AnonymBruker Skrevet 11. oktober #41 Del Skrevet 11. oktober Gamle damer mer lettere på tråden og mindre prippne enn damer på deres egen alder. God trening i senga, intet mer. Anonymkode: d0238...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #42 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er blitt trend blant yngre menn å "holde på" med eldre damer pga populærkultur. Det er en måte å vise dominans på har jeg skjønt. Så ja, sikkert ny trend neste år, du får gjøre som du vil med det. Men varig blir det nok ikke. Anonymkode: f3ce0...a6a Hvilken populærkultur? Anonymkode: d0238...fc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 11. oktober #43 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hehe.. ja , og noe som sletter hukommelsen til den unge elskeren 🤣 Anonymkode: b480e...d5f Hehehe .... Jeg sa litt .. hehe. Og han får seg nok en opplevelse for livet. 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #44 Del Skrevet 11. oktober Æsj, la guttungen være i fred Anonymkode: 8f60b...f70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #45 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja jeg har skjønt at det er en trend på vei inn for fullt. Jeg er på en chatte side og hele tiden er det unge menn i 18-20 års alderen som tar kontakt. De er høffelige og hyggelige og har truffet andre eldre damer som da har vært gifte, men de ønsker seg ei som er single har jeg forstått. Så jeg får se. Er det noe nytt så må jeg jo si at vi som er godt voksne nå og single kunne vel egentlig ikke hatt det bedre. Jeg måtte google litt om hagmaxxing etter som det er det nye tydeligvis. Og you tube videoer. Der var det en yngre mann som fortalte hvorfor han foretrakk mye eldre damer. Damer på hans alder var ofte ikke snille, de var umodne, og hadde en haug med usikkerhet. En mer moden dame fikk han til å føle seg emosjonell trygg det følte han ikke med yngre damer. Så forklaringa er kanskje at menn på vår alder ser ofte etter yngre damer og yngre damer vil ikke ha gutter på egen alder men heller noen som er litt eldre. Så det har blitt en slags byttehandel ser det ut for meg. Så ja jeg er litt nyskjerrig på hvordan det er å møte en som er så mye yngre. Men jeg får se. Se hva han gjør osv. Jeg lever jo bare en gang så kanskje greit å ha det litt moro mens man kan. Og med en vakker mann med vakker kropp hva mer kan man ønske seg lissom ? Jeg har jo ikke sjans på kjekke menn som er eldre. Men de veldig unge ser ikke ut til å se noe problemer med aldersforskjellen. TS Anonymkode: 0b618...9be Du er syk i hodet om du genuin tenker det er lurt å ligge med noen under 20 dypt påvirket av nettet De er sårbare for trender. Ikke gjør det. Jeg er mye yngre enn deg og legger aldri hendene mine på uutviklede menn. Anonymkode: 9dd16...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå