AnonymBruker Skrevet 11. oktober #1 Del Skrevet 11. oktober Tror dere romvesen vil en dag ta kontakt med oss her på jorden? Har det allerede skjedd? Finnes romvesen? Hvordan tenker du at romvesen ser ut? Diskuter ivei. Anonymkode: 8c24b...a1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #2 Del Skrevet 11. oktober Vi har jo en i kongefamilien. Har du glemt at Durex er reptilian Anonymkode: d92b8...74d 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har jo en i kongefamilien. Har du glemt at Durex er reptilian Anonymkode: d92b8...74d Han har i ettertid sagt at det var en spøk. Selv tror jeg romvesen kan se ut som mennesker og til og med være i en menneskekropp nå, så det at han skulle vært et romvesen er ikke utenfor rekkevidde. Jeg kan se meg selv som et romvesen i menneskekropp, men ikke reptilian. Anonymkode: 8c24b...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #4 Del Skrevet 11. oktober Anonymkode: 8c24b...a1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 11. oktober #5 Del Skrevet 11. oktober Bare pass dere for de som kommer med Analprobes! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #6 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Han har i ettertid sagt at det var en spøk. Selv tror jeg romvesen kan se ut som mennesker og til og med være i en menneskekropp nå, så det at han skulle vært et romvesen er ikke utenfor rekkevidde. Jeg kan se meg selv som et romvesen i menneskekropp, men ikke reptilian. Anonymkode: 8c24b...a1c Hva slags rusmiddel har du tatt? Anonymkode: d8505...e9c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 11. oktober #7 Del Skrevet 11. oktober Det er sikkert mulig at det finnes intelligent liv på andre planeter. Å komme hit med dagens fysiske lover som vi kjenner dem blir nok for kostbart. Kan reisen gjøres på kortere tid er det mulig noen har vært her og er her. Kanskje for å observere. Hvordan de ser ut avhenger av miljøer på planeten de har oppstått på. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #8 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 18.34): Tror dere romvesen vil en dag ta kontakt med oss her på jorden? Har det allerede skjedd? Finnes romvesen? Hvordan tenker du at romvesen ser ut? Diskuter ivei. Anonymkode: 8c24b...a1c 1. Aner ikke. Vi har ingen indikasjoner på at det finnes andre intelligenser. Om de finnes og velger å ta kontakt med oss så betyr det at de sannsynligvis er overlegne oss teknologisk rett og slett fordi de er i stand til å kontakte oss. Det er usikkert på hva vi vil være tjent med det... Om de utelukkende har fredelige hensikter kan det være fantastisk for oss. I motsatt fall... 'not so much'. 2. Om det allerede har skjedd? Mange mener det, men det er ingen bevis for det. 3. Hva er egentlig et romvesen? Er det et tenkende vesen som oss? Er det en utenomjordisk robot? Eller hva med et dyr eller en amøbe? Uansett er svaret det samme. Det er mange som mener at siden det finnes så uhorvelig mange planeter så må det være masse liv. Problemet er bare at så lenge vi ikke vet hvordan livet oppstår så kan vi ikke si noe som helst om sjansen for liv. 4. Utseende på et eventuelt romvesen avhenger av livsbetingelsene. Det er likevel ikke sikkert det skiller seg så mye fra livet på Jorden. Ta f eks synet. Ett øye er flott, men vi må ha to for å få dybdesyn. Vi trenger ikke et tredje øye derfor er det ikke utviklet. (Se bort fra insekter nå.) Det er også naturlig å plassere øyne på toppen av kroppen for derfor å få oversikt over terrenget. Anonymkode: 88d8e...5aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 14. oktober #9 Del Skrevet 14. oktober Er det ikke en kube (romskip) på vei mot jorden nå? Så snart får vil vel svarene vi lurer på... (For de som tror på dette) Min personlige mening: Det skjer i hvertfall _ingenting_ i min levetid. Har liten tro i det store og hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #10 Del Skrevet 14. oktober Fant80 skrev (28 minutter siden): Er det ikke en kube (romskip) på vei mot jorden nå? Så snart får vil vel svarene vi lurer på... (For de som tror på dette) Hva mener du? Anonymkode: 88d8e...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #11 Del Skrevet 14. oktober "Romvesen" har sikkert tatt kontakt før. Men de holder seg unna da vi sikkert for dem er for primitive vesener som altfor lett tyr til vold. Anonymkode: c7449...ca0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #12 Del Skrevet 14. oktober De kommer vel bare til enkelte plasser USA, som Nevada? Jesus dukker også plutselig opp der ved jevne mellomrom. Anonymkode: 4dfc8...cb7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 15. oktober #13 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 10.57): De kommer vel bare til enkelte plasser USA, som Nevada? Jesus dukker også plutselig opp der ved jevne mellomrom. Anonymkode: 4dfc8...cb7 Elvis dukket også opp der ofte.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 17. oktober #14 Del Skrevet 17. oktober Klart det finnes romvesen/aliens, de vil gi seg til kjenne etter hvert men ikke før planeten vår er klar for det. De har vært på kloden mange ganger og de har hjulpet oss med teknologi men da de oppdaget at vi brukte den til å vinne kriger så tok de mye fra oss igjen. De er derfor forsiktige med for mye teknologi for tidlig, men det går masse rykter om at i slutten på 2026 eller i løpet av 2027 så vil planeten vår bli opplyst om deres tilstedeværelse. Men dette vil ikke være noe alle ser eller opplever, kun et utvalgt antall mennesker vil få bekreftelsen men de som får er de som trenger den. Det finnes mange ulike aliens som har vært her på jorden og de fleste er fredlige og de som ikke er det er heldigvis i fåtall og må jobbe hardt for å komme til jorden uten å bli stoppet av de gode. De gode passer på oss fordi vi er den siste rasen i universet som forplanter seg ved at kvinnen bærer frem barnet og menneske som rase er derfor utrolig viktig for de mange artenes fremtidige overlevelse gjennom hjelp og studie av menneskets dna slik at de kan omprogrammere eget dna og formere seg slik vi gjør.I dag er det vanlig at aliens artene formerer seg i form av ruge farmer hvor de vokser frem nye innen arten i kokonger. Dette er tidkrevende og dyrt og de ønsker å forplante seg slik vi gjør for å unngå å bli utryddet. Aliens er ikke noe vi skal frykte, de vet alle om oss og de passer på og følger med planeten Jorden. Aliens har faktisk stoppet det som ville blitt en atomkrig ved å stenge ned alle siloer med raketter i det knappen skulle trykkes på. De har opplevd atomkrig og vil gå langt for å stoppe oss i den tabben. Altså, aliens er våre beskyttere men i en avtale med USA i tiden etter den andre verdenskrig så fikk aliens lov til å kidnappe og bortføre mennesker for å forske og ta prøver mot at USA fikk teknologi og planeten beskyttes mot de onde. De fikk også bortførte ta gravide for å fjerne fostret og la dette utvikle seg hos de for å lære og sende disse barna tilbake til Jorden som såkalte Starchilds. Denne avtalen ble gjort i 1946 i USA. President Roosevelt var tilstede og inngikk avtalen på vegne av nasjonen. Aliens ser nå flere tendenser til at kloden vår ikke helt er i balanse slik den burde og de føler at om ikke vi finner løsninger på problemene selv så vil de gripe inn. Dette vil nok da altså skje i 2027 som sagt men hvor mange av oss som for det med seg er usikkert men det vil skje flere ganger. Til slutt vil jeg si til dere som lurer på hvorfor jeg kan skrive dette og påstå at dette er riktig så kan jeg ikke si at det kan jeg ikke garantere for, men noe har jeg lest, noe har jeg opplevelser knyttet til og noe har jeg blitt fortalt fra fortrolige kilder og tv programmer fra andre land Opplevelser spør du? Ja opplevelser jeg har vært med på eller blitt gitt tillatelse for å delta i, men å fortelle om disse i detalj vil bare bli latterliggjort med og hoderisting og latter, så det lar jeg ligge. Vet du at Norden er Blant topp tre steder på Jorden der folket ikke tror på reinkarnasjon, aliens, gud og himmel el riket med alle dens engler? En del land er faktisk kommet så langt at de har flere som tror på aliens enn som tror på gud! I Norge har ca 1,5 millioner mennesker som tror på gud. I Europa er det de Britiske øyer som er aller mest opptatt av aliens, med 624 000 søk. På en sterk andreplass kommer Frankrike med 408 000 og deretter Polen med 372 000. Norge ligger i bunnen av listen på 20. plass, med 5400 søk. Dette er dermed 88 prosent lavere enn gjennomsnittet i Europa, som på grunn av de ledende nasjonene ender med et snitt på 45 978 årlige søk. Hva bryr vi oss om da? Jo vi tror på det gode liv, ha penger nok, være rikest i verden og passe på oss selv. Det er vist et samsvar mellom det å ha høy velferd og ikke ha behov for å tro på noe større. Fattigdom og lav velferd følger ofte sammen med det å tro på gud, sliens eller noe større og bedre enn seg selv. Mange tror dette kommer av at de fattige automatisk tror fordi det er siste utvei og et håp om å oppleve noe bedre enn det de har, men når det samtidig viser seg at om en person fra Norge havner i en veldig kritisk situasjon hvor de ikke ser noe håp så er den vanligste reaksjon uansett tro eller religion eller ikke troende mye den samme, de ber til gud om hjelp. Altså er krisen stor og håpet svakt nok så finner alle gud, men er kontoen full og kjøleskapet full men Teslaen står utenfor så er gud med ett ute av sinn. Selv på hytta i påsken er mat og ski det vi tror på. Kun de med sterkest tro vil få oppleve å se den hele og fulle sannhet. Den som ikke har annen tro enn verdien av personlig suksess og popularitet vil selv kaste skyggen hvor sannheten skjules. Den rike vil uansett dø fattig da pengene ikke kan følge dem i graven og til nytt liv. Har den fattige opplevd ekte kjærlighet mens den rike har opplevd suksess vil den rike dø som fattig da penger blir tilbake. Den fattige vil dø rik, påført universets sterkeste kraft som for evig er risset inn i sjelens ryggrad. En rikdom tatt med på neste start. Dette er bare pløsete ord sier nok noen, tulling sier nok andre, latter hos noen men hvis dette treffer bare så mye som ett eneste menneske der ute så er det verdt hva som helst. Og den eneste som skjønner hva jeg mener er den ene som lot seg treffe… Vi begrenser oss selv, hva med å gå motsatt for en gang skyld…. Og spørsmålet er da, er gud en alien? Er Jesus en alien? Ja er de ikke det? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #15 Del Skrevet 17. oktober Jøss, mange psykotiske folk (eller troll?) på KG i kveld ;-/ Anonymkode: 7cfff...8b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tror og ser det Skrevet 17. oktober #16 Del Skrevet 17. oktober Skulle det skje er det droner med intelligente roboter. Ingen som reiser raskere enn lyset hastighet eller kan utnytte «worm holes» gidder å sitte selv et romskip i evigheter for å fortelle oss at bygde pyramider i stein for 3000 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 18. oktober #17 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jøss, mange psykotiske folk (eller troll?) på KG i kveld ;-/ Anonymkode: 7cfff...8b5 Ta på deg de ironiske brillene når du går inn i en tråd om romvesen da! Om ikke det var leksikon kvalitet på det jeg skrev så kunne det vært skrevet på en 'welovenasa.com side eller noe slikt!? Jaja du da, ikke noe tro på at vi har aliens på vei hit med romskip, grønn hud og flue øyne? Ikke en liten bakterie engang som lurer seg ned til oss? Jaja jeg velger å tro at fantasi, drama tilsmurt med et tykt lag overtro funker på mange her inne. Eller ikke nå etter at jeg skriver dette da.....😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 18. oktober #18 Del Skrevet 18. oktober Tror og ser det skrev (2 timer siden): Skulle det skje er det droner med intelligente roboter. Ingen som reiser raskere enn lyset hastighet eller kan utnytte «worm holes» gidder å sitte selv et romskip i evigheter for å fortelle oss at bygde pyramider i stein for 3000 år siden. Hva?! Tror du ikke på Skinwalkers heller da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 18. oktober #19 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 22.35): Han har i ettertid sagt at det var en spøk. Selv tror jeg romvesen kan se ut som mennesker og til og med være i en menneskekropp nå, så det at han skulle vært et romvesen er ikke utenfor rekkevidde. Jeg kan se meg selv som et romvesen i menneskekropp, men ikke reptilian. Anonymkode: 8c24b...a1c Mener du at du ikke er en alien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 18. oktober #20 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 10.57): De kommer vel bare til enkelte plasser USA, som Nevada? Jesus dukker også plutselig opp der ved jevne mellomrom. Anonymkode: 4dfc8...cb7 Herregud må du blande inn Jesus i dette da!🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå