FrøkenMånestråle Skrevet 11. oktober #41 Del Skrevet 11. oktober Så lenge det er innpakket så går det meste greit. Her har vi alltid kastet det som ikke er innpakket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al34n0nym1 Skrevet 11. oktober #42 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er 1 dag i året, hva er det du ikke forstår? Anonymkode: 2f730...ba8 At man kan være helt på tuppa når det gjelder det å servere usunn mat til å plutselig akseptere godis(som er langt verre enn godis) En dag sier du? Javel, dvs at du nekter dine barn godis når det er bursdag, juleaften, lørdager, gå julebukk eller når det kommer til andre. Begivenheter? Skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #43 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Bor i en liten bygd. Jeg baker boller til barna kommer på døra, som jeg pakker inn i poser med hyssing. Anonymkode: b20a0...751 Det er drøyt. Hva gjør du med barna etter at du har pakket dem inn i poser med hyssing? Anonymkode: 44d4b...b06 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #44 Del Skrevet 11. oktober Godteri som er innpakket. Jeg kjøper slikt selv. Det selges en del slike pakker i forkant av halloween. Små sjokolade kuler eller mynter pakket i folie, vingummi småposer i stor pakke osv. Anonymkode: 43165...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #45 Del Skrevet 12. oktober små ting, så det ikke blir så mye. Og kun en bit fra hvert hus. Anonymkode: b58cc...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #46 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du slått deg? finnes ikke et barn i verden som heller vil ha det ovenfor sukker. La 1 dag bli en digg dag for ungen Anonymkode: 2f730...ba8 Det er ikke 1 dag. De får et lass med godteri som varer helt til jul…😅 Anonymkode: 9465d...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #47 Del Skrevet 12. oktober Ser mange er så opptatt av at godteriet skal være innpakket. Det var ikke i greie før etter pandemien. I pandemien ble det ‘påbudt’ at godteriet skulle være ferdig innpakka. Det er derimot ingen som blir syke av løsgodt. Måte på hvor hysteriske og pripne folk skal være. Anonymkode: 9465d...2c6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #48 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser mange er så opptatt av at godteriet skal være innpakket. Det var ikke i greie før etter pandemien. I pandemien ble det ‘påbudt’ at godteriet skulle være ferdig innpakka. Det er derimot ingen som blir syke av løsgodt. Måte på hvor hysteriske og pripne folk skal være. Anonymkode: 9465d...2c6 Det har vært en greie lenge før covid. Hygiene og mindre kliss i bøtta (fuktig luft den årstiden). Anonymkode: a5764...dd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #49 Del Skrevet 12. oktober Du kan og skru av utelyset og slippe å få barn på døra og slippe å kjøpe inn foreldre-vennlig godteri. Anonymkode: bc30a...0c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #50 Del Skrevet 12. oktober Jeg har ingen preferanser/restriksjoner på mitt barns vegne, men venninnen hennes som er muslim ender alltid med å gi bort en god del av godteriet sitt fordi det inneholder gelatin. Så vet hun setter stor pris på at en del også deler ut godteri uten gelatin. 😊 Ellers spiller det liten rolle om du har mye av én ting eller litt forskjellig, barna går til mange hus og får mye forskjellig uansett. Hvis du har litt forskjellig ville jeg enten sørget for at de barna som går sammen får likt, eller latt dem velge selv. Anonymkode: f0b66...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. oktober #51 Del Skrevet 12. oktober (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Innpakket, og kanskje ikke kjempestore mengder til hver? Barna går til mange hus og det blir absolutt nok godteri. Anonymkode: 3993b...004 Tja. Ifjor disket jeg opp med innpakket snop i kvanta omtrent. Forventet ikke noe voldsom fangst for ungen, men han kom hjem med kun uemballerte skikkelig rælete klissete sukkertøy fra type arbeidsplassen til folk osv 🫣🙄😂 Det var regelrett ekkelt. Og folk her har ikke dårlig råd - så går ikke på det. Vi måtte kaste det, og gav heller noe vi hadde kjøpt selv. Men ja, kjøp bare litt emballerte greier. Trenger ikke være likt. Endret 12. oktober av AprilLudgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #52 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har flyttet fra blokkleilighet til hus, så jeg har tidligere aldri hatt barn på døren på halloween. Mine barn er voksne og har aldri feiret. Har forstått på naboene her at det kommer en del småtasser på døren. Så jeg lurer på hva som er lurt å handle inn? Det er kanskje noe som jeg ikke burde dele ut som er populært hos ungene, men kanskje ikke så populært hos foreldrene 😅 Anonymkode: 0513d...cab Innpakket. Ellers kan ikke foreldre stille krav. Gir du smågodt som ikke er innpakket vil 99% av alle foreldre kaste det. Anonymkode: 4f174...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #53 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ser mange er så opptatt av at godteriet skal være innpakket. Det var ikke i greie før etter pandemien. I pandemien ble det ‘påbudt’ at godteriet skulle være ferdig innpakka. Det er derimot ingen som blir syke av løsgodt. Måte på hvor hysteriske og pripne folk skal være. Anonymkode: 9465d...2c6 Det var en greie for meg. Barn født i 1996. Kastet godteri som ikke var innpakket. Men er klar over at han sikkert spiste noe av det før han kom hjem 🙂. Vi deler kun ut innpakket. Anonymkode: 73e70...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #54 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er drøyt. Hva gjør du med barna etter at du har pakket dem inn i poser med hyssing? Anonymkode: 44d4b...b06 😂😂😂 Anonymkode: 6993a...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #55 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser mange er så opptatt av at godteriet skal være innpakket. Det var ikke i greie før etter pandemien. I pandemien ble det ‘påbudt’ at godteriet skulle være ferdig innpakka. Det er derimot ingen som blir syke av løsgodt. Måte på hvor hysteriske og pripne folk skal være. Anonymkode: 9465d...2c6 Det er ikke bare hygiene, hvis det regner (og det gjør det ofte) blir det helt krise med uinnpakket godteri i bøtte. Det behøver ikke være dyrt selv om det er innpakket. Sånne fruktkarameller som kommer i poser uten merkevare fungerer helt fint, og er faktisk ganske populære. De er morsomme fordi de kommer i mange forskjellige smaker. Anonymkode: 3993b...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #56 Del Skrevet 12. oktober Mine hadde forsåvidt blitt glade for eple, pære, rosiner, klementiner osv, men det er store ting i en liten bøtte så litt upraktisk sånn sett. Anonymkode: d21e2...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. oktober #57 Del Skrevet 12. oktober Jeg tenker det viktigste er at det er innpakket (hygienegrunner og også pga mulig regn) og utover det anser jeg Halloweengodt som gaver og da blir man glad for det man får. Nille, Europris og Rusta har innpakket Halloweengodt til en rimelig penge. Det er heller ikke nødvendig å dele ut mer enn én til hver, de fleste får mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #58 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser mange er så opptatt av at godteriet skal være innpakket. Det var ikke i greie før etter pandemien. I pandemien ble det ‘påbudt’ at godteriet skulle være ferdig innpakka. Det er derimot ingen som blir syke av løsgodt. Måte på hvor hysteriske og pripne folk skal være. Anonymkode: 9465d...2c6 Alltid kun gitt innpakket vi! Anonymkode: 4e59e...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #59 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takker for svar. Skal jeg kjøpe mye av en type ting slik at de får likt? Eller skal jeg kjøpe litt forskjellig å la de velge en ting hver? Merker at jeg er helt grønn på dette 😅 Anonymkode: 0513d...cab La de velge. Ha gjerne med clementiner også. Anonymkode: ed6ca...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. oktober #60 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Alltid kun gitt innpakket vi! Anonymkode: 4e59e...aaa Vi også, og det er pga været. På den tiden av året er det gjerne regn og de fleste barn har åpne bøtter som de samler Halloweengodt i. Da er det kjipt å komme hjem med bøtta full av uinnpakket smågodt som har blitt vått og klistret seg sammen. Vi har måttet kaste en del sånn opp gjennom årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå