Gå til innhold

Dire Straits - Brothers In Arms... for en jævla vederstyggelighet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 15.28):

Mark Knofler og David Gilmour og Gary Moore er historiens beste gitarister. 

Anonymkode: 6f388...f21

Overhodet ikke.

Anonymkode: 40c5c...886

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Overhodet ikke.

Nei..........

Anonymkode: eec26...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 13.15):

Oj. Så rart at denne tråden kom nå. For et par timer siden spilte naboen min "Walk of life" på full styrke. Jeg har ikke hørt sangen på årevis og tenkte litt rund at jeg ikke liker den musikken. Spesielt ikke synthen. Trøstet meg med at jeg synes sangen "Brothers i arms" med de laaange synth-tonene er enda verre, og funderte over at foreldrene mine liker denne musikken, men kom frem til at de var unge voksne på 80-tallet og sikkert forbinder musikken med sin beste tid.

Det er veldig lytt her, kanskje vi bor på hver vår side av samme nabo?

Anonymkode: c7964...503

Laaaange synthtoner i Brothers in arms?? Du må jaggu være tonedøv om du ikke hører det fantastiske gitarrspillet til Mark Knopler i den låta. Dere som syns den er dritt har vel hverken kunnskap om musikk eller historie.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Overhodet ikke.

Du kan jo ikke nekte for noe som er fakta. Bare fordi du ikke liker det er det ikke dermed riktig at de ikke er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akhenaton skrev (På 12.10.2024 den 14.13):

Fantastisk album. Blir aldri lei. Favorittsporene er nok fortsatt Money For Nothing og Brothers In Arms.

Og Mark Knopfler er nok min all time favorittgitarist. Vanskelig å tenke seg noen bedre.  

Legg til David Gilmour, Ritchie Blackmore, Gary Moore så er lista perfekt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Selv får jeg lyst til å slå hodet så hardt jeg kan inn i en vegg, foliere meg selv til en mumie med gladpack og hoppe utfor en veranda når jeg hører Abba sin Dancing queen. Men fant ut at jeg kan gå ut en tur istedet i 5 minutter og at livet forhåpentligvis er bedre når sangen er slutt. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvifor matar dokker trollet; skjønner dokker ikkje at tråden er berre laga for å provosera, akkurat som U2-tråden skrive av same troll?

bilde.png.e3170457eed1576e2d29e9a9c3bb68fd.png

Anonymkode: 245c9...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har så mye oppgulp mot Dire Straits, så er jeg MEGET lysten på å høre hva du mener om U2? For ikke å snakke om REM? La meg høre 😅

Anonymkode: b90ca...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker da den ble spilt for første gang i et lite musikkprogram (som presenterte ny musikk) på nrk i sin tid, langt tilbake i tid. Det ble en skikkelig suksess og en ble glad av rytmen. Det ble en eksplosiv hit med en gang mener jeg å huske. :) 

Anonymkode: 99d90...296

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når du har så mye oppgulp mot Dire Straits, så er jeg MEGET lysten på å høre hva du mener om U2? For ikke å snakke om REM? La meg høre 😅

Og trollet frydar seg over at folk er så dumme at dei bit på agnet, og blir provosert av kritikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 10.10):

Dire Straits - Brothers In Arms... for en jævla vederstyggelighet. Den verste, mest smakløse, teite og forferdelige midt-på-treet tapetmusikken fra 80-tallet. Den solgte i bøtter og spann til lettlurte og smakløse tåper som byttet bort hjernecellene sine mot å bli like begeistret for oppfinnelsen av CD-platen og filofaxen. Hvis noen noensinne spiller "The Walk Of Life" i nærheten av meg, er jeg sannsynligvis i ferd med å begå forbrytelser mot menneskeheten. Jeg ville heller hørt på legen min fortelle meg at jeg har kreft i anus enn denne drittmusikken.

Selvfølgelig, alle aldrende yuppie-beigeherrer som vil være uenige har rett til sin mening, men de fortjener også de bølgene av latterliggjøring og hån som uunngåelig vil følge.

Anonymkode: 28009...beb

Nå er det mye rar musikk jeg liker og like mye rar musikk jeg ikke setter pris på men klarer ikke å bli så sinna som deg om jeg hører noe jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whitesnake69 skrev (12 timer siden):

Legg til David Gilmour, Ritchie Blackmore, Gary Moore så er lista perfekt 🙂

Robert Fripp og Jeff Beck er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

REM er fantastiske og U2 var meget bra på 80-tallet.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 10.10):

Dire Straits - Brothers In Arms... for en jævla vederstyggelighet. Den verste, mest smakløse, teite og forferdelige midt-på-treet tapetmusikken fra 80-tallet. Den solgte i bøtter og spann til lettlurte og smakløse tåper som byttet bort hjernecellene sine mot å bli like begeistret for oppfinnelsen av CD-platen og filofaxen. Hvis noen noensinne spiller "The Walk Of Life" i nærheten av meg, er jeg sannsynligvis i ferd med å begå forbrytelser mot menneskeheten. Jeg ville heller hørt på legen min fortelle meg at jeg har kreft i anus enn denne drittmusikken.

Selvfølgelig, alle aldrende yuppie-beigeherrer som vil være uenige har rett til sin mening, men de fortjener også de bølgene av latterliggjøring og hån som uunngåelig vil følge.

Karma vil ta deg.

Anonymkode: da7f5...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor er folk i dette forumet så dumme at dei held fram med å mata trollet??????

bilde.png.e3170457eed1576e2d29e9a9c3bb68fd.png

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som var fjortiser/unge da denne kom, er det en fantastisk låt! 

Anonymkode: 0ef4e...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 9.47):

REM er fantastiske og U2 var meget bra på 80-tallet.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 og du tror du kan musikk 😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...