AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Er det sånn at man glemmer hvordan valpen var i aktivitet for 10 år siden? Anonymkode: bc772...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober Hva mener du? Anonymkode: 039ad...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 11. oktober #3 Del Skrevet 11. oktober Vår hund er 10 år og jeg glemmer ikke hvordan det første året med henne var nei. Men vi har hatt valp før det å der husker jeg ikke noe spesielt av, så det er nok litt forskjell. Om det var sånn du mente det TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #4 Del Skrevet 11. oktober Jeg føler jeg glemmer det etter et par år, ellers ville jeg aldri i verden hatt valp igjen 😂 Anonymkode: 23915...59d 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #5 Del Skrevet 11. oktober Hunden min er 13 år og jeg husker ingenting fra valpetiden 😅 Anonymkode: 8301d...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #6 Del Skrevet 11. oktober Valpetiden er oppskrytt. Har en voksen hund nå. Kunne tenkt meg en hundevenn til han. Så det vil si at jeg egentlig har glemt hvordan det var med valp i hus Anonymkode: 494eb...2b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #7 Del Skrevet 11. oktober Både ja og nei. Jeg husker tissing inne, opp på natten, alenetrening osv. Men jeg ble overrasket sist gang vi fikk valp for den var så «dum og kjedelig» i starten. Når jeg var vandt med en hund på 5 år, med mange kommandoer å triks som forsto mye av det jeg sa så var det rart å være tilbake på 0 igjen så jeg måte endre tankegangen min å huske på at valpen er en baby som ikke forstår eller vet noenting. Valp føltes mer som en katt som gir blaffen i begynnelsen enn en hund. Anonymkode: 14225...337 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakkmf Skrevet 11. oktober #8 Del Skrevet 11. oktober Min er 12 år nå, og jeg har sikkert glemt mer enn jeg tror fra hun var valp 😜 Men... Husker turen hjem med henne. Følelsene, sprekkfull av stolthet og kjærlighet til det lille nurket. Hvordan hun lå tillitsfull i fanget mitt når vi kom hjem, kosen, lukten, leken... Husker også hvordan jeg ble vekket av at de små, skarpe valpetennene hadde ett godt tak i nesa mi 😂 Husker levende all kosen, men det meste av jobben er nok glemt ja! Sammenligner det litt med å få barn egentlig asså. Husker man bare det slitsomme gjør man det jo ikke igjen liksom, men det gjør vi jo Heldigvis har "lille lurven" fortsatt valpenykker, er leken, vilter og gal. Fortere sliten blir hun ja, men herremin som hjertet nesten sprekker av kjærlighet og glede når jeg kjenner igjen valpen min i den grå lille 12 åringen. ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #9 Del Skrevet 13. oktober Men husker man om en valp var mere urolig enn en annen valp man har hatt før? Anonymkode: bc772...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #10 Del Skrevet 13. oktober Jeg husker det som om det var i går, søte er de, men for noen små viltre monstre altså... Jeg savner ikke å stå opp midt på natta for å gå ut med valpen, få lite søvn i flere uker, valpebitingen, aka blåmerker oppover armer og ben 😭 Anonymkode: 30f3c...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå