Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 20:35 #1061 Del Skrevet lørdag kl 20:35 (endret) jukkapalme skrev (1 minutt siden): Har tenkt det samme. Men de kunne heller hatt et program mindre da og heller vist høydepunkter fra Maskorama som siste episode. En trakk seg nok ja. Hmm.. Samtidig med arrestasjonen av Marius..?🧐 Neidaaaa😅 Endret lørdag kl 20:35 av Frøkenfryden 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 20:36 #1062 Del Skrevet lørdag kl 20:36 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Psykologen har fri fra the day job og tenker.. «går greit, livet er uansett fullt av skuffelser, så greit å lære det tidlig»😂🙈 Veldig sant. Vi måtte jo lære det fra vi var små, men virker som mange av dagens barn takler sånt dårligere selv om jeg ikke sier at det ER sånn. Men hva vet jeg, jeg har ikke barn og kjenner ingen små barn 😂 Både familie og venner har alle ganske store barn nå. Som sagt la jeg ikke merke til den jenta en gang siden jeg satt med nesegrevet nede i skjermen på kåge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 20:37 #1063 Del Skrevet lørdag kl 20:37 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): En trakk seg nok ja. Hmm.. Samtidig med arrestasjonen av Marius..?🧐 Neidaaaa😅 det hadde vært gøy! Han kunne vært med som Slabbedasken 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet lørdag kl 20:49 #1064 Del Skrevet lørdag kl 20:49 Danby har danset sammen med Lady Gaga, så sangen i dag var vel ikke tilfeldig.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 20:52 #1065 Del Skrevet lørdag kl 20:52 jukkapalme skrev (12 minutter siden): Veldig sant. Vi måtte jo lære det fra vi var små, men virker som mange av dagens barn takler sånt dårligere selv om jeg ikke sier at det ER sånn. Men hva vet jeg, jeg har ikke barn og kjenner ingen små barn 😂 Både familie og venner har alle ganske store barn nå. Som sagt la jeg ikke merke til den jenta en gang siden jeg satt med nesegrevet nede i skjermen på kåge. Barn takler det helt fint! Hvis ikke så er det for mye bobleplast, og det er det jo foreldrene som er ansvarlig for. Nå handler ikke dette om et skuffet barn, men at panelet brukte sin makt til å holde en deltaker inn i konkurransen. Og personlig mener jeg at de ikke kunne valgt et bedre alternativ. Er jo typisk nordmenn å gå for det perfekte og kjedeligste 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet lørdag kl 21:06 Forfatter #1066 Del Skrevet lørdag kl 21:06 Viki6 skrev (31 minutter siden): Tipper at en deltaker trakk seg rett før Maskorama starter. At det var for sent å finne en ny. Så da måtte de finne en løsning, og det ble gongen. Brennsikker! For det er ikke noe gøy/bra for programmet med den gongen. Så sikkert en nødløsning. Jeg vet ikke om noen trakk seg, men gongen er ikke noe nytt. Den har vært benyttet i forskjellige format i andre land. (Link) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twisted87 Skrevet lørdag kl 21:35 #1067 Del Skrevet lørdag kl 21:35 Er det noen som vet hvor man kan lese alle hintene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet lørdag kl 21:43 #1068 Del Skrevet lørdag kl 21:43 jukkapalme skrev (2 timer siden): Haha, tenk å synge sin egen sang Morten Harket gjorde også det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet lørdag kl 21:46 #1069 Del Skrevet lørdag kl 21:46 Sonit skrev (1 time siden): Veldig bra de gonget for Moskusen/Danby. Synd om kun flinkisene Tone, Voe og Kim blir igjen til slutt Han kan jo ikke synge, da, og har sunget surt på hver eneste sang, så det er vel show-faktoren som gjør at han har «overlevd» så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet lørdag kl 22:00 #1070 Del Skrevet lørdag kl 22:00 Grüner skrev (12 minutter siden): Han kan jo ikke synge, da, og har sunget surt på hver eneste sang, så det er vel show-faktoren som gjør at han har «overlevd» så lenge. Ja. Han lager godt show! Derfor er han verdt å beholde videre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet lørdag kl 23:14 #1071 Del Skrevet lørdag kl 23:14 (endret) Emilie " Voe" Nereng? Endret lørdag kl 23:15 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravid Skrevet lørdag kl 23:43 #1072 Del Skrevet lørdag kl 23:43 Finalen i Idol i 2005 som Tone Damli deltok på hadde 1 475 000 seere. Som er tallet som var vist i hintvideoen i dag på gladfisken, slik Marion også nevnte. Tone som gladfisken er vel så spikret som det kan bli nå føler jeg. Føler meg fortsatt usikker på moskusen, lener meg mot Danby men er usikker. Og er det ikke litt rart om ikke noen som barn har noe forhold til er med i denne sesongen? Det er det jo vanligvis i Maskorama. Har dere noe tro på Martin Lilleberg som moskusen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet i går, 01:04 #1073 Del Skrevet i går, 01:04 Ravid skrev (1 time siden): Finalen i Idol i 2005 som Tone Damli deltok på hadde 1 475 000 seere. Som er tallet som var vist i hintvideoen i dag på gladfisken, slik Marion også nevnte. Tone som gladfisken er vel så spikret som det kan bli nå føler jeg. Føler meg fortsatt usikker på moskusen, lener meg mot Danby men er usikker. Og er det ikke litt rart om ikke noen som barn har noe forhold til er med i denne sesongen? Det er det jo vanligvis i Maskorama. Har dere noe tro på Martin Lilleberg som moskusen? Har litt tro på Kevin Haugen. Han debuterte som dubber i 2012-2013 med serien Her bor Daniel Tiger. Han debuterte som skuespiller i nrk serien AF1, hvor logoen er en rød firkant. Røde og hvite bånd, julenissen fra Snøfall. Selv om jeg kanskje heller mest mot Danby, så hadde Kevin vært et artig gjett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet i går, 01:14 #1074 Del Skrevet i går, 01:14 Enda et hint på fisken, når den sang Butterflies i kveld, så hadde den et bilde av Nøkken, som var Margaret Berger, også Idol. Tror kanskje Tone har misforstått, poenget er jo liksom at vi ikke skal skjønne at det er henne 😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet i går, 01:24 #1075 Del Skrevet i går, 01:24 Kan moskusen være Stian Blipp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet i går, 02:15 #1076 Del Skrevet i går, 02:15 Den gongen er så jævlig antiklimaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skiathoserherlig Skrevet i går, 07:53 #1077 Del Skrevet i går, 07:53 Fisken: Tone Damlie Moskusen: Danby choi (?) Steinen: Kim Wigaard Vampyren: Emilie Nereng 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet i går, 08:48 #1078 Del Skrevet i går, 08:48 Skiathoserherlig skrev (54 minutter siden): Fisken: Tone Damlie Moskusen: Danby choi (?) Steinen: Kim Wigaard Vampyren: Emilie Nereng Emilie prøver hvertfsll late som inhentinh på snap. Bra story i går da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet i går, 08:52 #1079 Del Skrevet i går, 08:52 (endret) Jeg tror kanskje vampyren er gåte vokalist Gunnhild Sundli.Sa Silje at det var en med i maskorama i år som hadde vært med tidligre? For da kan det være Margaret Berger også. Har en av disse vært med på et landslag? Jeg mener vampyren har hinta til det. Endret i går, 09:49 av FruR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet i går, 09:54 #1080 Del Skrevet i går, 09:54 FruR skrev (1 time siden): Jeg tror kanskje vampyren er gåte vokalist Gunhild Sundli.Sa Silje at det var en med i maskorama i år som hadde vært med tidligre? For da kan det være Margaret Berger også. Har en av disse vært med på et landslag? Jeg mener vampyren har hinta til det. Ikke mening å sitere dettw- men får d ikke bort. Er en generell kommentar jeg kommer med nå skulle ønske moskus var Fredrik solvang eller Henrik asheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå