AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Del Skrevet 10. oktober 2024 Synes det er veldig opphissende og herlig å overraske eller bli overrasket. For eksempel med plutselig og uventet oralsex i situasjoner eller på steder hvor man ikke forventer det. Flere som kan like slikt og som har noen tips? Anonymkode: 15f9e...c83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hva slags situasjoner? Jeg vil si nei Anonymkode: 71ff3...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 Skulle ønske, for det er deilig å både overraske og bli overrasket med oralsex, i et forhold er det ren kjærlighetserklæring. Men dama er så kjip at hun må ha penetrering om noe som helst seksuelt skal skje Anonymkode: e1f74...90c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #4 Del Skrevet 10. oktober 2024 Kan plutselig komme hit og suge meg💦 Anonymkode: 701fc...8e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 10. oktober 2024 #5 Del Skrevet 10. oktober 2024 Usch nej Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #6 Del Skrevet 10. oktober 2024 Vet ikke om jeg ville satt pris på å bli slikka hvor som helst , men sånn plutselig på sofaen midt i en film er helt greit 😜😆 Anonymkode: 54818...dbc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #7 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle ønske, for det er deilig å både overraske og bli overrasket med oralsex, i et forhold er det ren kjærlighetserklæring. Men dama er så kjip at hun må ha penetrering om noe som helst seksuelt skal skje Anonymkode: e1f74...90c Ja enig. Er det virkelig så få kvinner som liker det? Anonymkode: 15f9e...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #8 Del Skrevet 10. oktober 2024 Så lenge man er rene så. Jeg hadde ikke ønsket at mannen skulle gå ned på meg når jeg kommer hjem etter en lang jobbdag med jeans og stress. Ville heller aldri gått ned på han uten at han var ren. Anonymkode: b3a1b...de0 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #9 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hadde elsket det! ..men vi er nok dessverre ikke et sånt par Anonymkode: 5eb2b...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. oktober 2024 #10 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja enig. Er det virkelig så få kvinner som liker det? Anonymkode: 15f9e...c83 Jeg hadde elsket det 😍. Er reine huldra jeg da 😂. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #11 Del Skrevet 10. oktober 2024 Nei. J g liker å være relativt nysdusjet for å nyte oralsex. Og jeg vil definitivt ikke motta det utenfor husets fire vegger. Anonymkode: 8cb46...d6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #12 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja enig. Er det virkelig så få kvinner som liker det? Anonymkode: 15f9e...c83 Mine erfaringer er at de fleste kvinner liker det, men var tydeligvis litt uheldig med nærværende kjæreste Anonymkode: e1f74...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #13 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hender jeg går ned på mannen helt plutselig. Samme med han på meg. Sist, fikk jeg ikke av meg skoene engang når jeg kom hjem fra jobb, før han dra meg inn i stua, dro ned buksa mi, la meg over armlenet på sofaen og satte i gang. Syntes det er deiligere å kjenne at han lukter han enn at han smaker og lukter vann. Han sier det samme om meg. Kommer maaaaange deilige orgasmer ut av dette 🤭 K44 Anonymkode: 5c95c...ad6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #14 Del Skrevet 10. oktober 2024 Vi digger det. Anonymkode: 73ffb...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #15 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hender jeg går ned på mannen helt plutselig. Samme med han på meg. Sist, fikk jeg ikke av meg skoene engang når jeg kom hjem fra jobb, før han dra meg inn i stua, dro ned buksa mi, la meg over armlenet på sofaen og satte i gang. Syntes det er deiligere å kjenne at han lukter han enn at han smaker og lukter vann. Han sier det samme om meg. Kommer maaaaange deilige orgasmer ut av dette 🤭 K44 Anonymkode: 5c95c...ad6 Deilig å høre at dere gir hverandre spontane og herlige orgasmer. Renslighet er selvfølgelig viktig det også. Men enig med deg og din mann i at et underliv er deiligere om det ikke bare lukter og smaker som såpe og vann. Lukten og smaken av kjønn er opphissende og deilig. Anonymkode: 15f9e...c83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #16 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg liker bedre å gi enn å gå i slike situasjoner som er litt på kanten. Det vil gjerne si at det er en viss fare for å bli fersket. Ellers er jeg veldig glad i å være spontan og leken med mannen min. Anonymkode: 63eaf...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #17 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg liker ikke slik spontanitet, det bare stresser meg. Anonymkode: 9fabc...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #18 Del Skrevet 10. oktober 2024 Spontant er digg, særlig etter en svett dag på jobb. Det skal lukte og smake kjønn, ikke lukte blomster og smake såpe. Anonymkode: a8220...e56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #19 Del Skrevet 10. oktober 2024 Vi hadde sex noen ganger på sykkeltur i skauen i sommer 🤩 jeg var langt fra nydusjet når han slikket meg da, deilig. Både han og jeg gir oral selv om vi ikke er rett fra dusjen, vi begge dusjer minst en gang i døgnet uansett så veldig sjeldent skittne. Anonymkode: ccc0b...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 10. oktober 2024 #20 Del Skrevet 10. oktober 2024 Elsker når han kommer inn, jeg ligger på sofaen og han kaster seg over meg 😍 han liker å ha fullstendig kontroll, og jeg elsker at han tar kontrollen 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå