AnonymBruker Skrevet 12. oktober #21 Del Skrevet 12. oktober jeg ville i allefall vært ekstremt forsiktig og var små ting som tydet på at dette ikke var en tilbakelagt greie. Det er rom for at mennesker endrer seg så det er ikke slik at han nødvendigvis ville vært voldelig mot meg osv, men ja, jeg ville nok vært ekstra varsom om ikke annet.. Anonymkode: 3455f...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #22 Del Skrevet 12. oktober Nei, aldri at jeg hadde datet en straffedømt voldsforbryter. Menn er det nok av.. Anonymkode: 94e31...8ee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #23 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvis noen hadde vært i fengsel for vold mot sin ex, men angret veldig på det og det var mange år siden? Kjenner en sånn fyr, han er på dating app og prøver å finne sin livs kjærlighet og gifte seg. Anonymkode: 201db...4ec De som er voldelige mot damer har det ALLTID liggende i seg, så det ville jeg aldri gjort.Jeg synes de som går inn i slike forhold faktisk må være fryktelig dumme.....det vil skje igjen når forholdene tilsier det. Voldelige personer er oftest verdens hyggeligste og snilleste helt til de har ofret i sin hule hånd, og det kan de bruke mange år på. Slike typer som er truende til vold inngår jeg aldri nære relasjoner til. Anonymkode: 93da4...d6d 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #24 Del Skrevet 12. oktober Nei. Anonymkode: f042f...d82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #25 Del Skrevet 12. oktober Ett slag mot en eks, er nok til et solid nei. Anonymkode: 72fa1...4b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #26 Del Skrevet 12. oktober Han har sonet sin straff mot eksen, men det gjør ikke at han starter med blanke ark med ny dame. Uheldigvis kommer han neppe til å fortelle om straffen.. Så lenge det går Anonymkode: ff071...9e6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #27 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De som er voldelige mot damer har det ALLTID liggende i seg, så det ville jeg aldri gjort.Jeg synes de som går inn i slike forhold faktisk må være fryktelig dumme.....det vil skje igjen når forholdene tilsier det. Voldelige personer er oftest verdens hyggeligste og snilleste helt til de har ofret i sin hule hånd, og det kan de bruke mange år på. Slike typer som er truende til vold inngår jeg aldri nære relasjoner til. Anonymkode: 93da4...d6d Jeg traff en sånn på dating app. Er mange som faller for denne typen, han virker i begynnelsen som en grei fyr har mange venner og er kristen. Etterhvert oppdager man at han er ganske psykisk ustabil, sliter med alkohol og til slutt at han også har hatt volds dom. Det er dessverre ikke noe som er skrevet på panna hans. Jeg datet han litt, men ble aldri forhold av det. Det er veldig vanskelig å sile ut slike menn fordi man ikke kjenner mange nok at man kan få høre dette via-via. Anonymkode: 201db...4ec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #28 Del Skrevet 12. oktober Fra ei som er gift og har barn med en som har vært voldelig mot meg, psykisk seksuelt og fysisk, da må han erkjent problemet sitt, vært i terapi, voldskurs hos barnevernet, og alternativ til vold for å vite egentlig hvor skadelig hans adferd er og voldsirkelen. Anonymkode: 5e3a9...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #29 Del Skrevet 12. oktober Veldig fort å bare svare «nei» på dette spørsmålet. Greia er jo at ting er mere komplekse enn som så. Kanskje personen angrer veldig idag og har forandret seg. Har de sittet i fengsel har de jo tatt sin straff. Også kommer det helt an på voldens art, og om den var gjentakende eller et engangstilfelle. Langvarig vold eller anger-issues mot en eks ville aldri gått gjennom her. Anonymkode: 3e3c3...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. oktober #30 Del Skrevet 12. oktober Nei, aldri om jeg hadde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #31 Del Skrevet 12. oktober Nei. Aldri. Anonymkode: 17cd9...2f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #32 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Veldig fort å bare svare «nei» på dette spørsmålet. Greia er jo at ting er mere komplekse enn som så. Kanskje personen angrer veldig idag og har forandret seg. Har de sittet i fengsel har de jo tatt sin straff. Også kommer det helt an på voldens art, og om den var gjentakende eller et engangstilfelle. Langvarig vold eller anger-issues mot en eks ville aldri gått gjennom her. Anonymkode: 3e3c3...cca Det blir litt som navgaranti for utleiere. Det handler om risikovurdering, og ikke ønske å ta sjansen på å bli utsatt for vold selv. Muligheten for at han ikke vil være voldelig mot deg eksisterer, men er det verdt å involvere seg i? Anonymkode: 72af3...950 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #33 Del Skrevet 12. oktober Nope. Anonymkode: afd47...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #34 Del Skrevet 12. oktober ALDRI! Anonymkode: ca70e...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #35 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis noen hadde vært i fengsel for vold mot sin ex, men angret veldig på det og det var mange år siden? Kjenner en sånn fyr, han er på dating app og prøver å finne sin livs kjærlighet og gifte seg. Anonymkode: 201db...4ec Svaret er Nei før jeg leste innlegget ditt,bare overskriften skriker Nei! Anonymkode: a66eb...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #36 Del Skrevet 12. oktober Kun hvis det var i selvforsvar Anonymkode: c1fd0...f0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 12. oktober #37 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis noen hadde vært i fengsel for vold mot sin ex, men angret veldig på det og det var mange år siden? Kjenner en sånn fyr, han er på dating app og prøver å finne sin livs kjærlighet og gifte seg. Anonymkode: 201db...4ec Nei, selvfølgelig ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #38 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis noen hadde vært i fengsel for vold mot sin ex, men angret veldig på det og det var mange år siden? Kjenner en sånn fyr, han er på dating app og prøver å finne sin livs kjærlighet og gifte seg. Anonymkode: 201db...4ec Nei, aldri, uansett hvor mye hen sier at hen angrer. For å slippe forvaring og for å slippe ut av fengsel på prøve, så må slike personer si at de angrer. Men at de mener det og at bremsene deres fungerer om de kommer opp i en presset situasjon igjen, det betviler jeg sterkt. Å være voldelig og så voldelig at du blir dømt for vold, det sitter i hodet og kan ikke kureres 100%. Man ser jo og at disse voldsmennene ender opp med å tiltrekke seg en viss type kvinner. Kvinner som har en personlighet som gjør at de knytter seg til voldsmenn igjen og igjen, på lik linje med kvinner som knytter seg til alkoholiserte partnere, kommer seg ut av forholdet og etter en stund har endt opp med en ny alkoholiker. Røde flagg bør vaie i storm her! Anonymkode: d4280...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva00 Skrevet 12. oktober #39 Del Skrevet 12. oktober Nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #40 Del Skrevet 12. oktober Aldri i helsike heller ! Og de som gjør det skulle fått seg en lærepenge ved å oppsøke Krisesenteret og fått informasjon om hvem som måtte søke tilflukt der ! Anonymkode: d2f6e...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå