AnonymBruker Skrevet 12. oktober #61 Del Skrevet 12. oktober Derre har jeg gitt opp. Enkelte unger er så kresne at har du ikke noe ennet godteri. Jeg liker ikke de du har. Nei takk. Dette gidder jeg ikke. Jeg har slutta å kjøpe inn. Mine var. Fikk noe godis dem ikke likte dem heller. Men da la dem være å spise dem. Sa no ingenting til folk som dem tigga godis til hvert fall. Jeg har begynt å hate Halloween Anonymkode: 5addf...2d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #62 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser mange er så opptatt av at godteriet skal være innpakket. Det var ikke i greie før etter pandemien. I pandemien ble det ‘påbudt’ at godteriet skulle være ferdig innpakka. Det er derimot ingen som blir syke av løsgodt. Måte på hvor hysteriske og pripne folk skal være. Anonymkode: 9465d...2c6 Det var en sak før pandemien også, for jo flere kan bli syke av uinnpakket godteri. Jeg har selv et barn med cøliaki, og alt uinpakket må kastes da vi ikke vet hva det har vært borti. Holder at en som har vært nær det spiste en pepperkake rett før for å bli syk. Enda verre er de som legger pepperkake i bøtta. Det har skjedd i et uoppmerksom øyeblikk for barnet. Anonymkode: 79fa6...65a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 12. oktober #63 Del Skrevet 12. oktober Jeg så et kult forslag til prank mot barna. Kjøpe rosenkål man dypper i sjokolade slik at det ser ut som en stor sjokoladekule. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #64 Del Skrevet 12. oktober Brunello skrev (4 minutter siden): Jeg så et kult forslag til prank mot barna. Kjøpe rosenkål man dypper i sjokolade slik at det ser ut som en stor sjokoladekule. Da kan ikke en gang sunnhetspolitiet klage. 😂 Anonymkode: 84ecc...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #65 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er drøyt. Hva gjør du med barna etter at du har pakket dem inn i poser med hyssing? Anonymkode: 44d4b...b06 Ikke meg som skrev, men er jo Halloween, så kanskje bruke det som dekor? Anonymkode: b58af...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #66 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Da kan ikke en gang sunnhetspolitiet klage. 😂 Anonymkode: 84ecc...ebb Men det MÅ være mørk sjokolade, noe annet er utenkelig Anonymkode: 9ebcc...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #67 Del Skrevet 12. oktober I tillegg til godteri, pleier jeg å tegne skumle ansikt på klementiner, å sette ut en stor skål med klementiner som ser ut som gresskar. Det er veldig populært, skålen blir alltid tom, mange foreldre som også forsyner seg. Anonymkode: a1916...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå