enig, for det Ts gjør nå, det er bare å kaste bort både tid og muligheter på menn som ikke er interessert i henne som person eller det å ha noe mer enn sex med henne.

Og så lenge hun lett får følelser når hun har sex med noen, så kaster hun bort mange muligheter til å se og møte virkelig gode menn som ønsker å bli kjent med henne og ha et varig forhold med henne.

Dessuten blir det en selvoppfyllende profeti i det TS nå gjør. Hun sier at det bare er trøblete menn som vil ha henne... mens hun kaster bort tiden og livet sitt på en annen trøblete mann som bare er ute etter å få sex av henne. Han er ikke mindre trøblete for henne enn de andre mennene. Og den dagen denne mannen blir lei av å ha sex med henne, eller han møter en kvinne han faktisk vil ha et forhold til, da vil han dumpe Ts på flekken og ikke se seg tilbake (hvis han da ikke vil ha sex igjen med henne en gang).

Ts - ikke kast bort mer av din tid, ditt liv, dine følelser på en mann som ikke vil være sammen med deg! Vil du ha varig "tilgang" til god sex, da må du slutte å date de som bare vil ha sex, og heller være singel uten sex inntil du finner en god mann. Det kan hende du vil ha godt av å finne ut hvorfor du stadig tiltrekker deg menn som enten bare har masse problemer eller ikke vil ha annet enn sex med deg. For ut fra det du skriver virker det som om du kanskje sliter med å tro at du faktisk fortjener et godt forhold. Begynn å gjøre ting som gir livet ditt innhold og mening, ting som gir deg mestringsfølelse, delta i frivillig arbeid og møt virkelig gode folk!

Anonymkode: f7ef2...7e1

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jupp, og det å ha sex for å få bekreftelse er å gjøre seg selv en skikkelig bjørnetjeneste ts.

Anonymkode: 1c0d3...6a0

Hvilken bekreftelse? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker han har tilpasset seg behovet ditt ganske greit når du avslutter med å si at du liker det. Klapp på skuldra til han for det….

Anonymkode: 0fbcb...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har prøvd det før, går ikke jeg elsker sex

Dette er bare tull. Ikke at du elsker sex, men at du ikke kan være uten sex.

Dette er unnskyldningen du bruker for å fortsette det destruktive forholdet du har til menn som ikke er interessert i deg som person.

Søk hjelp slik at du kan finne ut hvorfor du driver med denne selvdestruktive adferden.

(Og har du en så stor sexavhengighet at det gjør at du får en selvdestruktiv adferd, da må du i behandling før du ødelegger livet ditt!)

Anonymkode: f7ef2...7e1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...