AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Del Skrevet 10. oktober 2024 Har likt kollegaen min en stund, vi har aldri gjort fysisk noe sammen på jobb men usikker om hun også liker meg. Hun er veldig søt og hyggelig. Jeg er bifil (dame) men usikker om hun er det. Noen ganger syns jeg hun er flørtende mot meg, vi jobber ikke på samme avdeling heller. Men sees i kantinen eller f.eks i gangene. Kan jeg f.eks sende henne en melding og spørre om hun vil spise lunsj sammen med meg? Legge ved et pride flagg f.eks, vet ikke hvordan gå fram, har noen tips. Kunne jeg ha skrevet sånn: hei skal vi spise lunsj sammen?🏳️🌈☺️ Anonymkode: d10a7...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Del Skrevet 10. oktober 2024 Nei. Bare nei. Ikke date kolleger Anonymkode: f016d...474 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 Ikke gjør det. Får du nei blir det bare pinlig for deg. Anonymkode: ac0c9...215 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #4 Del Skrevet 10. oktober 2024 Nei...neiii!! Folk må f*en meg lære dette....utrolig at folk ikke skjønner såpass. Anonymkode: 36c40...3a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissygloss Skrevet 10. oktober 2024 #5 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke gjør det. Får du nei blir det bare pinlig for deg. Anonymkode: ac0c9...215 Hva mener du her? Hva er pinlig med st noen syns du er interessant og kanskje syns du er søt? Er vel strengt takt bare smigrende💁♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #6 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke gjør det. Får du nei blir det bare pinlig for deg. Anonymkode: ac0c9...215 Hvordan gå fram da? Hilsen Ts Anonymkode: d10a7...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelja Skrevet 10. oktober 2024 #7 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg hadde kanskje droppet prideflagget, føler det blir som å sende 🍆 Du kan vel bare spørre om å spise lunsj? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #8 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan gå fram da? Hilsen Ts Anonymkode: d10a7...599 La være. Finn deg en annen. Anonymkode: ac0c9...215 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #9 Del Skrevet 10. oktober 2024 Lissygloss skrev (6 minutter siden): Hva mener du her? Hva er pinlig med st noen syns du er interessant og kanskje syns du er søt? Er vel strengt takt bare smigrende💁♀️ Fordi det vil bli pinlig å forholde seg til vedkommende gjennom arbeidsdagen hvis ts får nei. Anonymkode: ac0c9...215 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #10 Del Skrevet 10. oktober 2024 Nei! La kollegaer være i fred Anonymkode: 5d9e5...75f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #11 Del Skrevet 10. oktober 2024 Nei, bare nei. Anonymkode: 4b740...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissygloss Skrevet 10. oktober 2024 #12 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi det vil bli pinlig å forholde seg til vedkommende gjennom arbeidsdagen hvis ts får nei. Anonymkode: ac0c9...215 De treffes jo bare i kantina og jobber ikke på samme avdeling uansett? De fleste voksne folk syns ikke sånt er «pinlig». Hvorfor er det flaut å like noen andre? Hun har strengt talt ikke stalket kvinnen eller gjort noe ubehagelig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #13 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fordi det vil bli pinlig å forholde seg til vedkommende gjennom arbeidsdagen hvis ts får nei. Anonymkode: ac0c9...215 Kanskje jeg skal vente til lønningspils eller jobbfest og ta det derfra, jeg må være sikker på at det er gjensidig Anonymkode: d10a7...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #14 Del Skrevet 10. oktober 2024 Lissygloss skrev (11 minutter siden): De treffes jo bare i kantina og jobber ikke på samme avdeling uansett? De fleste voksne folk syns ikke sånt er «pinlig». Hvorfor er det flaut å like noen andre? Hun har strengt talt ikke stalket kvinnen eller gjort noe ubehagelig? Uansett vil det bli pinlig dem imellom. Anonymkode: ac0c9...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #15 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje jeg skal vente til lønningspils eller jobbfest og ta det derfra, jeg må være sikker på at det er gjensidig Anonymkode: d10a7...599 Det høres ut som en bedre ide, se ann stemningen. Anonymkode: 4b740...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissygloss Skrevet 10. oktober 2024 #16 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Uansett vil det bli pinlig dem imellom. Anonymkode: ac0c9...215 Det får være din mening. Bare fordi du gjentar det samme om og om igjen så betyr ikke det at det er sånn det vil bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #17 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan gå fram da? Hilsen Ts Anonymkode: d10a7...599 Spør om å spise lunsj, uten at det er en date? Er det ikke greit å finne ut om hun i det hele tatt liker jenter før du ber henne på en lunsjdate? Det er nok også ganske få som ønsker at første daten skal være på arbeidsplassen i påsyn av alle kolleger, uavhengig av legning... Anonymkode: 56780...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #18 Del Skrevet 10. oktober 2024 Det er bedre å finne en mer naturlig anledning, enn å skrive til henne. Anonymkode: 4372a...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #19 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje jeg skal vente til lønningspils eller jobbfest og ta det derfra, jeg må være sikker på at det er gjensidig Anonymkode: d10a7...599 Gjør heller det. Sjansen er vel ikke så veldig stor for at hun er homofil, men du kan jo sånn når det er en passende anledning fortelle om deg selv, for eksempel "hun jeg var sammen med for noen år siden, var allergisk mot katter, osv. osv." for at det skal virke som en naturlig fortelling. Så får du se hvordan hun reagerer, og hvis hun forteller om mannlige kjærester, så vet du at hun antagelig ikke har interesse av deg. Finn ut av sånt før du begynner å be ut på date... Anonymkode: 0b309...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 10. oktober 2024 #20 Del Skrevet 10. oktober 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå