Gå til innhold

Blue Village Playa Feliz i august

*nordby*

Anbefalte innlegg

Hei, skriver her da vi skal på ferie som familie. 

Noen som har bodd på Blue village Gran Canaria? Vi reiser med to barn, en niåring og en fireåring. Har egentlig mest lyst til å bo på Sunwing Arguineguin, men det koster 15,000 kr mer. 

Er ute etter aktiviteter på skandinavisk til ungene, med show og minidisco på kvelden. Ser at Blue Village har mange bassenger + vannsklier, som virker fristende. 

Vi trenger ikke en by i nærheten, kommer til å være 90% av tiden på hotellet. 

Har lest at Bahia Feliz er forblåst og kaldt, men dette gjelder kanskje ikke i august? 

Er Blue Village like bra som Sunwing? 

Takknemlig for alle svar ❤️🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært der tre ganger og det er helt greit. Stranda er ikke all verden. Men bassengområdet er fint. Underholdningen er bra og det samme er bamseklubben. To av gangene har jeg vært alene med barna. De var på alder med dine og det holdt for oss den gangen. August var fint. Vi har også vært en gang i oktober og en gang  april. 

Anonymkode: 9fa95...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært der tre ganger og det er helt greit. Stranda er ikke all verden. Men bassengområdet er fint. Underholdningen er bra og det samme er bamseklubben. To av gangene har jeg vært alene med barna. De var på alder med dine og det holdt for oss den gangen. August var fint. Vi har også vært en gang i æ

Takk for svar ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåser noe helt enormt der, alltid. 
Kan anbefale Abora Catarina, vi har vært der to ganger de siste to årene. Barnevennlig, kjekt hotellområde og grei all inclusive mat. 

Anonymkode: b0a64...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Hotel Christobal i Maspalomas. Ikke så mye vind der, og området ligger lunt til med bungalower over hele området. 
Jeg gjorde nemlig reseach over hele sør-granka før vi bestilte, og stedet du nevner utgikk på grunn av dårlige reviews fra tidligere gjester. Mange nevnte også det med vind. 

Anonymkode: 5e57e...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg lurer på om vinden blir for kald i august, eller om det bare er "behagelig" med vinden i sommermånedene. Men skal sjekke ut forslagene som er nevnt. Det er viktig for oss at det er show om kvelden, gjerne minidisco, og skandinavisk barneklubb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke det var for mye vind og i augsust er det jo varm vind. Jeg syns det var deilig

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 0.59):

Jeg syns ikke det var for mye vind og i augsust er det jo varm vind. Jeg syns det var deilig

Takk for svar! 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåser veldig på den siden av Gran Canaria i August, jeg vet dette siden jeg reiser dit nettopp pga den Passat Vinden som treffer GC om sommeren, Nord Øst Passaten.

Dit du vil ligger rett ved Pozo, en verdenskjent windsurf- destinasjon, kjent for knallhard nordøst vind 

om sommeren er det ofte oppe i 20 ms der.

( Windsurfer) 

https://snl.no/passat

IMG_5170.jpeg

Anonymkode: 1cf12...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det blåser veldig på den siden av Gran Canaria i August, jeg vet dette siden jeg reiser dit nettopp pga den Passat Vinden som treffer GC om sommeren, Nord Øst Passaten.

Dit du vil ligger rett ved Pozo, en verdenskjent windsurf- destinasjon, kjent for knallhard nordøst vind 

om sommeren er det ofte oppe i 20 ms der.

( Windsurfer) 

https://snl.no/passat

IMG_5170.jpeg

Anonymkode: 1cf12...45e

Oj, føles det veldig kaldt ut eller er det bare behagelig? 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kaldt på Bahia Feliz i august. Den vinden som er der kommer du til å nyte da det fort er opp i 40 varmegrader. 

Hilsen gammel leder for barneklubben på området 😅

Anonymkode: 8c3f4...8cf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor GC på sommeren?

Anonymkode: 8344d...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor GC på sommeren?

Anonymkode: 8344d...9e0

Myyyye billigere enn Middelhavet. Kun derfor 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trivdes godt der, fin all inclusiv og god mat som jeg husker det. Husker ikke så mye til vinden, men jeg valgte hotell fremfor stranda som lå der, og det må det ha vært en grunn til. Mange år siden jeg var der som ung voksen, og jeg var der i desember/januar. 
Anbefaler leilighetene i skrenten fremfor hotellrom.

Anonymkode: 0afbe...a1f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Trivdes godt der, fin all inclusiv og god mat som jeg husker det. Husker ikke så mye til vinden, men jeg valgte hotell fremfor stranda som lå der, og det må det ha vært en grunn til. Mange år siden jeg var der som ung voksen, og jeg var der i desember/januar. 
Anbefaler leilighetene i skrenten fremfor hotellrom.

Anonymkode: 0afbe...a1f

Takk for svar. Vi tenker å bo i leilighet ja ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 22.37):

Det er ikke kaldt på Bahia Feliz i august. Den vinden som er der kommer du til å nyte da det fort er opp i 40 varmegrader. 

Hilsen gammel leder for barneklubben på området 😅

Anonymkode: 8c3f4...8cf

Flott, tusen takk for svar 💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...