AnonymBruker Skrevet 21. januar #21 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 9.15): fader, for den prisen bør den være bedre enn orgasme Anonymkode: c0e7b...328 Lenge siden ligg? Anonymkode: 25017...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 21. januar #22 Del Skrevet 21. januar GhostHug skrev (5 timer siden): Har noen smakt?☺️ Smakte den i fjor når jeg var i Dubai! Den er faktisk veldig god og veldig annerledes. Kan liksom ikke sammenligne med noe vi har hjemme. Terningkast 5 og det er sjeldent jeg gir på utenlandsk sjokolade for det pleier som regel å smake som sjokoladen vi har i 10-kronerskalendere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. januar #23 Del Skrevet 21. januar GhostHug skrev (5 timer siden): Har noen smakt?☺️ Jeg har smakt syntes den var god! Men ikke verdt mange hundre kroner for en liten plate 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #24 Del Skrevet 21. januar Det er godt, men vet om mye sjokolade som er enda bedre. Jeg syns ikke at smaken kan forsvare prisen. Anonymkode: eb2b7...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #25 Del Skrevet 21. januar Dubai sjokolade analysert i Tyskland, ikke bra : https://mlr.baden-wuerttemberg.de/de/unser-service/presse-und-oeffentlichkeitsarbeit/pressemitteilungen/pressemitteilung/pid/vorsicht-bei-importierter-dubai-schokolade Anonymkode: bf463...477 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #26 Del Skrevet 21. januar Analysert 8 sjokolader, 5 egner seg ikke som mat : https://www.ua-bw.de/pubmobil/beitrag.asp?Thema_ID=8&ID=4098&subid=1 Anonymkode: bf463...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #27 Del Skrevet 21. januar Har smakt kun hjemmelaget, og syntes det var skikkelig digg. Anonymkode: 4cf6c...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #28 Del Skrevet 21. januar Jeg syns Dubai sjokolade er nydelig og verdt hver en krone! Kjøper min favoritt fra Trondheim sjokolade (den største platen🤩) Anonymkode: ab823...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #29 Del Skrevet 21. januar Har smakt hjemmelaget. Og det er enkelt å lage. Jeg synes ikke det var veldig godt. Anonymkode: fed4b...0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30 Del Skrevet 21. januar Det er en utrolig god sjokolade, ja. Jeg syns den er verdt prisen, men det er meg. Jeg er utrolig glad i pistasj og sjokolade, så det kombinert er 10/10 for meg. Som en annen her kjøper jeg også fra Trondheim sjokolade. Anonymkode: ad060...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #31 Del Skrevet 22. januar Smakt både hjemmelaget og kjøpt, første var best. Pistasjsmør er jo dyrt, så ikke rart sjokoladen blir det. Så noen på insta dyppa kvikk lunsj i pistasjsmør, ble noe av det samme 😅 Anonymkode: 7cf9b...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #32 Del Skrevet 22. januar Blir man tjukkas av den, eller er det en type sukkerfri proteinbar? Anonymkode: 5b472...255 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #33 Del Skrevet 23. januar Jeg er litt sein til festen, men jeg får opp reels ca 10 ganger om dagen om dette her. Er den god? Hvor får man kjøpt? Anonymkode: bb542...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #34 Del Skrevet 23. januar Kjøpte også den fra Trondheim sjokolade, og synes den var ok god, men ingenting spesielt smaksmessig. Pistasjkremen drukner litt i sjokoladen. Veeeldig søt. Anonymkode: df0e4...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #35 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 16.40): Analysert 8 sjokolader, 5 egner seg ikke som mat : https://www.ua-bw.de/pubmobil/beitrag.asp?Thema_ID=8&ID=4098&subid=1 Anonymkode: bf463...477 Jeg er ikke så fryktelig god i tysk, hva var det som var feil på dem? Fargestoffet? Anonymkode: 8e127...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 23. januar #36 Del Skrevet 23. januar Pistasj og sjokolade er en rimelig flott kombo spesielt om sjokoladen ikke er altfor søt så det høres i det minste godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #37 Del Skrevet 23. januar newman01 skrev (På 14.10.2024 den 9.20): Koster 99 for én plate på 90g på Sjokoladekompaniet. Det er 1100kr/kg for en sjokolade... Man kan jo ikke påstå at økonomien i samfunnet er dårlig når slike ting skjer. 400kr på finn... Folk er rare. Var samme greia med Prime da det kom til Norge. Byen gikk bananas, og folk solgte TOMME flasker på finn.no for 200kr. Det blir jo som en ren IQ-test når man ser på hvem som går på slike markedsføringsstunt. Anonymkode: 72c5f...64d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #38 Del Skrevet 24. januar Tydelig at Trondheim Sjokolade sin har slått an 😆 Jeg ramlet tilfeldig over et utsalg før jul, så da ble det en med i kurven. Den er jo god, men ikke verdt prisen spør du meg. Veldig sølete å spise 🙃 Anonymkode: 2c446...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 24. januar #39 Del Skrevet 24. januar Smaker kviklunsj med pistasj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #40 Del Skrevet 24. januar Nydelig. Anonymkode: bf92d...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå