AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #21 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 20.58): Jeg har gjort det! 15 år i Oslo og nå en mindre by, 1 time fra hjembygda. Første halvåret var tungt. Jeg leita litt etter folk jeg visste hvem var, uten at de var nære. Hele nettverket mitt var i Oslo, masse venner. Men jeg drømte om et liv med mer natur, mer ro, nærmere familien. «Alle» Regna med at jeg hadde gamle venner jeg kunne henge med, var jo nesten hjemme. Men det hadde jeg jo egentlig ikke. Så løsna det veldig. Traff andre gjennom aktiviteter (er kajakk-kurs og dnt), og vipps hadde jeg venner. Fikk en ålreit jobb og et kjempebra nettverk der også. Oslonettverket har jeg ennå, men jeg angrer ikke på at jeg dro. Mye av det jeg drømte om ble faktisk sånn. Fikk tilbud om jobb i Oslo for ikke lenge siden via headhuntere, bedre betalt enn det jeg har nå- men her skal jeg bli. just do it! Anonymkode: b6fc2...4b9 Fint innlegg. Det motiverer. ts Anonymkode: 9390b...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå