AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #1 Del Skrevet 11. oktober 2024 Er du utadvendt eller sjenert? Hva er din sterkeste side knyttet til væremåten din? Anonymkode: 3476a...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 11. oktober 2024 #2 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg er introvert og innadvendt. Kan være sjenert, men ikke alltid, kommer helt an på anledningen. Jeg er f.eks politisk aktiv og lærer. Jeg er god til å ta på meg slike roller. Samtidig blir jeg veldig stille og sjenert i situasjoner hvor jeg ikke kjenner noen eller føler meg litt utrygg (f.eks på fest med mye alkohol, en stor forsamling med mennesker (forelesingssal). Jeg ville aldri rukket opp hånda bare for å kommentere et poeng eller svare på spørsmål som student. Samtidig kan jeg være veldig engasjert og brenner veldig for jobben min som lærer. Men, når kvelden kommer så foretrekker jeg rolige omgivelser og jeg blir fort overstimulert av lyd og mennesker. Jeg elsker å jobbe med barn, men det tapper meg mye for energi. Jeg er gjerne helt utslått når slutten av arbeidsuken nærmer seg. Og da er det mest grunnet det sosiale, og ikke fordi jeg sitter sent på jobben med undervisningsopplegg. Jeg tror det gjør meg til en god lytter. Jeg er ikke en som snakker før jeg har tenkt meg om - med mindre jeg har noe viktig å si. Jeg blir nok sett på som veldig snill, omgjengelig og rolig, og det gjør at jeg ofte kommer lett i kontakt med folk - ironisk nok (med tanke på hvor lite sosial og innadvendt jeg faktisk er). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #3 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg er sjenert og en veldig god lytter. Anonymkode: 46687...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #4 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg er sjenert, men glad i å være sosial likevel. Anonymkode: b79b9...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #5 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg er introvert og en god lytter. Andre lufter sine problem hos meg, og jeg klarer ikke å sette grenser der. Så da ender jeg opp som en people pleaser og blir utslitt. Positiv egenskap er at jeg skaper tillit fort og er til å stole på. Negative er at jeg utsletter meg selv og mine behov for å hjelpe andre…..så jeg har en jobb å gjøre der🫣 Anonymkode: d0d7a...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #6 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg er en ganske lukket person, som trenger tid til å føle meg trygg, før jeg åpner meg litt og litt. Jeg slipper ikke hvem som helst innpå meg. Jeg er en man kan stole 100% på, sier aldri noe videre. Vanskelig for meg å få venner da folk fort misforstår og tror jeg ikke er interessert i vennskap. Anonymkode: 8d1a6...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #7 Del Skrevet 12. oktober 2024 Det ene utelukker ikke det andre. Vi har alle to personligheter. En hovedpersonlighet og en hjelpepersonlighet. Jeg er introvert som hovedperson, men er en ganske åpen og sosial person når jeg først er sosial. Så et trivelig og gøyalt vesen som egentlig trives best for meg selv. Anonymkode: 8e6c4...0cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 12. oktober 2024 #8 Del Skrevet 12. oktober 2024 SPOCA skrev (10 timer siden): Jeg er introvert og innadvendt. Kan være sjenert, men ikke alltid, kommer helt an på anledningen. Jeg er f.eks politisk aktiv og lærer. Jeg er god til å ta på meg slike roller. Samtidig blir jeg veldig stille og sjenert i situasjoner hvor jeg ikke kjenner noen eller føler meg litt utrygg (f.eks på fest med mye alkohol, en stor forsamling med mennesker (forelesingssal). Jeg ville aldri rukket opp hånda bare for å kommentere et poeng eller svare på spørsmål som student. Samtidig kan jeg være veldig engasjert og brenner veldig for jobben min som lærer. Men, når kvelden kommer så foretrekker jeg rolige omgivelser og jeg blir fort overstimulert av lyd og mennesker. Jeg elsker å jobbe med barn, men det tapper meg mye for energi. Jeg er gjerne helt utslått når slutten av arbeidsuken nærmer seg. Og da er det mest grunnet det sosiale, og ikke fordi jeg sitter sent på jobben med undervisningsopplegg. Jeg tror det gjør meg til en god lytter. Jeg er ikke en som snakker før jeg har tenkt meg om - med mindre jeg har noe viktig å si. Jeg blir nok sett på som veldig snill, omgjengelig og rolig, og det gjør at jeg ofte kommer lett i kontakt med folk - ironisk nok (med tanke på hvor lite sosial og innadvendt jeg faktisk er). Basicly meg. (Det som er fremhevet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. oktober 2024 #9 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ene utelukker ikke det andre. Vi har alle to personligheter. En hovedpersonlighet og en hjelpepersonlighet. Jeg er introvert som hovedperson, men er en ganske åpen og sosial person når jeg først er sosial. Så et trivelig og gøyalt vesen som egentlig trives best for meg selv. Anonymkode: 8e6c4...0cc Akkurat her beskriver du meg. Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #10 Del Skrevet 12. oktober 2024 Sjenert og min sterkeste side er å være sur. Surhet er undervurdert. Anonymkode: b316f...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #11 Del Skrevet 12. oktober 2024 Introvert som ikke greier å holde kjeften hvis noen spør meg om noe. Føler jeg må svare og ender opp med å si for mye (om meg selv). Det blir tatt som om jeg er åpen og sosial, men det gjør at jeg skjemmes og vil trekke meg unna. "Ærligheta" fører til at folk føler de kan dele mye med meg, og jeg er heldigvis en god lytter de kan stole på. Anonymkode: 0d2f6...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå