AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Er 35 og han 39. Vært lykkelig gift i 14 år. Har 2 barn. Vi har sex to ganger i uka. Syns dere det er greit? Eller er det litt lite? Anonymkode: 47aa3...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober ? Skal vi bestemme om det er greit? 😂 Spørsmålet er vel om dere synes det er greit? Er du og han fornøyd? Det er det viktigste. Alle her har ulike tanker og forventninger til hvor ofte og hvor mye. Noen ønsker hver dag, noen synes et par ganger i måneden, noen har hvert år. Anonymkode: 407d2...466 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober Nei, man bør minst ha seg annenhver dag. Anonymkode: 4f0b1...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #4 Del Skrevet 11. oktober To ganger i uka er jo LANGT over normalen etter 14år. Snittet ligger vel på noe sånn som 1.2 ganger i mnd. To ganger i uka hadde jeg aldri gidda med noen jeg hadde pult i 14 år fra før. Holder med en gang i ny og ne. Nye folk kan jeg ha sex med daglig derimot. Blir noe helt annet. Anonymkode: c8b90...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #5 Del Skrevet 11. oktober Dette er selvfølgelig individuelt. Kun dere vet om det er nok. For meg er det ikke nok. Jeg vil ha sex hver dag. Gjerne morgen og kveld. Vi er 40+. Vært sammen noen år. Anonymkode: 00b3c...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #6 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er 35 og han 39. Vært lykkelig gift i 14 år. Har 2 barn. Vi har sex to ganger i uka. Syns dere det er greit? Eller er det litt lite? Anonymkode: 47aa3...4c4 Hva andre mener er vel fullstendig irrelevant. Hva synes DU/DERE? Det er vel det som er viktig. For noen er 2ganger i uka lite, for andre er 2 ganger i mnd passe. Anonymkode: 4cac6...240 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet 11. oktober #7 Del Skrevet 11. oktober 2 ganger i uka er ikke veldig lite, men ikke veldig mye heller. Ganske normalt, midt på treet. Er du og mannen fornøyd med 2 fanger i uka? Ta en prat om det. Hva andre syns og mener er urelevant. Eneste som betyr noe er at dere er fornøyde og har det bra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #8 Del Skrevet 11. oktober Hvis dere er fornøyde begge to er det jo nok? Det blir jo helt sprøtt hvis dere skal ha oftere sex enn dere egentlig har lyst på fordi noen på KG mener noe annet... Anonymkode: 59873...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #9 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er 35 og han 39. Vært lykkelig gift i 14 år. Har 2 barn. Vi har sex to ganger i uka. Syns dere det er greit? Eller er det litt lite? Anonymkode: 47aa3...4c4 Kommer jo veldig an på hvem du spør. Vi er også godt voksne med 2 barn. Sex 2 ganger i uken er mye mer en hva vi orker/gidder de siste årene. Vi har vel sex 2-3 ganger i året, fordi det er såpass sjeldent vi har lyst nå. Hadde du spurt for noen år siden, så hadde 2 ganger i uken vært for lite. Spør du om 5 år igjen, så kan svaret bli noe helt annet igjen. Anonymkode: ed33a...0f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #10 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er 35 og han 39. Vært lykkelig gift i 14 år. Har 2 barn. Vi har sex to ganger i uka. Syns dere det er greit? Eller er det litt lite? Anonymkode: 47aa3...4c4 Hæ? Det finnes ingen fasit,tuller du? Skal vi vite det?😂 Blir som at jeg spør naboen hvor ofte de har sex, og da si "ok,da gjør vi det samme" 😂😂🙈 Anonymkode: 381a7...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #11 Del Skrevet 11. oktober Hva som er nok for dere, vet bare dere to. Jeg er 50+, har vært gift i over 30 år, og vi har fortsatt deilig sex 2-3 ganger per uke. Anonymkode: dd412...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. oktober #12 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er 35 og han 39. Vært lykkelig gift i 14 år. Har 2 barn. Vi har sex to ganger i uka. Syns dere det er greit? Eller er det litt lite? Anonymkode: 47aa3...4c4 I forhold til hva? Du skriver at dere er _lykkelig gift_, ergo så har dere det vel bra sammen da, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #13 Del Skrevet 11. oktober Tror du det finnes en fasit som alle skal følge? Hvis du og mannen begge er fornøyde, så er det jo selvfølgelig nok. Anonymkode: fea1a...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 12. oktober #14 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 22.48): Er 35 og han 39. Vært lykkelig gift i 14 år. Har 2 barn. Vi har sex to ganger i uka. Syns dere det er greit? Eller er det litt lite? Anonymkode: 47aa3...4c4 Synes det er lite, minimum 2hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #15 Del Skrevet 12. oktober Det er lite for meg, men som andre har sagt - hva har det å si. Cluet er jo at begge er fornøyde. Og om begge dere er fornøyde med frekvensen på sex som er, så er det jo ikke et problem. Jeg datet en fyr en gang som jeg forsåvidt merket hadde lavere lyst enn meg selv om vi hadde sex hver gang vi møttes. Snakket om det, sånn når man blir kjent og snakker om løst og fast, og han har hatt samboere før og sa at en gang i uka var sånn fin frekvens for han. Som er helt perfekt for en kvinne som er lik. Men ikke for meg. Folk er forskjellige der, man må bare finne sin match. Det er ikke et problem å ha mer eller mindre sex enn snittet, men å ville ha mer eller mindre sex enn partner. Anonymkode: 74a2d...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #16 Del Skrevet 17. oktober Hei, Jeg er 40 og er sammen med ei på 35 år. Vi har sex 1 - 2 ganger i uken, tidligere var det flere ganger i uken. Anonymkode: 0998c...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå