AnonymBruker Skrevet 11. oktober #21 Del Skrevet 11. oktober Heg kjøpte Dumle. Innpakket og ikke for hardt, men det kom aldri småtroll på døra i skumle masker. Anonymkode: 61ba7...d0b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #22 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Rosiner og gulrøtter og stangselleri Anonymkode: 6133e...9be Har du slått deg? finnes ikke et barn i verden som heller vil ha det ovenfor sukker. La 1 dag bli en digg dag for ungen Anonymkode: 2f730...ba8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #23 Del Skrevet 11. oktober De fleste barna vil nok ikke ta imot godis i dag om man skal referere til det innleget om ultra/usunt mat tråden som sirkulerer her inne nå Anonymkode: 82160...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #24 Del Skrevet 11. oktober Jeg synes slike pakker med masse ulikt innpakka også gir man tilfeldige biter til barna funker bra. Maoam har også en del glutenfritt Ellers har vi gitt pokemonkort da det finnes pakker med sånn 2-3 kort og halloweentema, problemet med de ble at det ble veldig mange unger på døra året etter.. 😅 Så det var fullklaff. Anonymkode: e8813...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #25 Del Skrevet 11. oktober Al34n0nym1 skrev (29 minutter siden): Hvorfor må det være godt? Hvorfor ikke frukt? Blir ungene dine sinna/triste om jeg gir en pære? Da har du feilet som mor/far Isåfall, grattis med å bli det kjedeligste huset å komme til på halloween 🫡 Anonymkode: 2f730...ba8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #26 Del Skrevet 11. oktober Al34n0nym1 skrev (30 minutter siden): Hvorfor må det være godt? Hvorfor ikke frukt? Blir ungene dine sinna/triste om jeg gir en pære? Da har du feilet som mor/far Halloween er en dag i året, også må du drepe gleden med en pære. Teit. Anonymkode: cc38a...c33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #27 Del Skrevet 11. oktober Noe som er innpakket i papir. Anonymkode: 7ce59...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #28 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takker for svar. Skal jeg kjøpe mye av en type ting slik at de får likt? Eller skal jeg kjøpe litt forskjellig å la de velge en ting hver? Merker at jeg er helt grønn på dette 😅 Anonymkode: 0513d...cab Jeg pleier å ha litt forskjellig så kan alle velge noe de liker. I år skal jeg ha en liten skål ekstra med noe som ikke inneholder gelatin, for det var de noen som spurte etter i fjor. Anonymkode: 619e3...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GMT800 Skrevet 11. oktober #29 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du slått deg? finnes ikke et barn i verden som heller vil ha det ovenfor sukker. La 1 dag bli en digg dag for ungen Anonymkode: 2f730...ba8 Har faktisk en her som like gjerne velger rosiner som snacks enn sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al34n0nym1 Skrevet 11. oktober #30 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Halloween er en dag i året, også må du drepe gleden med en pære. Teit. Anonymkode: cc38a...c33 Hvorfor er det teit? Er ikke sunnhet bedre enn usunn mat? Eller skal jef si søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #31 Del Skrevet 11. oktober Bor i en liten bygd. Jeg baker boller til barna kommer på døra, som jeg pakker inn i poser med hyssing. Anonymkode: b20a0...751 1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GMT800 Skrevet 11. oktober #32 Del Skrevet 11. oktober Sjokolade eller lakris, for det liker jeg selv og kan stikke av med et par biter. Men seriøst, hva som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #33 Del Skrevet 11. oktober Jeg deler ut haribo om du ikke kan spise det så får du gi det til en venn tenke jeg🤓 Anonymkode: 3263f...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #34 Del Skrevet 11. oktober Denne tråden er skrevet i beste mening, men jeg synes det er et tegn i tiden som gjør meg litt trist. Jeg er absolutt for et sunt kosthold til barna i hverdagen. Men Halloween er et av unntakene hvor barna skal få lov til å få snop. Da er det synd om foreldrene også der skal diktere hva de skal få og hvor mye. Hvor blir spontaniteten av? Anonymkode: 84ecc...ebb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 11. oktober #35 Del Skrevet 11. oktober Alt utom hårt godis hade varit supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #36 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Takker for svar. Skal jeg kjøpe mye av en type ting slik at de får likt? Eller skal jeg kjøpe litt forskjellig å la de velge en ting hver? Merker at jeg er helt grønn på dette 😅 Anonymkode: 0513d...cab Det vanligste er litt forskjellig 😊 så presiserer du om de kan forsyne seg med 1 eller 2. Jeg sa ingenting ifjor, var vel 4 gutter på 11-12 år. De tre første tok høflig en ting. Fjerdemann en neve 😲 heldigvis innpakket, så stoppet han (utbrøt vel i forskrekkelse «så grådig er det ikke lov å være»). Men han er sikkert ikke den eneste 🙈 Anonymkode: d0425...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #37 Del Skrevet 11. oktober Al34n0nym1 skrev (8 minutter siden): Hvorfor er det teit? Er ikke sunnhet bedre enn usunn mat? Eller skal jef si søppel. Det er 1 dag i året, hva er det du ikke forstår? Anonymkode: 2f730...ba8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #38 Del Skrevet 11. oktober Jeg pleide å ha en skål med litt forskjellig, så fikk de velge tre ting. Ser at det blir vanskelig for en del unger, så nå pakker jeg det enten i små poser eller gir de et par ting. Et år kjøpte jeg små chipsposer fra europris med chips som er formet som spøkelser. Jeg har alltid noe glutenfritt, nøttefritt og melkefritt liggende, tilfelle noen spør. Har vokst opp med et søsken med allergi. Jeg spør ikke alle som kommer på døren da, men en og annen gang spør en unge "er det nøtter i denne?", og da gir jeg noe uten nøtter. Anonymkode: 12218...d3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #39 Del Skrevet 11. oktober Al34n0nym1 skrev (47 minutter siden): Hvorfor må det være godt? Hvorfor ikke frukt? Blir ungene dine sinna/triste om jeg gir en pære? Da har du feilet som mor/far Min fyr hadde hoppet av glede om du hadde gitt han en banan. Liker banan bedre en godteri i alle år. Anonymkode: 319e2...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet 11. oktober #40 Del Skrevet 11. oktober Jeg hadde blitt glad om de fikk litt popcorn i en pose. Ikke mye, men f.eks 1-2 never. Det blir mye søtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå