Sukkerogkanel Skrevet 10. november #301 Del Skrevet 10. november abesedeeeffge skrev (1 minutt siden): Hehe, nei. Jeg synes bare Eckhoff begynner å bli et veldig hett tips ift hintene, men tenkte kanskje det var noe jeg hadde gått glipp av ettersom en del tipser om Johaug (som er i sesongoppkjøring) og nå AUJ. 😊 Apropos hintene så har jeg sett vampyr-introen på nytt, og jeg tror ikke det er brent, men "skutt i filler". Nei vet ikke, bare at det var dette ordet «langrenn». Men ja lurt det med skutt. Skiskyting er jo uansett også langrenn på et vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 10. november #302 Del Skrevet 10. november Synes det er vanskeligere i år, men en jeg et ganske sikker på er Gladfisken. Først tenkte jeg at det garantert var Carina Dahl, men hun hadde konsert på Gjøvik i går så hun er utelukket. Når sangen startet så hørte jeg bare Tone Damli. Dempet vokalen nokså mtp register, men kjente igjen falsetten/trillene innimellom der. Hun er også halvt trønder, da moren er fra Meldal i Sør-Trøndelag (ref. til dialekta i introvideo). Hun har også blitt kåret til blant annet «ukens fiskebabe» mtp at hun kommer fra Sogndal som er en fiskebygd. Hun er jo også kjent for å ha et jevnt over godt humør. Spennende å se! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 10. november #303 Del Skrevet 10. november Sukkerogkanel skrev (14 minutter siden): Ser at Astrid er gravid, så er nok ikke henne Hu har født allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abesedeeeffge Skrevet 10. november #304 Del Skrevet 10. november (endret) Sukkerogkanel skrev (10 minutter siden): dette ordet «langrenn». Oj, det fikk ikke jeg med meg. Hvor kom det inn? Endret 10. november av abesedeeeffge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 10. november #305 Del Skrevet 10. november Mtp Gladfiskens hint «dynamitt» så kan jo det referere til Tor Endresens tolkning av «Butterflies» fra «Hver gang vi møtes»? Den starter med «det er deilig, det er dynamitt». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet 10. november #306 Del Skrevet 10. november abesedeeeffge skrev (4 minutter siden): Oj, det fikk ikke jeg med meg. Hvor kom det inn? Kanskje jg blander, men noen nevnte at krydderbokstavene ble «langrenn» 🤪 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet 10. november #307 Del Skrevet 10. november frkbibelstripp skrev (9 minutter siden): Synes det er vanskeligere i år, men en jeg et ganske sikker på er Gladfisken. Først tenkte jeg at det garantert var Carina Dahl, men hun hadde konsert på Gjøvik i går så hun er utelukket. Når sangen startet så hørte jeg bare Tone Damli. Dempet vokalen nokså mtp register, men kjente igjen falsetten/trillene innimellom der. Hun er også halvt trønder, da moren er fra Meldal i Sør-Trøndelag (ref. til dialekta i introvideo). Hun har også blitt kåret til blant annet «ukens fiskebabe» mtp at hun kommer fra Sogndal som er en fiskebygd. Hun er jo også kjent for å ha et jevnt over godt humør. Spennende å se! Høres ut som henne ja. Men hun sier jo de ikke er kjent for fisk der hun kommer fra. Men Sogndal er jo tross alt bedre kjente for syltetøy🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 10. november #308 Del Skrevet 10. november Sukkerogkanel skrev (1 minutt siden): Høres ut som henne ja. Men hun sier jo de ikke er kjent for fisk der hun kommer fra. Men Sogndal er jo tross alt bedre kjente for syltetøy🤪 Leser det i hvert fall i artikkel fra Nettavisen: «Tone Damli Aaberge er flere ganger blitt kåret til Norges mest sexy, men det er ikke bare Tone som er vakker om man drar til hennes hjembygd: Sogndal. Der vil du finne en storslagen natur sammen med gode fiskemuligheter. I Sogndal kommune kan man få både mye innlandsfisk, kreps og laks/sjøaure.» Beklager stor skrift😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 10. november #309 Del Skrevet 10. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abesedeeeffge Skrevet 10. november #310 Del Skrevet 10. november Sukkerogkanel skrev (6 minutter siden): Kanskje jg blander, men noen nevnte at krydderbokstavene ble «langrenn» 🤪 Anagrammet på slutten ble "Motbakke". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerogkanel Skrevet 10. november #311 Del Skrevet 10. november abesedeeeffge skrev (2 minutter siden): Anagrammet på slutten ble "Motbakke". Ja. Jeg blander. Det var matmonsteret som hadde krydder i videoen som ble langrenn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 10. november #312 Del Skrevet 10. november Jeg tror også Kim Wigaard kan være Stein. De snakket også om at han hadde et slags ordførerkjede og Wigaard ble kåret til «Årets Ladejarl» 2024. Så han har jo fått relativt store utmerkelser. Pluss at han er oppvokst på Hoff i Oslo (ref. hvor konvolutten var merket) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 10. november #313 Del Skrevet 10. november Blueberrymuffin skrev (7 timer siden): Nei, kostymet i seg selv er ikke et hint. Siterer en post jeg skrev tidligere i tråden: Kort oppsummert. Deltagerne får velge mellom flere kostymer, men disse er alle designet lenge før casten blir valg. Det er derfor ikke noen direkte link mellom kjendisen og kostymet. De har kun valg ut det de likte best. Takk for informasjonen👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauehode Skrevet 10. november #314 Del Skrevet 10. november Spoiler Jeg tror stein er Jonas Hoff oftebro, man ser skjelv og bølger i bakken i introen. Samt brevet sier jo ... HOFF. Det er årets unge profil. Gladfisken er Tone Damli. Henne stemme er så unik så hun greier dessverre ikke kamuflere den så godt. Den er vel den eneste jeg er 100% sikker på. Matmonstret tror jeg er Thea Loch Næss, kun pga stemmen og at hun har spilt i filmen birkebeinerne (langrenn-hintet) Vampyren tror jeg er Emilie Voe Nereng, hun har vunnet NM i cheerdance og comeback hint og glad i rampelyset, Moskusen tror jeg er Danby Choi. Den rød flekken er symbol på SPILLET krysset og han har en fortid som danser. Samt hintet robert stoltenberg sa om Subjektlanseringen i 2013. Professoren tror jeg er Kristian Ødegård, folkeopplysning hinter til huskestue og han er glad i fly, samt at han liker å holde seg i bakgrunnen av Kompani Lauritzen og lar Dag otto styre. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 10. november #315 Del Skrevet 10. november Jeg er fortsatt litt på hinta til Gladfisken.. så introen igjen og ser man fikk nærbilde av en mark. Ikke tilfeldig, tror jeg, da Tone Damlis forlovede er MARKus Foss 🪱 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 10. november #316 Del Skrevet 10. november (endret) frkbibelstripp skrev (1 time siden): Synes det er vanskeligere i år, men en jeg et ganske sikker på er Gladfisken. Først tenkte jeg at det garantert var Carina Dahl, men hun hadde konsert på Gjøvik i går så hun er utelukket. Når sangen startet så hørte jeg bare Tone Damli. Dempet vokalen nokså mtp register, men kjente igjen falsetten/trillene innimellom der. Hun er også halvt trønder, da moren er fra Meldal i Sør-Trøndelag (ref. til dialekta i introvideo). Hun har også blitt kåret til blant annet «ukens fiskebabe» mtp at hun kommer fra Sogndal som er en fiskebygd. Hun er jo også kjent for å ha et jevnt over godt humør. Spennende å se! Er Sogndal en fiskebygd? Jeg forbinder det med Saftbygda - aka Lerum saft/sylte. Men det kan jo passe med hintene - for hun sier jo at plassen hun er fra ikke er forbundet med fiske, men hun har liekvel blitt kåret som fiskebabe. Kommer det noen hint med saft/syltetøy da tror jeg vi sikkert kan fastsette at det er Tone. Sjekket litt nå, og det med Saftbygda virker å være Sogndal Fotball som fronter, men lokalt så er det ganske velkjent å kalle det for saftbygda. Det bør vel komme noen hint til fotballlaget etterhvert, da det er en stor del av identiteten til Sogndal og mener Tone har vært engasjert i fotballlaget. Endret 10. november av missmcbeal 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 10. november #317 Del Skrevet 10. november Osten skrev (30 minutter siden): Takk for informasjonen👍 Jeg mener at det har vært flere hint på kostymer før? Blant annet Daniel Kvammen hadde jo kommunevåpenet på ene væska si på kostymet, også var det noe med bunadsmønster fra plassen han kom fra. Det har også vært hint til Stjernekamp på kostymer med stjerner - men stjerner kan jo være så mye. Jeg ville absolutt sett etter hint på kostymene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 10. november #318 Del Skrevet 10. november Jeg syntes også at jeg hørte Tones sangteknikk og måte å puste på når Gladfisken sang. Jeg sa det høyt før jeg hadde lest det noen andre steder. Sa også Else Kåss på matmonsteret, blir spennende fremover 😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 10. november #319 Del Skrevet 10. november frkbibelstripp skrev (30 minutter siden): Jeg tror også Kim Wigaard kan være Stein. De snakket også om at han hadde et slags ordførerkjede og Wigaard ble kåret til «Årets Ladejarl» 2024. Så han har jo fått relativt store utmerkelser. Pluss at han er oppvokst på Hoff i Oslo (ref. hvor konvolutten var merket) Det er det jeg mener med at hintene er så søkt og kan ikke stoles ordrett på. Hoff kan bety alt fra at noen kommer fra et sted som heter Hoff, digger David Hasslehoff, har hatt et oppdrag knyttet til det kongelige hoff eller elsker Hoff opphøgde poteter eller grillkrydder liksom😅 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 10. november #320 Del Skrevet 10. november (endret) Nicky B skrev (9 minutter siden): Det er det jeg mener med at hintene er så søkt og kan ikke stoles ordrett på. Hoff kan bety alt fra at noen kommer fra et sted som heter Hoff, digger David Hasslehoff, har hatt et oppdrag knyttet til det kongelige hoff eller elsker Hoff opphøgde poteter eller grillkrydder liksom😅 Ikke bare det jeg summerte opp da. Synes også stemmen er svært lik, for han var absolutt en god sanger. Men kan selvfølgelig ta feil jeg. Kun vært en sending Endret 10. november av frkbibelstripp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå