Gå til innhold

Dette er litt flaut, men har fått en 20 årig gammel gutt etter meg. Jeg er 50.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Høffelig?? Altså... Det er ikke et ord

Anonymkode: 74d81...918

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det er blitt trend blant yngre menn å "holde på" med eldre damer pga populærkultur. Det er en måte å vise dominans på har jeg skjønt.

Så ja, sikkert ny trend neste år, du får gjøre som du vil med det. Men varig blir det nok ikke.

Anonymkode: f3ce0...a6a

Tror heller det er en respons på at jentene i samme alder går etter eldre menn. Alle vil ligge, bare ikke med hverandre

Anonymkode: 301fc...ac2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

24 års aldersforskjell, kontakt over 9 måneder. Det ble ikke noe mer enn prat, og det frustrerte meg da og irriterer meg nå. Han forsvant ved første større konflikt oss i mellom var borte i måneder før han tok kontakt igjen. Da ble han vennlig og bestemt avvist.

Kos deg om du velger å utvikle dette!

Anonymkode: a968c...e34

Vi har allerede hatt en disput men han stakk ikke da. Det løste seg med litt prat. Det var uansett min feil fordi jeg er skeptisk.

TS

Anonymkode: 0b618...9be

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er mer trend blitt å bruke dette idiotiske uttrykket.

Anonymkode: 5c4a3...3c4

Sjalu for at unge gutter er bedre til å rizze opp damer på din alder, gamle mann?

Anonymkode: 791c0...9e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har flere ganger opplevd å bli forsøkt sjekket opp av unggutter på byen ja, det er ikke uvanlig. Jeg har selv barn på den alderen, så trenger jeg å si hold deg unna til de i alle fall nærmer seg 30 og har litt mer fornuft i skallen? For dem er det en sport, få ha sex med moden kvinne er status i enkelte gjenger. Om du som 50 åring har sex med en på 20 så er du akkurat like mye gammel gris som en mann på 50 som har sex med ei jente på 20 år. Det er ingen tvil om hvem som er den modene som har ansvaret i en slik relasjon.

Anonymkode: 39906...a02

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tenk deg hvis rollene var omvendt og du var mor til den 20-åringen som var etter en gammel gris på 50. Hadde det vært like sexy da?

Anonymkode: 3b394...030

Hvis det er en gris i denne saken, så er det jo helt klart 20-åringen. Du snur jo saken opp-ned.

Anonymkode: 591c5...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Folk kriger og dreper hverandre hver dag på denne lille kloden. Og døden kommer til oss alle en gang.
All kjærlighet, uansett former, kan da ikke være noe annet enn positivt. 
Stå på ts. Livet er kort og du er et vakkert menneske. 

Anonymkode: e1292...a58

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og med en vakker mann med vakker kropp hva mer kan man ønske seg lissom ?

Dette fremstår som en merkelig kommentar for meg. Høres ikke ut som en kvinnes tankegang overhodet. Finnes vel ca. 10 000 andre ting man kan ønske seg som er mer viktig. Men ok!

En 20-åring hadde alltid vært uaktuell for meg. Du vet at sjansen for at personen kommer til å se tilbake på det og angre når de blir eldre er veldig stor. Det er faktisk ikke greit. Jeg har i alle fall ikke lyst til å være noens dårlige minne om den gangen de ble utnyttet av en gris som burde visst bedre. 30 års aldersforskjell er uansett alt for mye. 15 år er mye det også. 20-åringer bør være sammen med andre på egen alder - eller vente.

Anonymkode: c71ab...53f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Av erfaring, ikke innled noe med denne 20 åringen. Jeg var så dum og lot meg smigre av en som var 25 år yngre. Du vil bli kastet tilbake, de er umodne og respektløse, og kan være så stygge mot deg. Ble kvitt denne guttevalpen, og har det veldig bra nå. Dater mye heller menn på egen alder, de er en annen rase.

Anonymkode: f1f07...707

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke uvanlig i vår tid dette. Hagmaxxing-trenden har også inntatt Norge.

Anonymkode: 791c0...9e5

Dette er ikke noe nytt i hele tatt. Jeg var 24 da jeg hadde et hemmelig sex-forhold til ei på 52, det var i 1983.  Spennende, hett og annerledes.  Bare vær klar over at det KUN er sex, da er det bare å kjøre på og kose seg.

Anonymkode: fbef7...201

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg må innrømme jeg blir smigret av han. Han er så søt, høffelig, romantisk, alt som jeg skulle ønske en mann på min egen alder kunne være. 

Flere damer på min alder som har opplevd dette?

Hva gjorde dere?

Jeg er i 30-årene, men en 20-åring er en hell no for meg. Selvfølgelig, så er det smigrende med oppmerksomheten :) Kjempekoselig! Men jeg husker selv hvordan det var å være på den alderen :) Man jobber hardt med å finne seg selv og er ganske umoden ennå. Spør deg selv - utenom oppmerksomheten hans - føler du at dere har noe til felles? Noe å snakke om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (1 time siden):

Jeg er i 30-årene, men en 20-åring er en hell no for meg. Selvfølgelig, så er det smigrende med oppmerksomheten :) Kjempekoselig! Men jeg husker selv hvordan det var å være på den alderen :) Man jobber hardt med å finne seg selv og er ganske umoden ennå. Spør deg selv - utenom oppmerksomheten hans - føler du at dere har noe til felles? Noe å snakke om?

Jada vi har masse og snakke om. Det har ikke vært noe problem. Han er student og virker både selvsikker og moden. Pluss veldig søtt romantisk. Noe jeg har savnet.

De har ikke fått knust hjerte sitt enda og blitt emosjonelt utilgjengelig som eldre menn har blitt. 
TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jada vi har masse og snakke om. Det har ikke vært noe problem. Han er student og virker både selvsikker og moden. Pluss veldig søtt romantisk. Noe jeg har savnet.

De har ikke fått knust hjerte sitt enda og blitt emosjonelt utilgjengelig som eldre menn har blitt. 
TS

Tja, hvis du føler at du har mye til felles med en mann på 20 år så skal jeg innrømme at jeg lar tankene mine vandre i en ganske negativt i en retning om hva slags menneske du er :) men som flere sier så må du gå inn i dette med forståelsen med at dette kommer ikke til å vare :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Blått skrev (1 time siden):

Tja, hvis du føler at du har mye til felles med en mann på 20 år så skal jeg innrømme at jeg lar tankene mine vandre i en ganske negativt i en retning om hva slags menneske du er :) men som flere sier så må du gå inn i dette med forståelsen med at dette kommer ikke til å vare :) 

Hvor mye annet varer nå tildags egentlig? Men selvsagt skjønner jeg det at det ikke vil vare evig. Ingenting gjør det i dagens samfunn.

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvor mye annet varer nå tildags egentlig? Men selvsagt skjønner jeg det at det ikke vil vare evig. Ingenting gjør det i dagens samfunn.

TS

Synes du skal kose deg jeg og ikke legge så mye i det. La nå ungdommen slippe til og se om det ikke blir litt nytelse av det..🤭

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ung student i Bergen ble jeg hyret inn av en dame i femtiårs alderen som bodde like oppe i gaten. Hun skulle gjerne ha malt huset. Hun bodde i et lite hus i Sandviken, men det trengte egentlig ikke så mye maling men jeg gjorde nå som hun sa. Under malerjobben begynte hun å vise meg rundt i huset. Det var inn på kjøkken, opp i andre etage, inn på badet, inn på soverommet. Hun var nå helt klar og sa at vi godt kunne kose oss og jeg kunne gjerne ha sex med henne, jeg bodde jo bare to hus i fra henne. Hun sa og at hun kunne suge meg hvis jeg likte det. Jeg ble jo latterlig perpleks og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Men ung, usikker og dum som jeg var takket jeg pent nei. Hvis jeg kunne spole tilbake og gjøre ting på ny hadde jeg selvfølgelig sagt ja. Det hadde bare vært bra for meg og henne. Jeg har tenkt på det flere ganger siden hvor dum jeg var som sa nei. Jeg er selv over femti nå. Jeg tror det er bare å hygge seg og kose seg, ikke noe galt i det. Men for all del, ikke koble inn hele følelses livet og tenke at det vil vare. Det er en kos og en flørt og litt deilig tid sammen, og det er jo fint det. Lykke til.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg og en venninne som begge er 50+ snakket litt om dette i går . 
Hva om vi fikk en ung mann på ca 25 etter oss?
Hadde vi tatt imot sextilbudet ? 
Vi kom frem til at vi ikke ville nedverdige oss til å bli et eksperiment for en nysgjerrig ung mann som i ettertid ville informere kompiser om hvordan det var å « ta» en eldre dame . 
Å utsette seg for et granskende blikk på en kropp som var på alder med hans mor krever nerver av stål og en giblaffen-holdning som de færreste i vår alder har. 
Hvis en hadde operert og justert seg både her og der så kunne en kanskje tåle utfordringen. 
Men når en har sønner som er på samme alder eller yngre så kommer det en flau smak bare ved tanken. 
De færreste av oss ønsker å være del av en morsom utfordring som muligens er litt trendy nå 

Anonymkode: b480e...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å utsette seg for et granskende blikk på en kropp som var på alder med hans mor krever nerver av stål og en giblaffen-holdning som de færreste i vår alder har

Litt alkohol hjelper  på   😜   

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bullehurk skrev (1 time siden):

Litt alkohol hjelper  på   😜   

Hehe.. ja , og noe som sletter hukommelsen til den unge elskeren 🤣 

Anonymkode: b480e...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...