AnonymBruker Skrevet 11. oktober #1 Del Skrevet 11. oktober hvor vil du anbefale? helst i gangavstand fra Oslo S. Anonymkode: 88337...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #2 Del Skrevet 11. oktober Kommer an på vær, hvor mye tid du har og når. God tid, ukedag og solskinn, hadde jeg gått Karl Johan opp og videre oppover Bogstadveien. Lunsj på Frogner Raw, Frenchie Frognerparken eller Babbo collective. I regn og dårlig tid, Oslo City og Glassmagasinet. Lunsj på Waffl. Anonymkode: f8a20...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3 Del Skrevet 11. oktober 2. etg på Byporten han flere fine butikker. Anonymkode: 3054b...385 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #4 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kommer an på vær, hvor mye tid du har og når. God tid, ukedag og solskinn, hadde jeg gått Karl Johan opp og videre oppover Bogstadveien. Lunsj på Frogner Raw, Frenchie Frognerparken eller Babbo collective. I regn og dårlig tid, Oslo City og Glassmagasinet. Lunsj på Waffl. Anonymkode: f8a20...dfd For noen grusomme matforslag, rett fra en influenser virker det som....er du 18-20år? Anonymkode: 596a1...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #5 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): For noen grusomme matforslag, rett fra en influenser virker det som....er du 18-20år? Anonymkode: 596a1...fb2 Hadde det ikke vært bedre å bare komme med det du mener er gode forslag i stedet for det her? Anonymkode: dc416...6a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #6 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): For noen grusomme matforslag, rett fra en influenser virker det som....er du 18-20år? Anonymkode: 596a1...fb2 Hva er dine forslag? Venter spent - er 40, og spiser ute i Oslo 2-3 ganger i uka. Anonymkode: 9d9b6...860 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 11. oktober #7 Del Skrevet 11. oktober Olivias på Karl Johans har supergod mat! Love it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #8 Del Skrevet 11. oktober Jeg ville evt prøvd en av mathallene for lunsj. Varierende utvalg og god street food. Ligger en i Bjørvika rett ved Oslo s. Ellers ville jeg evt spist lunsj på døgnvill. De har også en av avdelingene sine i Bjørvika like ved Oslo s. Døgnvakt serverer gode burgere og milkshake. Veldig god american danner stil. Byporten har noen butikker i annen etasje og er ikke like masete som oslo city, ellers er Steen og strøm et sted med godt utvalg i høyere prisklasse. En liten mathall i underetasjen. Jeg ville tatt turen til kasmina sin butikk. Den er i gang avstand fra Oslo s. Selv om jeg bor i Oslo handler jeg nesten alt over nett da jeg ikke kan fordra å gå i butikker. Men kasmina sin lille butikk besøker jeg iblandt. Viss du har en interesse for fantasy, spill eller lignende ville jeg tatt en tur innom outland. Masse bøker for de som liker sjangeren og annet morsomt å titte på. Viss du skal spise litt stor lunsj litt senere på dagen ville jeg ha spist på mantra. Veldig god indisk mat men uten samme trykk som new dehli. Og beliggenheten er rett ved Oslo s. Anonymkode: 84635...9da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #9 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (57 minutter siden): For noen grusomme matforslag, rett fra en influenser virker det som....er du 18-20år? Anonymkode: 596a1...fb2 Det er ikke deg jeg kommer med forslag til, ingen grunn til å bli utagerende. Veldig gode steder dette, både sandwich, salater, kaker og pizza. Disse steder er fine for oss som ikke liker så mye støy og kaos som feks på street food eller burger steder. Og som ikke liker generiske alternativer Anonymkode: f8a20...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #10 Del Skrevet 11. oktober Er det klesshopping dere er ute etter, så har de mye fint i Byporten, 2.etasje. Etter shoppingen ville jeg gått ut på andre siden av Odlo S, til Bjørvika. Der er det også en del butikker, men først og fremst mange gode spisesteder. Min absolutte favoritt der er Brasserie Rivoli. Anonymkode: 89b15...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #11 Del Skrevet 11. oktober Jeg ville gått i og rundt Steen og Strøm - mange fine butikker i prinsens gate og øvre Slottsgate, og Karl Johans gate har jo en stor hm og en stor Zara mm. Lunsj på brasserie france! Anonymkode: 5a69e...055 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #12 Del Skrevet 15. oktober Jeg liker Grünerløkka eller Bogstadveien. Lunsjen ville jeg tatt på Godt Brød, Villa Paradiso, Åpent Bakeri eller Kaffebrenneriet. Anonymkode: 3ec08...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå