Gå til innhold

Superstygt nytt bankkort fra OBOS!

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Ble skuffet da jeg åpnet brevet fra OBOS i dag. Tiden er inne for nytt bankkort. Det nye bankkortet er superstygt! Det forrige kortet er pent, det nye er stygt. Skulle gjerne beholdt det gamle kortet🐵🙉🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Million skrev (4 minutter siden):

Vil det gå ut over din hverdag og hemme deg i bruken av kortet? 😉

Nei, men irriterende at noen har så dårlig smak! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gi det til meg. Jeg trenger også koden for å destruere det riktig 

Anonymkode: e26e0...0d9

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare gi det til meg. Jeg trenger også koden for å destruere det riktig 

Anonymkode: e26e0...0d9

😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noe av hensikten er at det skal være stygt, så folk vil gjemme det unna istedenfor å ha det liggende fremme?

Anonymkode: 0553d...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødstrupa skrev (3 timer siden):

Ble skuffet da jeg åpnet brevet fra OBOS i dag. Tiden er inne for nytt bankkort. Det nye bankkortet er superstygt! Det forrige kortet er pent, det nye er stygt. Skulle gjerne beholdt det gamle kortet🐵🙉🙈

Gi det nye bankkortet til meg du, sammen med pin kode 😄 Så slipper du å se på det hver dag. Skal nok finne noe jeg kan bruke pengene dine på 😄 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (4 timer siden):

Da får en leve i spenning, i påvente av et superstygt kort. 
Fordelen om du ikke liker kortet er at du heller ikke ønsker å ta det frem og vise det til noen andre? Da kan du spare ganske mye. :ironi:

Alternativet er at du viser din misnøye og bytter bank! 
Men sjekk ut hvordan den banken du vil bytte til sitt bankkort er designet så du ikke går på en ny tabbe. 

Anonymkode: f8b9f...20b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kanskje noe av hensikten er at det skal være stygt, så folk vil gjemme det unna istedenfor å ha det liggende fremme?

Anonymkode: 0553d...b1b

Nei, dette vitner bare om dårlig smak/ingen estetisk sans.

Endret av Rødstrupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (8 minutter siden):

Jeg er også slik som kan irritere meg over stygge bankkort, så jeg føler med deg😂 (Og når de endrer design på varer og endrer det til stygge design, da mister jeg nesten lysten til å kjøpe den varen) 

Ble veldig nysgjerrig på hvordan de kortene hos OBOS så ut kjenner jeg. Selv har vi skikkelig fine kort i banken min,  svarte med glitter i🥰

Anonymkode: 96b72...f94

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kortet i går og jeg er så enig, jeg orker ikke bruke det jeg altså, så nå skifter jeg bank! Om det er en bank med dårligere vilkår skiter jeg faktisk i, jeg orker bare ikke være kunde i en bank med så dårlig smak!

Anonymkode: d3348...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det meste fra OBOS er jo stygt.

OBOS er Norges største bolighai.

Eneste organisasjonen jeg vet om som jobber MOT medlemmene sine, og ikke for de.

Anonymkode: e6855...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg er også slik som kan irritere meg over stygge bankkort, så jeg føler med deg😂 (Og når de endrer design på varer og endrer det til stygge design, da mister jeg nesten lysten til å kjøpe den varen) 

Ble veldig nysgjerrig på hvordan de kortene hos OBOS så ut kjenner jeg. Selv har vi skikkelig fine kort i banken min,  svarte med glitter i🥰

Anonymkode: 96b72...f94

De er mørke blå, lyseblå og hvite med stor Obos logo. Dritstygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg fikk kortet i går og jeg er så enig, jeg orker ikke bruke det jeg altså, så nå skifter jeg bank! Om det er en bank med dårligere vilkår skiter jeg faktisk i, jeg orker bare ikke være kunde i en bank med så dårlig smak!

Anonymkode: d3348...7a4

😝😝😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (5 timer siden):

Uff og uff.

Anonymkode: 8b2c2...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...