Gå til innhold

Hva syns dere om Sport outlet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enda et tråd fra meg om kvalitet fra forskjellige merker. Takk for alle som svarte på mitt forrige innlegg om Stormberg. :)

Ser at det har kommet SportOutlet i mange kjøpesenteret nå. Og kjenner flere som kjøper barnetøy der i fra. Hva syns dere om klær fra Sport Outlet? Er det et spesiell merke du er fornøyd/misfornøyd med som de har??

 

Anonymkode: e1ce5...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tynne løpejakker fra Endourance. Rimelig (4-500) og god kvalitet. Ellers kjøper jeg ikke noe der.

Anonymkode: 03fec...07c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig og bra.

Anonymkode: c179c...114

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enda et tråd fra meg om kvalitet fra forskjellige merker. Takk for alle som svarte på mitt forrige innlegg om Stormberg. :)

Ser at det har kommet SportOutlet i mange kjøpesenteret nå. Og kjenner flere som kjøper barnetøy der i fra. Hva syns dere om klær fra Sport Outlet? Er det et spesiell merke du er fornøyd/misfornøyd med som de har??

 

Anonymkode: e1ce5...0d8

En drittbutikk, enkelt og greit. 
Gamle paller som lukter høgg, fulle av gammel fukt og mugg som setter seg i tingene de selger. 
Kjenner sportoutlet butikker på lukta lenge før jeg ser dem. 
Har kjøpt noen få ting der, brukt noen timer og endt opp med hud som ser ut som om jeg har blitt alvorlig brannskadet og har måttet ha legehjelp etterpå. 
Folk klager på Temu, men de klærne i bomull og lin er da brukenes, det er ikke klær fra Sport Outlet, og jeg er ikke den eneste, men dette er den eneste butikken sine klær jeg har reagert slik på. 
Aldri mer Sport Outlet. 

Anonymkode: 631f9...cdb

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen få gullkorn, mye plastikk. 

Anonymkode: fe592...928

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En drittbutikk, enkelt og greit. 
Gamle paller som lukter høgg, fulle av gammel fukt og mugg som setter seg i tingene de selger. 
Kjenner sportoutlet butikker på lukta lenge før jeg ser dem. 
Har kjøpt noen få ting der, brukt noen timer og endt opp med hud som ser ut som om jeg har blitt alvorlig brannskadet og har måttet ha legehjelp etterpå. 
Folk klager på Temu, men de klærne i bomull og lin er da brukenes, det er ikke klær fra Sport Outlet, og jeg er ikke den eneste, men dette er den eneste butikken sine klær jeg har reagert slik på. 
Aldri mer Sport Outlet. 

Anonymkode: 631f9...cdb

Det var da voldsomt.

  • Liker 26
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye bra og mye dritt :) Vi har tre stk i nærheten (innenfor en times kjøretur) og det er kvalitetsforskjell på butikkene. Leiter man litt og følger med på tilbudene så kan man få kvalitetsmerker til en hyggelig penge. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Är väl kanske inte den bästa butiken men finns mycket billigt som ändå är bra. De får ju in Kari Traa, Johaug och TwentyFour innimellom, vilket är nice. Tycker det absolut är värt att köpa barnkläder och annat till barn där. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt gode ullgensere der i 100 % ull. Man bør lese ordentlig på hva plaggene inneholder. Har fått gensere som er kjempefine der og tilsvarer genserne fra Lanullva.

Har også kjøpt turbukser til barn der som har vært helt supre.

Enig i at det er mye ræl også, men man kan spare en del på barnetøy hvis man leter litt.

 

Endret av Rosa Dartle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

En drittbutikk, enkelt og greit. 
Gamle paller som lukter høgg, fulle av gammel fukt og mugg som setter seg i tingene de selger. 
Kjenner sportoutlet butikker på lukta lenge før jeg ser dem. 
Har kjøpt noen få ting der, brukt noen timer og endt opp med hud som ser ut som om jeg har blitt alvorlig brannskadet og har måttet ha legehjelp etterpå. 
Folk klager på Temu, men de klærne i bomull og lin er da brukenes, det er ikke klær fra Sport Outlet, og jeg er ikke den eneste, men dette er den eneste butikken sine klær jeg har reagert slik på. 
Aldri mer Sport Outlet. 

Anonymkode: 631f9...cdb

Haha alltså SÅ illa är det inte 🤣

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

En drittbutikk, enkelt og greit. 
Gamle paller som lukter høgg, fulle av gammel fukt og mugg som setter seg i tingene de selger. 
Kjenner sportoutlet butikker på lukta lenge før jeg ser dem. 
Har kjøpt noen få ting der, brukt noen timer og endt opp med hud som ser ut som om jeg har blitt alvorlig brannskadet og har måttet ha legehjelp etterpå. 
Folk klager på Temu, men de klærne i bomull og lin er da brukenes, det er ikke klær fra Sport Outlet, og jeg er ikke den eneste, men dette er den eneste butikken sine klær jeg har reagert slik på. 
Aldri mer Sport Outlet. 

Anonymkode: 631f9...cdb

Oj 😄 Jeg har kjøpt en Hummel genser og joggebukse derfra, de er helt supre. Ingen brannskader 😄

Kjøpt gummistøvler og sandaler til barna der. Sandalene ble fort slitt men holdt fint til sitt kortvarige bruk :)

Anonymkode: 9d539...2e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns sportsouleten har blitt dyrere i det siste. Prisene har forandret seg. 

Anonymkode: df497...d34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært innom den butikken én gang og da kjøpte jeg et pannebånd fra Kari Traa til 100 kr. Veldig fornøyd med det kjøpet og fikk ingen brannskader heller, gitt ;) 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting er alltid litt dårligere laget enn andre plasser der. Passform er rar f.eks, eller at de selger regntøy med knapper istedet for glidelås..

Alle typer sko er dritt på sport outlet. 

Kan se etter basic ting, feks skallbukser eller hansker til ungene men stort sett alltid fri for størrelser..

Handler ikke der mer. Kjøper enten brukt på finn eller på salg på nett.

Anonymkode: 43635...18b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes treningsklærne fra Endurance kjøpt der er helt ok, så jeg kjøper av og til treningsklær der.

Jeg er veldig fornøyd med en regnkåpe fra Daniel Franck, som jeg kjøpte tidligere i vår. Den har jeg brukt mye.

Vertical synes jeg også har noe bra. Jeg hadde en vinterjakke fra de og den hadde jeg i flere år og den ble MYE brukt 😊

Jeg har også kjøpt innesko til trening og tøfler der.

De har noe bra, men også noe dårlig. Jeg ville ikke ha kjøpt fra merket Helldre for eksempel. Det er en grunn til at det er billig.

Men det er en butikk jeg ofte går i for å se om de har noe bra inne om jeg trenger noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har teleskopstaver fra sport outlet, «Staur», mer enn gode nok til mine trugeturer👍

Anonymkode: 155f1...dd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke kjøpt så mye derfra, men det jeg har kjøpt har jeg vært fornøyd med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært fornøyd med alt vi har kjøpt der. Var to uker på telttur i høyfjellet i sommer, og kjøpte hele garderoben til 2-åringen. Alt funket bra, og faktisk pustet en del av hennes regnutstyr bedre enn ektemannens, som koster noen tusenlapper.

Gjorde et kupp på gåstaver, siden vi fant ut for sent at vi hadde lagt igjen våre på hytta. Likte de bedre enn mine gamle, som koster fem ganger så mye.

Eneste bomkjøpet var en drikkeflaske som ikke tålte varmt vann. Vannet var ikke kokende, det var mulig å drikke, men bunnen smeltet.

Skal dit i helgen, for jentungen trenger støvler som kun vil være passelig i knapt en sesong. Det bruker jeg ikke 1000,- på.

Anonymkode: 21fe2...b41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, enten har jeg hatt veldig flaks, eller så er majoriteten i denne tråden i overkant negative.

Har kun gjort 1 kjøp der og det var overgangssko til 2-åringen nå i høst. De kostet 250 kr i motsetning til den 1000-lappen andre skobutikker skal ha for sko som skal brukes et par måneder.

De er vanntette, varme og gode. Virker som de har grei passform også, han sier ihvertfall selv at de er gode. Vi går mye i skogen og ikke hørt han klage 1 gang.

Den regnjakka jeg kjøpte fra Stormberg for litt siden kan derimot diskuteres, blir klissvåt etter 10 min.

Endret av Anononyma
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...