Gå til innhold

Gifte menn som prøver seg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jepp, men "mine" har gått rett på sex. Har blant annet to gifte kompiser. Bare de to siste ukene har han ene vært så klåfingra at jeg må slutte å treffe ham, og han andre tilbød meg penger for å ligge med ham 🤦‍♀️

Anonymkode: f6a76...49f

Kaller du dette her kompiser/venner? Hvis du godtar den type oppførsel og kaller det vennskap er det kanskje ikke så rart folk er sånn her mot deg. Null selvrespekt 

Anonymkode: 58b10...fc1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ille at det er sånn, men fint å se man ikke er alebe 🙈

Anonymkode: a6d90...c2b

Ja, det er veldig ille og slitsomt, men det er sånn det er. Nå vil jeg si at man generelt må være forsiktig med menn til du blir kjent med dem :) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det skjer faktisk andre veien og, spesielt i aldersgruppen 45+ og mannen gjerne 10-15 år yngre.

Anonymkode: 0be5e...8b7

Det skjer absolutt andre veien også. Tråden kunne vær kjønnsnøytral her, men trådene er sjeldent det på slike forum. Tenker at så lenge man er klar over det selv, så holder det. Man får ikke endret slike holdninger og verdier hos andre. Den må de ønske og se selv. Men så tenker jeg også, hvorfor endre på slikt om den fungerer for en? Det er synd at slike mennesker ofte strør om seg med sårede mennesker. Men slikt skjer som regel når feile personer finner hverandre

Anonymkode: 895fc...151

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kaller du dette her kompiser/venner? Hvis du godtar den type oppførsel og kaller det vennskap er det kanskje ikke så rart folk er sånn her mot deg. Null selvrespekt 

Anonymkode: 58b10...fc1

Nei, de er såklart ikke venner lenger. Skulle definitivt skrevet "hadde", det skjedde bare så nylig at jeg skrev feil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble singel som 40-åring også. Skulle ut på datingmarkedet, oppdaget at 90% var gifte menn som var desperate etter en kvinne på si. Så dette er normalen ja😆

Anonymkode: 30815...08f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 8.32):

Uerfaren etter langt ekteskap… Dette er ikke helt fremmede menn, men altså perifert bekjente og kolleger. Så trodd det var vennskap initielt. Forstår nå i etterkant at det ikke er det. Tenkte først det var menn som brydde seg, vært gjennom tøft brudd selv. 

Anonymkode: a6d90...c2b

Så dum tror jeg ikke du er nei.

Anonymkode: 7dde4...663

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke uvanlig. Har blitt prøvd sjekket opp av flere gifte menn. Sier selvfølgelig nei takk til det.

Anonymkode: 54fc6...d50

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 10.54):

Yes, ikke uvanlig. Da jeg ble skilt for fem år siden, var det et par som tok kontakt. Han ene skrev jeg rett ut til at jeg ikke var interessert i å være noens sidekick.

Han andre var det litt tricky med, han er far til ene kompisen til sønnen min. Så vi «må» ha en ok relasjon. Da han lufta interessen rundt et glass vin en kveld, lot jeg som at jeg ikke skjønte hensikten og skrev bare at jeg var redd folk ville oppfatte det feil og takket for tilbudet. 

Nå er jeg veldig påpasselig på hvem jeg er «hyggelig» med av gifte menn. Sjukt at det skal være sånn.

Anonymkode: 0149f...7ec

Hvorfor tok du "et glass vin" med denne faren til din sønns kompis ?

Anonymkode: d2646...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor tok du "et glass vin" med denne faren til din sønns kompis ?

Anonymkode: d2646...92b

Hun gjorde jo ikke det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig dessverre. Kryr av sånne gifte menn overalt, også på datingapper. Styr unna og ikke vær naiv! De er bare ute etter en ting. 

Anonymkode: ef25d...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...