Gå til innhold

Libero Touch åpne bleier - ny design og mer lekkasje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har brukt LIbero Touch til begge våre barn, og alltid vært veldig fornøyde. Har så og si aldri hatt lekkasjer.

Nå er disse bleiene blitt litt annerledes i kvaliteten. Jeg kjenner det er noe mer plastikkaktig ved dem, og plutselig har barnet mange uhell med lekkasjer uten at bleien er særlig full.

Noen andre som har lagt merke til dette også? Vi bruker LIbero Touch 6. 

Anonymkode: 86b83...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er på livero touch 3, og merker det også at de er endret. Har ikke hatt lekkasje foreløpig, men bleiene var tidligere mykere og deiligere, og nå får baby dessverre tydeligere merker på lårene enn før.

Anonymkode: 1af2e...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri likt Libero i det hele tatt, har vært lekk som ei sil hver gang vi har prøvd.

Bytt til billigmerket til Rema, veldig billig og bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var student da jeg fikk mitt første barn, og husker jeg misunte dem som hadde mulighet til å kjøpe touch-bleiene til barna sine. Ei venninne brukte dem på sin unge, og lånte et par bleier av henne innimellom. Nå har jeg baby igjen, og gledet meg til å kjøpe disse bleiene. Skuffelsen var stor da de kjents ut som hvilke som helst andre bleier. De lekker og lukter rart når de blir tisset i. Kan like greit kjøpe butikkenes egne merker 😅

Endret av emlia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (9 timer siden):

Aldri likt Libero i det hele tatt, har vært lekk som ei sil hver gang vi har prøvd.

Bytt til billigmerket til Rema, veldig billig og bra :) 

 

emlia skrev (9 timer siden):

Var student da jeg fikk mitt første barn, og husker jeg misunte dem som hadde mulighet til å kjøpe touch-bleiene til barna sine. Ei venninne brukte dem på sin unge, og lånte et par bleier av henne innimellom. Nå har jeg baby igjen, og gledet meg til å kjøpe disse bleiene. Skuffelsen var stor da de kjents ut som hvilke som helst andre bleier. De lekker og lukter rart når de blir tisset i. Kan like greit kjøpe butikkenes egne merker 😅

Helt greit, men i denne tråden er jeg ute etter erfaringer fra de som har vært fornøyde hittil - men som nå opplever lekkasjer. 
 

ts

Anonymkode: 86b83...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

 

Helt greit, men i denne tråden er jeg ute etter erfaringer fra de som har vært fornøyde hittil - men som nå opplever lekkasjer. 
 

 

👍

Endret av emlia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert dumt spørsmål, men jeg var litt dum selv så kanskje andre gjorde det samme 😅

Tar du ut den kanten inni? Rundt lårene?
Drar alltid uten den indre kanten med fingeren og da opplevder jeg ikke lekkasjer. 

Har ikke merket forskjell på kvaliteten på touch, og etter jeg skjønte det med den kanten har det ikke vært lekkasjer heller. Hvis jeg glemmer eller ikke drar den skikkelig ut får hun røde striper rundt lårene. 

Anonymkode: 44825...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sikkert dumt spørsmål, men jeg var litt dum selv så kanskje andre gjorde det samme 😅

Tar du ut den kanten inni? Rundt lårene?
Drar alltid uten den indre kanten med fingeren og da opplevder jeg ikke lekkasjer. 

Har ikke merket forskjell på kvaliteten på touch, og etter jeg skjønte det med den kanten har det ikke vært lekkasjer heller. Hvis jeg glemmer eller ikke drar den skikkelig ut får hun røde striper rundt lårene. 

Anonymkode: 44825...a76

Ja, vi drar den ut. Men helt enig i at om den ikke dras ut blir det lett lekkasje. Vi startet med Libero bleier allerede på sykehuset etter fødsel, og da viste barnepleieren oss dette. 

Har nå sammenlignet en gammel og ny bleie og ser de har endret litt på den lille fliken. 
 

ts

Anonymkode: 86b83...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen skrev det samme på den babyboom barselgruppen på Facebook. Mange som har opplevd lekkasjer i det siste. Flere har skrevet til Libero og klagd. Kanskje lurt å gjøre det samme, slik at de skjønner at det er et problem. 
 

Anonymkode: f00f3...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi har brukt LIbero Touch til begge våre barn, og alltid vært veldig fornøyde. Har så og si aldri hatt lekkasjer.

Nå er disse bleiene blitt litt annerledes i kvaliteten. Jeg kjenner det er noe mer plastikkaktig ved dem, og plutselig har barnet mange uhell med lekkasjer uten at bleien er særlig full.

Noen andre som har lagt merke til dette også? Vi bruker LIbero Touch 6. 

Anonymkode: 86b83...8ac

Finn e-posten til produsenten, send inn Mail og gjør dem oppmerksom på at endringen av bleiene har gjort bleiene mindre greie i bruk. 
Legger du inn e-postadressen i tråden, og flere sender Mail, så blir produsenten oppmerksom på problemet og kvalitetsforringelsen. 
Ingen som produserer noe som helst liker å høre at produktet dere blir dårligere likt når de tror at de har forbedret produktet sitt. 
Så start en aksjon om dette er viktig. 

Anonymkode: 918bc...323

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt samme bleie konsekvent selv i snart to år og den «nye» typen suger. Bruker enda pants-versjonen, men den åpne versjonen er blitt helt skakk i fasongen og glir alle veier etter en stund. Lekker som bare det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, opplever akkurat det samme her. Vært så fornøyd med libero, men nå lekker de.

Anonymkode: e24ef...c3b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Tredje barnet på libero-bleier. Nå er det kun lille-go som faktisk ikke gir lekkasjer. Samme kjønn på barna også, så har ikke noe å si der. 

Anonymkode: da305...222

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevde min første lekkasje denne veka, med den nye modellen. 

Kan jo vere tilfeldig, men tråla likavel butikkene som hadde nokon pakkar med den gamle modellen gøymd heilt bakerst i hylla 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på en reklame på facebook for den nye modellen at det er flere som klager på lekkasje 

Anonymkode: 2670a...850

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt mange lekkasjer vi å i det siste. Har brukt libero når vi skal ut på tur e.l for bedre komfort osv, og billigbleier ellers. Og alt av lekkasjer skjer nå med libero nesten hver gang.. og det er ikke mye i bleia når det skjer heller, så syns det er veldig irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brukt disse kanskje et par uker nå, ikke opplevd noen lekkasjer 🤔

Anonymkode: dc82b...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Med tanke på at mange har erfart det samme er det nok ikke tilfeldig.,Barnet klør seg også intenst der bleien omslutter lårene. Jeg kommer nok til å skrive en klagemail til Libero, for dette er skuffende. Prøvde Pampers og Lillego i går og de fungerer så mye bedre!

Anonymkode: 86b83...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bytta til Pampers. Håper libero endrer designet tilbake til gamle Livero touch

Anonymkode: 1af2e...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...