Gå til innhold

Hvordan sjekke opp damer over 30?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor finner man og sjekke opp damer over 30? Jeg er en mann i 20 årene som er fullstendig lei jevnaldrende kvinner og dramaet deres. 

Damer over 30 virker jo så mye mer modne og oppegående. Har prøvd apper, men for ikke napp. Antar at de tenker at jeg er for ung og umoden?

Anonymkode: ca8b2...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meld deg på gruppetimer på helsestudio. Masse "hags" en lett kan komme i prat med helt naturlig i pauser og under tøying der!

Anonymkode: bc21c...573

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Meld deg på gruppetimer på helsestudio. Masse "hags" en lett kan komme i prat med helt naturlig i pauser og under tøying der!

Anonymkode: bc21c...573

Er damer over 30 "hags" nå? Jeg som er 40 kan vel like greit legge meg i kista først som sist 😄

Anonymkode: 93b2e...5a2

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller du meg hag, kan du snu i døra (ikke til deg, TS).

Er det forhold du søker? I så fall er dette noe å tenke over: Hvilke valg har du tatt i livet? Utdanning, jobb, bolig osv. Hvor er du i livet? Hva har du å tilby en voksen kvinne, som muligens har "alt på stell"? Å møte en mann som ikke er økonomisk stabil og ferdig med tenåringshormonene, er ikke så attraktivt. Selv om dama selv er lavt utdannet, uføretrygda og hva annet, så vil hun ønske en mann som er økonomisk stabil. 

Er det sex du søker, så kan du ganske enkelt være åpen og ærlig om det. Vi over 30 tåler å høre at "gutta" vil ha kun sex, og synes ikke det er like tøsete som det vi følte i tjueårene å si ja/ta initiativ selv. Vær ærlig først som sist, vi er i den alderen hvor vi vet når menn rører rundt i grøten og synes det er totalt no-go. 

Å si at du er lei av jevnaldrende og dramaet deres, bør du muligens holde for deg selv. Det er en del av å vokse opp, og at du er lei av det, viser egentlig at du er utålmodig og lite tolerant. Det er en del av greia for mange. Det er ganske riktig av deg å tenke at damer over 30 er bedre på dette, for det er en underlig endring idet man passerer 30. Ting roer seg, sex blir mye bedre (og enda bedre etter jeg fikk barn), man forstår mer av verden og "menn som rører rundt i grøten", men man er også mer klar for å ta livet på alvor, kanskje stifte familie.
Men, det er også slik at man godtar mye mer at man er som man er, og kler seg i mer komfortable og kanskje ikke nymotens klær, man sminker seg kanskje mindre fordi det er mer praktisk eller fordi man ganske enkelt aksepterer hvordan ansiktet ser ut uten tre lag med sminke. Man stiller mindre krav til eget utseendet. Det trenger ikke være negativt i det hele tatt, men det er mulig at miniskjørt og utringning til navlen utgår. Øyevippene er kanskje bare en halv cm lange og ikke tre cm. Kanskje har hun full busk. Jeg tror du skjønner tegninga.

Lykke til.

K34

Anonymkode: 8db7b...b8c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor finner man og sjekke opp damer over 30? Jeg er en mann i 20 årene som er fullstendig lei jevnaldrende kvinner og dramaet deres. 

Damer over 30 virker jo så mye mer modne og oppegående. Har prøvd apper, men for ikke napp. Antar at de tenker at jeg er for ung og umoden?

Hvor er du hend i 20-årene? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er dame 50+ og snakker med en på 20 han ser ting akkurat som du og ønsker seg noen som er litt mer stabile og derfor blitt fasinert av oss som har levd en stund.

Tror det er en ny trend på vei inn. Unge jenter skyter seg selv i foten med hvordan de oppfører seg.

Tror vi og kan være en mer emosjonell trygghet for yngre menn. Mer interessant å prate med vi har mer livserfaring osv

Anonymkode: e68c1...387

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er dame 50+ og snakker med en på 20 han ser ting akkurat som du og ønsker seg noen som er litt mer stabile og derfor blitt fasinert av oss som har levd en stund.

Tror det er en ny trend på vei inn. Unge jenter skyter seg selv i foten med hvordan de oppfører seg.

Tror vi og kan være en mer emosjonell trygghet for yngre menn. Mer interessant å prate med vi har mer livserfaring osv

Anonymkode: e68c1...387

Lokkedamen :) 

Men TS, ikke bli overrasket om du kanskje må lengre opp i aldre for å unngå drama dessverre. Men absolutt verdt et forsøk!

Anonymkode: 3ba07...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 30-årene og kunne sikkert ha datet en i 20-årene så lenge jeg visste at han ikke bare var interessert i tøm og røm som de fleste jeg har møtt på den alderen. Du bør kanskje være tydelig på det i bioen. Men ikke skriv "er så mye drama med de jevnaldrende, så jeg er nå på utkikk etter en eldre dame". Kanskje heller noe som "Alder ingen hindring", eller "Viktigste for meg er at vi kommer overens og er på samme bølgelengde". 

Anonymkode: d57ee...a81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne daten en i 20 årene, men er ikke sikkert det er mindre drama med oss damer i 30 årene. Føler meg ikke noe anderledes enn da jeg var 27. 

Anonymkode: 6ebdc...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama kommer i alle alder med menn som kvinner. Er 42 år og ser jevnaldrende som ikke har utviklet seg siden de var 18🤷🏻‍♀️

Jeg kunne personlig ikke datet en mann som var mye yngre. Jeg får bare «guttefølelse» mot dem. Har aldri blitt tiltrukket av yngre menn. Selv da jeg var 16 gikk jeg opp i alder på de jeg datet og ble kjæreste med.

Du kan ikke tenke alder alene. Du må finne rett person for deg og det er få som finner den personen og iallefall på din alder. 

Anonymkode: 22abb...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...