Gå til innhold

Superstygt nytt bankkort fra OBOS!

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Rødstrupa skrev (8 timer siden):

Nei, dette vitner bare om dårlig smak/ingen estetisk sans.

Men hvor mye sitter du å ser på kortet? Hvor mye vifter du rundt med det, siden det irriterer deg så mye?

Det er ikke noe du skal ramme inn, eller ha liggende synlig. At man bryr seg så mye om utseende på noe som helst skal ligge bortgjemt mesteparten av tiden, og kun tas fram noen sekunder ved behov sier litt.

Jeg bryr meg ikke noe om farge/mønster på bankkort. Det er omtrent like viktig som fargen på sålene inni sko, fargen inni en søppelbøtte, eller fargen på tampong-snora....

Anonymkode: 0553d...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjempestygt ja, men:

1) Det er gratis 

2) Jeg bruker uansett bare Apple Pay

Typisk første verden-problem.

Anonymkode: 81409...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (13 timer siden):

De er mørke blå, lyseblå og hvite med stor Obos logo. Dritstygt!

Takk for info, da er kortet likt det kortet jeg fikk i vår, helt kurant og ts har ingenting å klage over annet enn at hun lider av kronisk misfornøydhet. Eneste måten å kurere henne på er å sende henne i terapi. Fjerner hun kortet fra livet sitt, vil hun utvikle fobi mot OBOS kort, og da blir det vanskeligere å kurere henne. :ironi:

Anonymkode: f8b9f...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk for info, da er kortet likt det kortet jeg fikk i vår, helt kurant og ts har ingenting å klage over annet enn at hun lider av kronisk misfornøydhet. Eneste måten å kurere henne på er å sende henne i terapi. Fjerner hun kortet fra livet sitt, vil hun utvikle fobi mot OBOS kort, og da blir det vanskeligere å kurere henne. :ironi:

Anonymkode: f8b9f...20b

Jepp her trengs det eksponeringsterapi. Ut og shoppe TS! 

Anonymkode: 6292f...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...