Gå til innhold

Dater tvilling som heller vil bo med tvillingen sin enn meg...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette normalt, bør jeg dumpe henne..? Vi har datet i fem måneder nå, og ja, hu snakker mye om søstera si og gleder seg til å se henne igjen, så jeg vet jo at de har et nært bånd til hverandre, bestevenninner. Kjenner et annet søskenpar som også er som erteris og bor sammen, men jeg har fått inntrykk av at de begge vil flytte med den rette, som jeg jo har tenkt at de fleste vil. Men da jeg tok opp dette med å kanskje leie noe sammen snart, tvillingdama og eg,  ble hu hysterisk og sa at hu hadde lovt å finne noe med søstera si når hu kommer tilbake fra studiebyen.. Vet ikke helt hva jeg tenker nå. På en måte føler jeg meg avvist og har lyst til å dumpe hele dama, men så vet jeg jo at mange tvillinger er bestevenner hvor ingenting annet kan komme imellom. Noen her som har vært borti liknende? Løste det seg? Ingen av oss vil ha barn, men uansett.. er det ikke best å bo sammen som kjærestere uansett da? Hva er fordelene med særboerskap isåfall? Liker jo dama godt og vil ikke egentlig miste henne, men føler meg faktisk litt avvist ja..

Anonymkode: 6a7a9...718

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snabeltann skrev (Akkurat nå):

Vita eller Wanda? 😅

Ikke sett noe av det de driver med, de bor sammen de også? Kanskje litt betryggende å vite isåfall, føler meg mindre avvist jo flere tvillingpar jeg vet om som velger å bo sammen🤣

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt særboerskap uansett. Samboere = ikke gidde å barbere leggene, gå på do med åpen dør, tasse rundt i koseklær, den ene ser på TV mens den andre leser etc. Særboer-kjærester = man møtes når man faktisk har lyst å være sammen, nystelt og lukter godt, romantikken holdes ved like, man har lyst å snakke sammen i stedet for å sitte i hvert sitt hjørne. 

Anonymkode: bd4ea...307

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tvilling, men har aldri bodd med min tvilling etter vi flyttet hjemmefra. Vi snakkes hver dag, og har et nært forhold sånn sett. Men hadde ikke prioritert tvilling foran kjæreste når det kom til samboerskap. (Men hadde kjæresten krevd at jeg skulle kutte min søster, hadde selvsagt kjæresten forsvunnet med en gang)  Men kan jo tenkes hun og søstra har snakket om det og lovet hverandre, og at hun ble litt stresset over at hun hadde lovet henne det? 

Anonymkode: e7c37...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytte sammen etter 5 måneder? Selv ikke-tvillinger synes det virker som en dårlig ide 

Anonymkode: d7a21...d05

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns jo generelt det er tidlig å snakke om å flytte sammen etter 5 måneder. Kan jo hende hun ble litt tatt på senga av det? 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, mener sjølsagt ikke at vi skal flytte sammen her og nå, vi har datet i fem måneder og kom innpå dette med samboerskap og sånt i en samtale der det føltes naturlig å nevne det. Det var snakk om lenger frem i tid, jeg har ikke noe problem med å vente noen år heller.. Det var bare et samtaleemne hvor det falt seg naturlig å snakke om sånt, fremtidstanker, løst og fast over en flaske vin, hvis det gir mening.. Men kanskje hun ble litt tatt på senga ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende hun ble litt overrasket over spørsmålet også siden det kun har gått 5mnd. Og kanskje ikke tenkte over du ville reagere negativt på avtalen med din søster. Kanskje hun vil gå sakte frem. 

Bor du for deg selv? Da får vel dere mye tid sammen uten søsteren. Og slik jeg forstår har ikke søsteren flyttet dit enda? 

Anonymkode: ab251...348

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde valgt særboerskap uansett. Samboere = ikke gidde å barbere leggene, gå på do med åpen dør, tasse rundt i koseklær, den ene ser på TV mens den andre leser etc. Særboer-kjærester = man møtes når man faktisk har lyst å være sammen, nystelt og lukter godt, romantikken holdes ved like, man har lyst å snakke sammen i stedet for å sitte i hvert sitt hjørne. 

Anonymkode: bd4ea...307

En godværskjæreste altså, en som du stikker fra straks det blir litt ukomfortabelt. 

Anonymkode: f6a7d...3b8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært sammen i 5 mnd. 

Hvor gamle er dere?

Lurt å vente med å flytte sammen.

Anonymkode: a0ae8...6aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...