AnonymBruker Skrevet 12. oktober #1 Del Skrevet 12. oktober Har hatt kontakt med en mann i 4 måneder. I starten overøste han meg med komplimenter, og jeg var både sexy, nydelig og viktig for han. Og han var så glad i meg. Jeg har hele veien vært klar på at jeg likte han kjempegodt, enda bedre enn jeg trodde var mulig og at jeg var forelsket i han. Jeg møtte han siste gang nå på onsdag etter jobb. Jeg kjørte i 1 time og 30 minutter for å treffe han. Han var på jobb på det stedet vi skulle møtes, og han ba meg om å vente på han. Jeg ventet i bilen i over en time. Jeg satt i setet og holdt på å duppe av da han kakket på ruta mi, da var han ferdig. Det første han sier da han ser meg er følgende; Å, du ser sliten ut, Frøken! Jeg sa at ja, jeg var det. Og han fortsetter med; Hvis du er så sliten, så hadde du ikke trengt å kommet hit. Han var den som ville møtes, fordi han trodde jeg ville snakke med han. Hvis han så at jeg var så sliten, så kunne han vel heller gitt meg en god klem og spurt meg om det gikk bra med meg? Han leide et hotellrom, vi gikk dit. Han unnskyldte seg med at han måtte dusje, for han var våt og kald etter å ha jobbet ute. Etterpå lå vi på sengen, inntil hverandre, mens han pjusket meg i håret. Så sier han følgende; Jeg tror at du føler mer for meg enn jeg gjør for deg. Og jeg tror jeg passer bedre sammen med ei som er mer frempå enn hva du er. Jeg svarte med; Ja, men jeg sa det i starten at jeg trenger tid for å åpne meg, og du sa at du forsto meg. Han hadde ikke noe videre svar på det. Jeg kjente på en skuffelse, en skuffelse over at han tydeligvis ikke ser andre behov enn sine egne. Hadde han elsket meg for den jeg er, så hadde han ikke snakket meg ned, men heller løftet meg opp. Jeg kjente tårene presset på, og uten å si mer sto jeg opp fra senga, kledde på meg ullgenseren og gikk ut av rommet. Ut av hotellet og bort til bilen min. Han sa ingenting for at jeg skulle komme tilbake, og han har ikke sagt noe på melding. Jeg er kjempeforelsket i han, men er det noe å holde fast ved? For han ser meg ikke, han ser ikke mine behov. Han respekterer meg heller ikke, fordi han sier ting som sårer meg. Fortjener jeg dette? Hva ville DU gjort? Hilsen kvinne 34 Anonymkode: 8bc5d...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #2 Del Skrevet 12. oktober Aldri sett meg tilbake og blokkert han på alle plattformer, han sa det jo rett ut, han er ikke interessert i deg. Anonymkode: 3d9cc...ec2 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #3 Del Skrevet 12. oktober Han sier det veldig tydelig til deg, han er ikke interessert. Hvorfor denne samtalen først måtte komme etter dere hadde ordnet hotellrom, sier nok om hans karakterer. Anonymkode: 06f96...175 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #4 Del Skrevet 12. oktober Han er emosjonelt utilgjengelig og du sliter med å bli altfor knyttet altfor fort, og bør jobbe med å utvikle din emosjonelle regulering. Hvis du ikke snur ryggen til denne fyren nå med det samme, vil du bli fullstendig ødelagt. Vi ser det, og han ser det - heldigvis er han i det minste ærlig nok til å si rett ut at dere ikke er en god match. Du viser at du velger å være selvutslettende i stedet for å sette sunne grenser, det må du jobbe med før du dater neste fyr. Og du bygger opp mange forventninger i hodet for så å bli skuffet når han ikke sier eller gjør det du hadde håpet på. Dette er selvsaboterende adferd som du må jobbe med for å bryte mønsteret. Du vil aldri kunne finne et sunt forhold før du tar tak i den biten. Men denne fyren er uansett ikke en som kan tilby deg et sunt forhold, så bare gå videre. Anonymkode: 37d11...8aa 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #5 Del Skrevet 12. oktober 59 minutter siden, AnonymBruker said: Så sier han følgende; Jeg tror at du føler mer for meg enn jeg gjør for deg. Og jeg tror jeg passer bedre sammen med ei som er mer frempå enn hva du er. Her slo han opp med deg. Ræva måte å gjøre det på, men bra du gikk. Blokk, slett og aldri se deg tilbake. Anonymkode: a1b5d...1ac 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #6 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er emosjonelt utilgjengelig og du sliter med å bli altfor knyttet altfor fort, og bør jobbe med å utvikle din emosjonelle regulering. Hvis du ikke snur ryggen til denne fyren nå med det samme, vil du bli fullstendig ødelagt. Vi ser det, og han ser det - heldigvis er han i det minste ærlig nok til å si rett ut at dere ikke er en god match. Du viser at du velger å være selvutslettende i stedet for å sette sunne grenser, det må du jobbe med før du dater neste fyr. Og du bygger opp mange forventninger i hodet for så å bli skuffet når han ikke sier eller gjør det du hadde håpet på. Dette er selvsaboterende adferd som du må jobbe med for å bryte mønsteret. Du vil aldri kunne finne et sunt forhold før du tar tak i den biten. Men denne fyren er uansett ikke en som kan tilby deg et sunt forhold, så bare gå videre. Anonymkode: 37d11...8aa Sette grenser for min egen del, mener du? Tenke mer på hva jeg trenger i et forhold og ikke bare finne meg i ting? Og gå inn i det med lavere forventninger, og heller ta det som det kommer? Anonymkode: 8bc5d...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 12. oktober #7 Del Skrevet 12. oktober Du gjorde det riktige, disse ordene var krysstallklare: AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror at du føler mer for meg enn jeg gjør for deg. Og jeg tror jeg passer bedre sammen med ei som er mer frempå enn hva du er. Anonymkode: 8bc5d...682 Her sier han mer eller mindre at han ikke er interessert i deg på den måten, han har ikke følelser for deg, alt du er er en fuckfriend eller et fint ligg når han ønsker en elskerinne. Det du gjør nå er å blokkere han på alle fronter, kutte all kontakt, aldri se deg tilbake. Han trenger ingen forklaring, den gleden skal du ikke gi han, fordi det var han som avsluttet det når han sa de tingene. Blokker han for evig og alltid, aldri se deg tilbake, og se fremover. Så bra at du bare gikk og kjørte den kvelden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #8 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): men er det noe å holde fast ved? Nei, han sier jo tom rett ut at du føler mer for han enn det han gjør for deg. Anonymkode: d5525...534 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #9 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sette grenser for min egen del, mener du? Tenke mer på hva jeg trenger i et forhold og ikke bare finne meg i ting? Og gå inn i det med lavere forventninger, og heller ta det som det kommer? Anonymkode: 8bc5d...682 Hvis du er sliten, så ikke kjør en og en halv time, og så vent i en time, bare fordi han sa det. Finn ut hva du vil og gjør det. Jeg tror nok denne fyren reagerte som han gjorde fordi han trodde at du kom fordi du ville det, men han merket nok på fremtoningen din at du ikke kom fordi du hadde så lyst, men fordi han hadde sagt det. Det er nok også det han mener med at han trenger en dame som er mer frampå, altså en dame som gjør for seg selv det hun ønsker. Anonymkode: 9b44a...b45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #10 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du er sliten, så ikke kjør en og en halv time, og så vent i en time, bare fordi han sa det. Finn ut hva du vil og gjør det. Jeg tror nok denne fyren reagerte som han gjorde fordi han trodde at du kom fordi du ville det, men han merket nok på fremtoningen din at du ikke kom fordi du hadde så lyst, men fordi han hadde sagt det. Det er nok også det han mener med at han trenger en dame som er mer frampå, altså en dame som gjør for seg selv det hun ønsker. Anonymkode: 9b44a...b45 Dette!! Anonymkode: 37d11...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. oktober #11 Del Skrevet 12. oktober Høres ut som en som har drevet love bombing, og satset massivt på å få deg på kroken. Nå når han har deg på kroken vil han kontrollere følelsene dine igjen, men nå ved å ydmyke deg. Du har helt rett i at han ikke respekterer deg og bare er opptatt av seg selv. Det er ikke kritikkverdig hverken å være sliten etter en dag eller å bli glad i noen, og likevel klarer han å snu det mot deg. Du gjør helt rett i å avslutte, og å holde på avstanden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #12 Del Skrevet 12. oktober Du gjorde det rette. Jeg synes du er kjempeflink. Prøv å ikke se deg tilbake, men fokuser på at du skal videre. Hadde du vært min venninne eller søster hadde jeg vært kjempestolt av deg. Anonymkode: 2ad9c...f20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #13 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du gjorde det rette. Jeg synes du er kjempeflink. Prøv å ikke se deg tilbake, men fokuser på at du skal videre. Hadde du vært min venninne eller søster hadde jeg vært kjempestolt av deg. Anonymkode: 2ad9c...f20 Ååååååh ❤️ Tusen takk for gode ord! De varmet mer enn du tror ❤️ Anonymkode: 8bc5d...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #14 Del Skrevet 12. oktober Hvorfor dro dere på hotell og ikke hjem til ham? Uansett, du gjorde det rette med å gå. Blokker ham overalt slik at han ikke kan få tak i deg noen gang - slike menn forsøker nemlig gjerne å ta opp igjen kontakt når de er i beit for sex senere en gang. Vær glad han avslørte seg så tidlig! ❤️ Anonymkode: d9bfb...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #15 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis du er sliten, så ikke kjør en og en halv time, og så vent i en time, bare fordi han sa det. Finn ut hva du vil og gjør det. Jeg tror nok denne fyren reagerte som han gjorde fordi han trodde at du kom fordi du ville det, men han merket nok på fremtoningen din at du ikke kom fordi du hadde så lyst, men fordi han hadde sagt det. Det er nok også det han mener med at han trenger en dame som er mer frampå, altså en dame som gjør for seg selv det hun ønsker. Anonymkode: 9b44a...b45 Bare nei. Dette er aldeles ikke trådstarter sin feil. Denne mannen er en kontrollerende kåt horebukk, som kun skal leke med trådstarter. Trådstarter gjorde ingenting feil, hun gjorde for mye, for denne usle lille dritten. Er du og fuckboy, siden du mener det er kvinnens feil når menn leker med følelsene dere? Anonymkode: cad63...dfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #16 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvorfor dro dere på hotell og ikke hjem til ham? Uansett, du gjorde det rette med å gå. Blokker ham overalt slik at han ikke kan få tak i deg noen gang - slike menn forsøker nemlig gjerne å ta opp igjen kontakt når de er i beit for sex senere en gang. Vær glad han avslørte seg så tidlig! ❤️ Anonymkode: d9bfb...740 Fordi han var på jobb, og jeg dro dit han jobbet den dagen. Takk ❤️ Anonymkode: 8bc5d...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå