AnonymBruker Skrevet 12. oktober #1 Del Skrevet 12. oktober Hva tenker dere om slik mann? Han gir ikke komplimenter, eller gaver, du som er kvinnen må alltid ta første initiativ til å møtes, påstår at han er opptatt med barn etc. Er noen ganger litt vel seksuelt frekk, kommer til deg hvis du vil ha sex og da er alt veldig fint. Så drar og du hører ingen ting på lenge med mindre du tar kontakt. Holder på å bli forelsket i en sånn. Har ikke lyst på noen andre, men jeg har inntrykk av at han hverken bryr seg om meg eller syns jeg er pen og sånn. Anonymkode: a3f49...c16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #2 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Holder på å bli forelsket i en sånn. HVORFOR Anonymkode: 46bc8...b34 21 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #3 Del Skrevet 12. oktober Hva eksakt er det du er forelsket i? En fyr som bruker deg til sex? Anonymkode: ccdb8...322 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #4 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva eksakt er det du er forelsket i? En fyr som bruker deg til sex? Anonymkode: ccdb8...322 Kjemien og sexen er bra. Anonymkode: a3f49...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #5 Del Skrevet 12. oktober Just now, AnonymBruker said: Kjemien og sexen er bra. Anonymkode: a3f49...c16 Det er sex. Ingenting annet. Anonymkode: ccdb8...322 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 12. oktober #6 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjemien og sexen er bra. Anonymkode: a3f49...c16 Den kjemien du føler er nok manipulasjon for å få sexen. Det du tror er forelskelse, er dopamin pga sexen. Han har deg på hekt for sex, og ingenting mer. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #7 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjemien og sexen er bra. Anonymkode: a3f49...c16 Det er ingen kjemi. Du tiltrekkes utilgjengelige menn. Det er ikke friskt. Anonymkode: 46bc8...b34 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #8 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er sex. Ingenting annet. Anonymkode: ccdb8...322 Så hvordan blir jeg kvitt dette da? Blir trist. Men føler jeg må slutte. Hittil er han det beate jeg har funnet av mannfolk på tilbud der ute. Ellers har jeg er haug med beilere jeg ikke vil ha av ulike årsaker, alkoholproblemer, store psykiske problemer, ekstrem fedme... Anonymkode: a3f49...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #9 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hvordan blir jeg kvitt dette da? Blir trist. Men føler jeg må slutte. Hittil er han det beate jeg har funnet av mannfolk på tilbud der ute. Ellers har jeg er haug med beilere jeg ikke vil ha av ulike årsaker, alkoholproblemer, store psykiske problemer, ekstrem fedme... Anonymkode: a3f49...c16 MÅ du ha noen da? Han er ikke det beste, han har like mye problemer som resten av gjengen din der. Anonymkode: 46bc8...b34 7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #10 Del Skrevet 12. oktober Just now, AnonymBruker said: Så hvordan blir jeg kvitt dette da? Blir trist. Men føler jeg må slutte. Hittil er han det beate jeg har funnet av mannfolk på tilbud der ute. Ellers har jeg er haug med beilere jeg ikke vil ha av ulike årsaker, alkoholproblemer, store psykiske problemer, ekstrem fedme... Anonymkode: a3f49...c16 Du må sette høyere krav til de du dater og du må finne en trygghet og ro i deg selv. Kjenne på at du er glad i det selv og lykkelig med deg selv. En partner skal være en bonus. En som er bestevennen din og som du kan dele alt du er med på godt og vondt og allikevel føle deg elsket, sett, hørt og verdsatt. Anonymkode: ccdb8...322 4 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #11 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): men jeg har inntrykk av at han hverken bryr seg om meg Du har helt rett, han er ikke interessert og det er bare dumskap å vie han mer av din tid, du kommer til å angre, garantert. Anonymkode: 1c0d3...6a0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #12 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ingen kjemi. Du tiltrekkes utilgjengelige menn. Det er ikke friskt. Anonymkode: 46bc8...b34 Nei, når jeg var på byen i går kveld tenkte jeg på disse folkene som satt på restaurant på date, at jeg ikke er så mye verd for han, kun verd sex. Ikke verd en ordentlig date liksom. Anonymkode: a3f49...c16 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #13 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så hvordan blir jeg kvitt dette da? Blir trist. Men føler jeg må slutte. Hittil er han det beate jeg har funnet av mannfolk på tilbud der ute. Ellers har jeg er haug med beilere jeg ikke vil ha av ulike årsaker, alkoholproblemer, store psykiske problemer, ekstrem fedme... Anonymkode: a3f49...c16 Hvis han er det beste du har møtt så bør du virkelig jobbe med deg selv, du må få på plass selvtillit før du i det hele tatt vurderer å date noen igjen, når man har dårlig selvtillit så godtar man det bare minimum, og det her er ikke det engang. Det er skummelt å date når man ikke er glad i seg selv, for da er veien kort til å møte folk som ikke er glad i deg de heller. Anonymkode: 1c0d3...6a0 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #14 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kjemien og sexen er bra. Anonymkode: a3f49...c16 Tøm og røm mener du? Anonymkode: b920e...0b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #15 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så hvordan blir jeg kvitt dette da? Blir trist. Men føler jeg må slutte. Hittil er han det beate jeg har funnet av mannfolk på tilbud der ute. Ellers har jeg er haug med beilere jeg ikke vil ha av ulike årsaker, alkoholproblemer, store psykiske problemer, ekstrem fedme... Anonymkode: a3f49...c16 Hvorfor må du ha en mann? Anonymkode: b920e...0b4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #16 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tøm og røm mener du? Anonymkode: b920e...0b4 Vel på en måte er det jo en tom kvittering fra begge sider. Jeg trenger sex og. Det dumme er at jeg får følelser. Anonymkode: a3f49...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #17 Del Skrevet 12. oktober Du har et valg i likhet med alle andre mennesker, og det er å vite hva du godtar og hva som er bra for deg. Å ha sex er den enkleste form for kontakt mellom to mennesker . Å passe sammen personlig , å ha respekt og kjærlighet for hverandre krever mer innsats og tid. Han her handler ut i fra hva han trenger akkurat det og da Anonymkode: 56f1f...49e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #18 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må du ha en mann? Anonymkode: b920e...0b4 Liker fysisk nærhet, sex og kos. Liker kjærlighetsfølelsen også om det er gjensidig. Anonymkode: a3f49...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 12. oktober #19 Del Skrevet 12. oktober (endret) Kjøp deg en Womanizer. Mannfolk blir ganske så overflødige med en slik i nattbordskuffa. Beste av alt er at du får sex når du ønsker og har behov, og slipper å være avhengig av et rasshøl med utovertiss. Endret 12. oktober av Enni 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #20 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vel på en måte er det jo en tom kvittering fra begge sider. Jeg trenger sex og. Det dumme er at jeg får følelser. Anonymkode: a3f49...c16 Du TRENGER ikke sex. Du klarer deg uten Anonymkode: 7d2ca...f90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå