ops2 Skrevet 12. oktober 2024 #21 Del Skrevet 12. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Misliker det veldig, men jobber meg igjennom om temaet er interessant. 😠 Samme her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #22 Del Skrevet 12. oktober 2024 Liker det ikke. Går så sakte å lese. En bitteliten paragraf per side gjør meg utålmodig Anonymkode: eef40...062 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #23 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg skjønner at det hadde vært bra hvis det funka, men hos meg blir det for mye krøll. Bilder som ikke lastes inn, blir plutselig sendt til toppen igjen selv om jeg prøver å scrolle ett hakk ned, må bla opp og ned flere ganger for å se all tekst osv. For øvrig en trist sak da jeg til slutt fikk med meg alt innhold, stakkars offer. https://www.vg.no/spesial/2024/frosta/karen-maries-historie/ Anonymkode: 740bb...1a2 Takk for at du setter ord på dette problemet! Den typen opplegg på saker i avisene må jeg bare melde pass på å få med meg. Det blir fo rotete og komplisert. Jeg har en gang for en tid tilbake sendt melding til en avis om at dette gjør saken uleselig, uten å få noen tilbakemelding. Det jeg setter stor pris på er de avisene som har begynt å ha tale på enkelte av nyhetssakene sine. Da kan utformingen være nøyaktig slik avisen ønsker fordi jeg slipper å lese selv. Denne løsningen blir gjerne fremtiden og? Å få iPaden til å lese opp når teksten spretter fra side til side på ulike bilder, fungerer heller ikke. Anonymkode: 4a18a...031 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 12. oktober 2024 #24 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor leser dere det da? Jeg leser fra mobile iPhone. Fungerer helt fint her. All tekst leser jeg. Alle bilder kommer inn. Ingenting galt med oppsettet der. Anonymkode: b93d4...43d Alt funker som det skal på min telefon også, men det funker ikke for meg likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #25 Del Skrevet 12. oktober 2024 Avisene har tilgang til masse data om deg. Blant annet hvor lenge du er inne på en side. Hvis man aktivt går ut av siden etter et par sekunder så kan de spore dette. Og da forstår jeg ikke hvorfor de fortsatt lager slike håpløse sider, for jeg er helt sikker på at et stort flertall kommer seg ut av dem i løpet av sekunder. Anonymkode: e8f3f...951 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #26 Del Skrevet 12. oktober 2024 Er ikke noe fan nei. Liker heller ikke masse annonser som bryter av tekstflyten. Og så hater jeg saker som viser seg å være filmsnutter. Tror jeg klikker meg inn på en lesesak og så starter et klipp med lyd. Ikke alltid det passer med lyd. Anonymkode: 04efc...cb5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #27 Del Skrevet 12. oktober 2024 Det funker fint hos meg, ingenting som hopper og spretter. Jeg tror det formatet har blitt valgt fordi det skal være litt mer spennende eller engasjerende enn å bare lese en lang blokk med tekst. I papirformat har man jo noen ganger mer glansede reportasjer med masse bilder og sånt, dette er kanskje den digitale versjonen av det. De har jo tall på alt, på klikk og scrolling og hvor mange som kommer seg til slutten av en reportasje. Det kan være et innslag av pretensiøsitet i det, en form for å vise at nå har de laget en ordentlig reportasje liksom, ikke bare en vanlig nyhettssak. Men om ingen scrollet seg gjennom det men heller scrollet seg gjennom en stor blokk med kun tekst, så hadde de nok gjort det sistnevnte. De lever av at folk leser gjennom så funker det ikke så gjør de det ikke. Anonymkode: 5e3ab...ec6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 12. oktober 2024 #28 Del Skrevet 12. oktober 2024 (endret) Nei, orker ikke. Det skal väre så "fancy", men föler det bare er fordummende. Leser uansett ikke MSM, så de får gjerne holde på for min del. Endret 12. oktober 2024 av Perle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 12. oktober 2024 #29 Del Skrevet 12. oktober 2024 NRK bruker samme format, det funker fint hos meg men jeg fikser det ikke. Orker ikke lese de sakene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #30 Del Skrevet 12. oktober 2024 Liker helst artiklene med en liten oppsummering øverst. 😆 Det er jo ikke lengre nyheter i avisene, men mest artikler om ting som har skjedd for lenge siden. Tv2.no har så og si bare artikler om hva de sender på tv'n og lokalavisene har kun +saker (som koster 299,- pr mnd). Og hva i alle verden har skjedd med Dagbladet?!? Layouten der fungerer greit hvis det er noe jeg virkelig vil lese om, men jeg går som oftest lei midt inni. Anonymkode: 9227b...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 12. oktober 2024 #31 Del Skrevet 12. oktober 2024 Null problem å lese, et sveip oppover så kommer neste punkt i artikkelen. I endel artikler er det nesten mer oversiktlig når de gjør det på denne måten, synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #32 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg liker måten det er satt opp på, men det funker aldri som det skal på min telefon, så det er maks irriterende Anonymkode: efb41...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #33 Del Skrevet 12. oktober 2024 Det er liksom billedbok-versjonen av avis. Ser det for meg i en papiravis: på hver side er det ett stort bilde og et kort avsnitt med tekst i stor skriftstørrelse. Må bla til ny side i ett sett. En artikkel per avis. 😂 Ikke mange som hadde kjøpt den avisen. Anonymkode: a8029...3e9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #34 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg må åpne de i nettleseren på mobilen, da går det. Ellers blir det bare rot Anonymkode: c7188...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalal13 Skrevet 12. oktober 2024 #35 Del Skrevet 12. oktober 2024 Liker det heller ikke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #36 Del Skrevet 12. oktober 2024 Aldri hatt noen problemer med slike saker på mobil. Kan det ha noe med nettleser/mobil å gjøre? Jeg har iPhone med Safari, hva har dere som sliter med dette? Anonymkode: 8d96f...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #37 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er ikke noe fan nei. Liker heller ikke masse annonser som bryter av tekstflyten. Og så hater jeg saker som viser seg å være filmsnutter. Tror jeg klikker meg inn på en lesesak og så starter et klipp med lyd. Ikke alltid det passer med lyd. Anonymkode: 04efc...cb5 Enig med deg i alt dette. Fryktelig irriterende! Anonymkode: 72115...884 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #38 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg liker det, jeg. Anonymkode: c3bd6...811 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 12. oktober 2024 #39 Del Skrevet 12. oktober 2024 Liker det jeg og ^^, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 12. oktober 2024 #40 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skjønner at det hadde vært bra hvis det funka, men hos meg blir det for mye krøll. Bilder som ikke lastes inn, blir plutselig sendt til toppen igjen selv om jeg prøver å scrolle ett hakk ned, må bla opp og ned flere ganger for å se all tekst osv. For øvrig en trist sak da jeg til slutt fikk med meg alt innhold, stakkars offer. https://www.vg.no/spesial/2024/frosta/karen-maries-historie/ Anonymkode: 740bb...1a2 Enig. Leser ikke slike tekster. Irriterende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå