AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg må innrømme jeg blir smigret av han. Han er så søt, høffelig, romantisk, alt som jeg skulle ønske en mann på min egen alder kunne være. Flere damer på min alder som har opplevd dette? Hva gjorde dere? Anonymkode: 0b618...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hadde det skjedd meg, hadde jeg synes det var utrolig pinlig. Skikkelig. Jeg hadde aldri hatt noe å gjøre med en så mye yngre mann (en tjueåring er ikke "gutt" som du kaller han), som er på alder med min egen sønn! Jeg gremmes bare ved tanken. Det hersker jo ingen tvil om hva denne overkåte jyplingen er ute etter når du skriver han er "etter deg". Det er sex, sex, sex. Han håper nok på litt opplæring og bli kjent med noen nye triks i senga og sånt. Som du skjønner hadde jeg avvist blankt og gjort det klinkende klart at noe som helst mellom oss var totalt uaktuelt. Anonymkode: 85beb...344 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 Det er blitt trend blant yngre menn å "holde på" med eldre damer pga populærkultur. Det er en måte å vise dominans på har jeg skjønt. Så ja, sikkert ny trend neste år, du får gjøre som du vil med det. Men varig blir det nok ikke. Anonymkode: f3ce0...a6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 10. oktober 2024 #4 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hvorfor er det flaut? Ta det som et kompliment. Om du vil gjøre noe med det blir ditt valg. Håper du er singel om du flørter tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #5 Del Skrevet 10. oktober 2024 Ikke uvanlig i vår tid dette. Hagmaxxing-trenden har også inntatt Norge. Anonymkode: 791c0...9e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #6 Del Skrevet 10. oktober 2024 911 skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det flaut? Ta det som et kompliment. Om du vil gjøre noe med det blir ditt valg. Håper du er singel om du flørter tilbake. Ts. Ja jeg er langtidssingle og aldri opplevd å bli så smigret av en mann før🫣 Anonymkode: 0b618...9be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #7 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke uvanlig i vår tid dette. Hagmaxxing-trenden har også inntatt Norge. Anonymkode: 791c0...9e5 Jeg skjønner sammenhengen med ordet 'hag', men hva menes med maling i den konteksten? Marsse ut aldersforskjellen til "hag'ene"? Anonymkode: 8dff2...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #8 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg fikk også en ungdom på 20 etter meg da jeg var singel etter separasjon i tidlig 40 årene. Jeg ble ikke smigret, bare irritert og blokkerte, for han tok ikke et nei for et nei 🙄 Anonymkode: fb993...528 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 10. oktober 2024 #9 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts. Ja jeg er langtidssingle og aldri opplevd å bli så smigret av en mann før🫣 Anonymkode: 0b618...9be Skjønner du er betatt av han så hvorfor ikke flørte litt tilbake. Det blir neppe noe langvarig forhold, men ta dette som en fin opplevelse om du går for dette. Jeg ville gjort det om jeg var i dine sko 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #10 Del Skrevet 10. oktober 2024 Tenk deg hvis rollene var omvendt og du var mor til den 20-åringen som var etter en gammel gris på 50. Hadde det vært like sexy da? Anonymkode: 3b394...030 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #11 Del Skrevet 10. oktober 2024 Oh yeah, har en nabo som er helt vill etter meg på 2.året, han har bedt meg på fest flere ganger, fatter ikke hva han tenker på...han er 21 jeg er 58. Å nei jeg er ikke interessert Anonymkode: 2ca31...403 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #12 Del Skrevet 10. oktober 2024 911 skrev (3 minutter siden): Skjønner du er betatt av han så hvorfor ikke flørte litt tilbake. Det blir neppe noe langvarig forhold, men ta dette som en fin opplevelse om du går for dette. Jeg ville gjort det om jeg var i dine sko 🤩 Ja jeg har skjønt at det er en trend på vei inn for fullt. Jeg er på en chatte side og hele tiden er det unge menn i 18-20 års alderen som tar kontakt. De er høffelige og hyggelige og har truffet andre eldre damer som da har vært gifte, men de ønsker seg ei som er single har jeg forstått. Så jeg får se. Er det noe nytt så må jeg jo si at vi som er godt voksne nå og single kunne vel egentlig ikke hatt det bedre. Jeg måtte google litt om hagmaxxing etter som det er det nye tydeligvis. Og you tube videoer. Der var det en yngre mann som fortalte hvorfor han foretrakk mye eldre damer. Damer på hans alder var ofte ikke snille, de var umodne, og hadde en haug med usikkerhet. En mer moden dame fikk han til å føle seg emosjonell trygg det følte han ikke med yngre damer. Så forklaringa er kanskje at menn på vår alder ser ofte etter yngre damer og yngre damer vil ikke ha gutter på egen alder men heller noen som er litt eldre. Så det har blitt en slags byttehandel ser det ut for meg. Så ja jeg er litt nyskjerrig på hvordan det er å møte en som er så mye yngre. Men jeg får se. Se hva han gjør osv. Jeg lever jo bare en gang så kanskje greit å ha det litt moro mens man kan. Og med en vakker mann med vakker kropp hva mer kan man ønske seg lissom ? Jeg har jo ikke sjans på kjekke menn som er eldre. Men de veldig unge ser ikke ut til å se noe problemer med aldersforskjellen. TS Anonymkode: 0b618...9be 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #13 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva gjorde dere? Anonymkode: 0b618...9be Ga jernet. YOLO! Anonymkode: 5f768...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #14 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ga jernet. YOLO! Anonymkode: 5f768...32a Var det verd det? TS Anonymkode: 0b618...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 10. oktober 2024 #15 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hva venter du på? Får vi vite hvordan dette går? ❤️ Lykke til og kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #16 Del Skrevet 10. oktober 2024 911 skrev (Akkurat nå): Hva venter du på? Får vi vite hvordan dette går? ❤️ Lykke til og kos deg. TS Ja dere skal få høre. Det blir uansett ikke med det første at vi møtes da. Men på sikt så kanskje hvis han ikke gir opp. Han er 185 og godt trent, så tenkte jeg er en på 20 år så høy og stor lissom? Så for meg lange hengslete gutter. Anonymkode: 0b618...9be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #17 Del Skrevet 10. oktober 2024 Mummy issues..... Anonymkode: 07697...d13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #18 Del Skrevet 10. oktober 2024 24 års aldersforskjell, kontakt over 9 måneder. Det ble ikke noe mer enn prat, og det frustrerte meg da og irriterer meg nå. Han forsvant ved første større konflikt oss i mellom var borte i måneder før han tok kontakt igjen. Da ble han vennlig og bestemt avvist. Kos deg om du velger å utvikle dette! Anonymkode: a968c...e34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #19 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja jeg har skjønt at det er en trend på vei inn for fullt. Jeg er på en chatte side og hele tiden er det unge menn i 18-20 års alderen som tar kontakt. De er høffelige og hyggelige og har truffet andre eldre damer som da har vært gifte, men de ønsker seg ei som er single har jeg forstått. Så jeg får se. Er det noe nytt så må jeg jo si at vi som er godt voksne nå og single kunne vel egentlig ikke hatt det bedre. Jeg måtte google litt om hagmaxxing etter som det er det nye tydeligvis. Og you tube videoer. Der var det en yngre mann som fortalte hvorfor han foretrakk mye eldre damer. Damer på hans alder var ofte ikke snille, de var umodne, og hadde en haug med usikkerhet. En mer moden dame fikk han til å føle seg emosjonell trygg det følte han ikke med yngre damer. Så forklaringa er kanskje at menn på vår alder ser ofte etter yngre damer og yngre damer vil ikke ha gutter på egen alder men heller noen som er litt eldre. Så det har blitt en slags byttehandel ser det ut for meg. Så ja jeg er litt nyskjerrig på hvordan det er å møte en som er så mye yngre. Men jeg får se. Se hva han gjør osv. Jeg lever jo bare en gang så kanskje greit å ha det litt moro mens man kan. Og med en vakker mann med vakker kropp hva mer kan man ønske seg lissom ? Jeg har jo ikke sjans på kjekke menn som er eldre. Men de veldig unge ser ikke ut til å se noe problemer med aldersforskjellen. TS Anonymkode: 0b618...9be Jeg har tatt steget og ligger jevnlig på andre året med en utrolig fin ung mann. Han er 28 og jeg 49. Vi ble kjent på nettet og jeg trodde aldri det skulle vare. Tenkte at siden han er topptrent, kjekk og snill kom han til å slutte å ta kontakt etter første ligg..men neida.. Må fortsatt klype meg i armen og merker hvor bra dette er for meg (og for ham). Anonymkode: 3e2b3...e58 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #20 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ikke uvanlig i vår tid dette. Hagmaxxing-trenden har også inntatt Norge. Anonymkode: 791c0...9e5 Er mer trend blitt å bruke dette idiotiske uttrykket. Anonymkode: 5c4a3...3c4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå