AnonymBruker Skrevet 12. oktober #1 Del Skrevet 12. oktober Hvis noen hadde vært i fengsel for vold mot sin ex, men angret veldig på det og det var mange år siden? Kjenner en sånn fyr, han er på dating app og prøver å finne sin livs kjærlighet og gifte seg. Anonymkode: 201db...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #2 Del Skrevet 12. oktober Nei! Anonymkode: 970c0...3ff 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #3 Del Skrevet 12. oktober Nei. Anonymkode: abbcb...e3c 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #4 Del Skrevet 12. oktober Nei. Nulltoleranse. Anonymkode: 0bb38...d07 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 12. oktober #5 Del Skrevet 12. oktober NEI 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 12. oktober #6 Del Skrevet 12. oktober Nei 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 12. oktober #7 Del Skrevet 12. oktober Nei. Enkelt og greit, det hadde jeg ikke tatt sjansen på. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #8 Del Skrevet 12. oktober Nei. Orker ikke å ta sjansen Vanskelig å tro på og stole på. I bunn og grunn åpen for at folk får nye sjanser. Men når man har tråkket over noen grenser kan det være vanskelig å snu. Selv om man selv tror at man har kontroll Anonymkode: c2f4a...bf8 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #9 Del Skrevet 12. oktober Lett og lyst til å si nei. Men det hadde vært avhengig av hvordan det var noe jeg fant ut. Anonymkode: fd6eb...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #10 Del Skrevet 12. oktober Nei Anonymkode: c1b96...2db 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #11 Del Skrevet 12. oktober Nei. Men narsisisster klarer alltid å snu bildet så det høres ut som en svelgbar historie. Anonymkode: 7f44b...7c8 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 12. oktober #12 Del Skrevet 12. oktober Nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #13 Del Skrevet 12. oktober 100% nulltoleranse. Anonymkode: e397d...217 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #14 Del Skrevet 12. oktober Nei. Å "angre veldig" endrer ingens relasjonelle fungering. Anonymkode: e019e...223 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 12. oktober #15 Del Skrevet 12. oktober Nei jeg hadde ikke det. Nå har han sonet sin straff så han har full rett til å date. I teorien skal det så klart være slik at når noen har sonet straffen sin så skal det være over, men jeg personlig hadde ikke tatt den sjansen på det om jeg hadde vært singel. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym78910 Skrevet 12. oktober #16 Del Skrevet 12. oktober Nei aldri igjen 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #17 Del Skrevet 12. oktober Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 17511...8d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #18 Del Skrevet 12. oktober Nei. Anonymkode: 3b9c7...d97 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #19 Del Skrevet 12. oktober Nei, trenger ikke dom of straff for å stå over det heller. Anonymkode: 72af3...950 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 12. oktober #20 Del Skrevet 12. oktober Nei, aldri. Når noen har klart å utgjøre vold mot en de elsker en gang, så har de passert en barriere. Jeg ville aldri tatt sjansen på at den barrieren ikke ble brudt igjen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå