Gå til innhold

Romvesen tar kontakt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

2026-2027 er et år å se frem til, men kan hende første kontakt allerede er i neste år. De vil begynne bli synlig.

Anonymkode: 8c24b...a1c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

2026-2027 er et år å se frem til, men kan hende første kontakt allerede er i neste år. De vil begynne bli synlig.

En slik kontakt skal ha vært rett rundt hjørnet i flere titalls år nå. Hvorfor er det mer sannsynlig at det skal skje nå?

Anonymkode: 88d8e...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alltid noen år fram. Dette minner om kristne som har spådd endetiden og Jesu tilbakekomst "snart", i litt over 2000 år nå, og tatt feil hele tiden. 

Er dette bare en fiks ide du har, eller har du noe slags bevis?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En slik kontakt skal ha vært rett rundt hjørnet i flere titalls år nå. Hvorfor er det mer sannsynlig at det skal skje nå?

Bevissthetsskifte. Vi er i ny tid nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er altså bare en fiks ide du har, helt uten bevis da. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er sikker på at du forstår at det må mer til for å overbevise folk flest. Si litt mer og gjerne litt om kildene dine også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som nevnt; poenget er at de fremmede er her hele tiden. De bare venter til tiden er inne og vi begynner å forstå litt av deres nærvær. Da først vi de ta kontakt på en reell måte som verden vil bli "overrasket" over. Det de frykter er jo at deres ankomst skal føre til vold og det som verre er på denne kloden. Den sterkeste motpart mot tanken på rombesøk er jo klodens ihug til religion. Mennesket forstår ikke at Ufobesøk og gudetro har gått hånd i hånd gjennom hele menneskets historie her på jorden. Presteskapet bygget makt i rundt religionenene og fikk det inn som et redskap for å understøtte sin makt. Litt som i de gamle eventyrene våre om de som ikke var snille. For da brukte foreldrene trollene som skremsel mot barn som ikke hørte etter. "gjør du ikke som jeg sier, kommer trollet og tar deg". Eller som i gudetroen "gjør som jeg sier, hvis ikke kommer Gud og straffer deg".        Et effektivt redskap, ikke sant? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
PKV skrev (14 timer siden):

Som nevnt; poenget er at de fremmede er her hele tiden. De bare venter til tiden er inne og vi begynner å forstå litt av deres nærvær. Da først vi de ta kontakt på en reell måte som verden vil bli "overrasket" over. Det de frykter er jo at deres ankomst skal føre til vold og det som verre er på denne kloden. Den sterkeste motpart mot tanken på rombesøk er jo klodens ihug til religion. Mennesket forstår ikke at Ufobesøk og gudetro har gått hånd i hånd gjennom hele menneskets historie her på jorden. Presteskapet bygget makt i rundt religionenene og fikk det inn som et redskap for å understøtte sin makt. Litt som i de gamle eventyrene våre om de som ikke var snille. For da brukte foreldrene trollene som skremsel mot barn som ikke hørte etter. "gjør du ikke som jeg sier, kommer trollet og tar deg". Eller som i gudetroen "gjør som jeg sier, hvis ikke kommer Gud og straffer deg".        Et effektivt redskap, ikke sant? 

Og dine kilder til å tro dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går noen linjer utover. Men uendelig flere linjer innover. Universet er mangfoldig og uoversiktlig. Men ikke alt lar seg registrere av våre store radioteleskop som vender mot universet. Kryptisk - - - ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
PKV skrev (15 timer siden):

Det går noen linjer utover. Men uendelig flere linjer innover. Universet er mangfoldig og uoversiktlig. Men ikke alt lar seg registrere av våre store radioteleskop som vender mot universet. Kryptisk - - - ikke sant?

Hva mener du med linjer utover og innover?

Og at det er kryptisk at ikke alt lar seg registrere av radioteleskop på Jorden? Hva er det kryptiske med det? Mener du det er rart at ikke alt registreres av Jordens radioteleskop? Med tanke på universets størrelse så skal jeg love deg at det er noe av det minst rare du kan tenke deg. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PKV skrev (På 28.10.2024 den 9.51):

Også vi er romvesener. Vi kommer fra forskjellige verdener, og derfor er det et universelt mangfold på jorden med forskjellige menneskeraser med forskjellig høyde og utseende. Kommer fra forskjellige kloder med forskjellig tyngdekraft, som bygger forskjellig høyde på de som bor der. I tidligere tider var det forskjellige raser som hersket på jorden med ca 10 000 års intervaller. Men de reiste bestandig tilbake dit de kom i fra når "ødeleggeren/planet x" kom for nært jorden og destruerte det meste som ble bygget. Siden siste passering har det kommet et nytt maktapperat inn i bildet, som har hentet mange nye raser hit til jorden. De ble startet som Adam og Eva rundt om på forskjellige kontinenter. Hensikten er at vi skal møtes og blande oss. Til slutt er vi jordens menneskerase, og ikke kopier av noen av de andre der ute i fra.  Jeg vet dette fordi også jeg kommuniserer med verdensrommet, og har gjort omtrent hel mitt voksne liv. Jeg vil ikke være denne egenskapen foruten, selv om noen har problemer med det.

Og dette ditt litt uortodokse syn på verden kan du sannsynliggjøre på hvilket vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo alltid  vært her. Den tiden vi lever i er kun en prikk i Jorden's og universet's historie. Jeg kommer ikke over hvor sneversynt det er å tro at vi er alene, at om det finnes noen andre der ute så kan de ikke komme hit, eller om de kommer hit så er det kanskje om ti år osv. Det er jo tull! De har jo flydd rundt her siden før menneskene kom til Jorden (mest sannsynlig var det utenomjordiske som brakte oss hit også). Universet er ikke bare helt hinsides uforståelig enormt, det er også helt hinsides utrolig gammelt! Kom igjen...
https://archaeologynewsnetwork.com/2022/04/27/mystery-of-3000-year-old-spaceship-artifact-fuel-used-by-ancient-aliens/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (12 timer siden):

Og dette ditt litt uortodokse syn på verden kan du sannsynliggjøre på hvilket vis?

Uortodoks i dag, sannsynlig i morgen. Dette er en jobb som må gjøres. Vi har ikke kunnskap om de utenomjordiske sitt gjøremål her hos oss . Mektige krefter motarbeider både de og oss mennesker som liker å argumentere for utenomjordisk aktivitet her på jorden. Men de er ikke her for å bare studere. Vi har utviklet en teknologi på jorden som de ser med stor bekymring på, og som absolutt ingen andre noen steder der ute engang rører med ildtang. Dette som sprer radioaktivitet. Deres aktivitet her på jorden er en maktpolitisk gamechanger som stresser eliten her på jorden. Og som de svarer med å hemmeligholde for alt det er verdt. Noen mektige her på jorden har nok sovet veldig dårlig siden Roswellhendelsen i 1947, og årene etter.  Kanskje noen i sin enkle naivitet skulle mene at dette har eventuelt noen besøkende ingenting med. Vel, tro om igjen. Uansett vil en slik konklusjon kun vise manglende forståelse og innsyn i de fremmedes nenlunde hemmeligholdte aktivitet her nede. Men noen vet alltids nok. Les gjerne boka mi som kom ut tidligere i år.

Budskap_fra_Andromeda_av_Pål_Kristian_Vaag.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PKV skrev (1 time siden):

Uortodoks i dag, sannsynlig i morgen. Dette er en jobb som må gjøres. Vi har ikke kunnskap om de utenomjordiske sitt gjøremål her hos oss . Mektige krefter motarbeider både de og oss mennesker som liker å argumentere for utenomjordisk aktivitet her på jorden. Men de er ikke her for å bare studere. Vi har utviklet en teknologi på jorden som de ser med stor bekymring på, og som absolutt ingen andre noen steder der ute engang rører med ildtang. Dette som sprer radioaktivitet. Deres aktivitet her på jorden er en maktpolitisk gamechanger som stresser eliten her på jorden. Og som de svarer med å hemmeligholde for alt det er verdt. Noen mektige her på jorden har nok sovet veldig dårlig siden Roswellhendelsen i 1947, og årene etter.  Kanskje noen i sin enkle naivitet skulle mene at dette har eventuelt noen besøkende ingenting med. Vel, tro om igjen. Uansett vil en slik konklusjon kun vise manglende forståelse og innsyn i de fremmedes nenlunde hemmeligholdte aktivitet her nede. Men noen vet alltids nok. Les gjerne boka mi som kom ut tidligere i år.

Budskap_fra_Andromeda_av_Pål_Kristian_Vaag.pdf 599.84 kB · 0 Nedlastninger

Jo men problemet jeg har med det du skriver er at det er bare påstander...Ikke en liten flik av etterprøvbar dokumentasjon som beviser påstandene dine engang.

Når jeg påstår de utenomjordiske har vært her for lenge siden kan heller ikke det underbygges med håndfaste bevis..Men det kan sannsynliggjøres til en sånn grad at min sak hadde vunnet fram i en upartisk rettsak...

Du bare slenger fram påstander om at mennesker kommer fra forskjellige planeter og at de utenomjordiske er her og myndighetene vet alt om det o.s.v...

Forstår du ikke at du plasserer deg i nuts- gruppa så lenge du bare kommer med sprøe påstander..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (10 timer siden):

de utenomjordiske er her og myndighetene vet alt om det o.s.v...

Tror du ikke de vet det? Jeg tror de jobber med dem også, utveksler teknologi osv. Dette er et intervju med en lastebilsjåfør som ble gitt jobben med å frakte ting ut og inn av den underjordiske militærbasen Raven Rock, han forteller om en merkelig "mann" han jobbet med der inne. Lastebilsjåføren virker veldig jordnær og ærlig, noe som gjør intervjuet utrolig spennende: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte tror ikke på noe før de fysisk ser det med sine to øyne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maia70 skrev (6 timer siden):

Tror du ikke de vet det? Jeg tror de jobber med dem også, utveksler teknologi osv. Dette er et intervju med en lastebilsjåfør som ble gitt jobben med å frakte ting ut og inn av den underjordiske militærbasen Raven Rock, han forteller om en merkelig "mann" han jobbet med der inne. Lastebilsjåføren virker veldig jordnær og ærlig, noe som gjør intervjuet utrolig spennende: 

Jo men du må forstå at det ikke handler om hva jeg "tror" 

Tror mye rart jeg men tro er i samme gate som religion og konspigjengen....Vis meg hva du kan bevise eller sannsynliggjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (56 minutter siden):

Jo men du må forstå at det ikke handler om hva jeg "tror" 

Tror mye rart jeg men tro er i samme gate som religion og konspigjengen....Vis meg hva du kan bevise eller sannsynliggjøre.

Finner det veldig sannsynlig at han snakker sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (På 16.11.2024 den 1.01):
PKV skrev (På 15.11.2024 den 23.43):

Budskap_fra_Andromeda_av_Pål_Kristian_Vaag.pdf 599.84 kB · 0 Nedlastninger

Ekspander  

Jo men problemet jeg har med det du skriver er at det er bare påstander...Ikke en liten flik av etterprøvbar dokumentasjon som beviser påstandene dine engang.

Besøk fra verdensrommet handler aldri om fysiske bevis. De slenger ikke fra seg en blyant engang som skrot (hvis de mot for modning skulle ha bruk for noe sånt). Mye av dette i kraft av avansert og uforståelig for oss, teknologi - som de bruker for å kunne nå oss i universet. Det vil si at det fysyske og håndfaste ofte er metafysisk og styrt av åndelig kraft som ligger over alt av deres aktivitet. Derfor handler det om forståelse. Ikke nødvendigvis hva jeg tror på, og hva du tror som meningsmotstander. Men mye handler om hva en hel verden forstår. De ønsker ikke å tilkjennegiseg før vi har forstått nok. Vi må som en tilbakestående verden i universet opp et par hakk før vi kan ta i mot virkeligheten. Sjokket som vi vil oppleve når vi skulle få et slikt besøk, som hva de har gjort her nede opp igjennom historien er så overveldende med tanke på religiøs misforståelse, at forskjellige trosretninger er i stand til å gripe til våpen for å forsvare sitt. Dette ønsker ikke de fremmede. De vet nøyaktig hvordan vi tenker og handler.

Vi må bruke tid på dette. Gjerne i form av nettdebatter og slikt. Jeg har komunisert med verdensrommet nesten hele livet. Boken ligger ute for salg. Og handler utelukkende om hva som er gjort her på jorden igjennom historien, hva som bekymrer de utenomjordiske i dag. Og litt om hva som skal skje. Men håndfaste bevis finnes ikke. Ikke før de offisielt tar kontakt. Det må vi bare godta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Enkelte tror ikke på noe før de fysisk ser det med sine to øyne

Mens andre tror på de mest utrolige ting etter å ha hørt en fyr på tiktok på stå det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...