AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Klara & Oddny Klara & Anny Klara & Freja Hva synes dere høres og ser penst ut?🙏 Anonymkode: 8e3d9...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober Klara & Freja Anonymkode: 81132...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober Alt utenom Oddny Anonymkode: e05ff...d1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #4 Del Skrevet 11. oktober Jeg synes du heller skal prøve å se navnet isolert, og ikke knytte det opp mot hva som ser penest ut sammen med Klara. Det meste av livet vil hun operere i egne sammenhenger. Måtte jeg velge ett av alternativene dine ville det blitt Frøya, med ø og y😊 Anonymkode: a2d40...9df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #5 Del Skrevet 11. oktober Klara & Oddny 🥰 Anonymkode: dcada...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #6 Del Skrevet 11. oktober Anny Anonymkode: 3ede0...514 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet 11. oktober #7 Del Skrevet 11. oktober Klara & Freja. Evt Freya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. oktober #8 Del Skrevet 11. oktober Klara og Freja (Freya) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #9 Del Skrevet 11. oktober Klara og Freja. Fine navn. Liker Annie med ie også, men må skrives med ie. Oddny er grusomt! Anonymkode: 8992c...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #10 Del Skrevet 11. oktober Anny. Ikke Oddny, da! 😱 Anonymkode: 77108...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #11 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anny. Ikke Oddny, da! 😱 Anonymkode: 77108...56d Hehe. Kanskje litt vågalt, men ganske sikker på at det kommer tilbake om noen få tiår. Så heter pappaen Oddvar, så kunne vært litt hyggelig men jeg ser hvor du kommer fra😄 Anonymkode: 8e3d9...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #12 Del Skrevet 12. oktober Å kalle opp barn etter en av barnets foreldre virker bare så utrolig selvgodt, ikke hyggelig.. Jeg grøsser litt hver gang jeg ser barn som er oppkalt etter mor eller far, for å være ærlig. Oddny, huff stakkars barn.🙈 Annie/Anny og Freya/Freja er fine navn hun ikke vil bli mobbet for. Klara er også et veldig fint navn, men kaller du søster for Oddny har du samtidig ødelagt Klara litt. Anonymkode: 86629...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 12. oktober #13 Del Skrevet 12. oktober Herlighet, for noen stygge kommentarer. Håper du ikke bryr deg om det, TS. Jeg liker Anny best til Klara, men synes alle funker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #14 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 0.43): Klara & Oddny Klara & Anny Klara & Freja Hva synes dere høres og ser penst ut?🙏 Anonymkode: 8e3d9...d9b Ingen, alle tre er forferdelige. Anonymkode: 01c8a...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #15 Del Skrevet 12. oktober Hva med: Klara & Anna Freja & Kajsa / Freja & Ronja For å ta noen navn som ligner, men passer mye bedre sammen. Anonymkode: 971ca...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #16 Del Skrevet 12. oktober Klara&Annie Klara&Frøya passer veldig fint. Liker ikke Freja. Foreslår også Henny. Klara&Henny er fine navn Anonymkode: 607ea...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå