Rødstrupa Skrevet 10. oktober 2024 #1 Del Skrevet 10. oktober 2024 Ble skuffet da jeg åpnet brevet fra OBOS i dag. Tiden er inne for nytt bankkort. Det nye bankkortet er superstygt! Det forrige kortet er pent, det nye er stygt. Skulle gjerne beholdt det gamle kortet🐵🙉🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10. oktober 2024 #2 Del Skrevet 10. oktober 2024 Vil det gå ut over din hverdag og hemme deg i bruken av kortet? 😉 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 10. oktober 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 Million skrev (4 minutter siden): Vil det gå ut over din hverdag og hemme deg i bruken av kortet? 😉 Nei, men irriterende at noen har så dårlig smak! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #4 Del Skrevet 10. oktober 2024 Bare gi det til meg. Jeg trenger også koden for å destruere det riktig Anonymkode: e26e0...0d9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 10. oktober 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare gi det til meg. Jeg trenger også koden for å destruere det riktig Anonymkode: e26e0...0d9 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #6 Del Skrevet 10. oktober 2024 Kanskje noe av hensikten er at det skal være stygt, så folk vil gjemme det unna istedenfor å ha det liggende fremme? Anonymkode: 0553d...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. oktober 2024 #7 Del Skrevet 10. oktober 2024 Rødstrupa skrev (3 timer siden): Ble skuffet da jeg åpnet brevet fra OBOS i dag. Tiden er inne for nytt bankkort. Det nye bankkortet er superstygt! Det forrige kortet er pent, det nye er stygt. Skulle gjerne beholdt det gamle kortet🐵🙉🙈 Gi det nye bankkortet til meg du, sammen med pin kode 😄 Så slipper du å se på det hver dag. Skal nok finne noe jeg kan bruke pengene dine på 😄 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #8 Del Skrevet 10. oktober 2024 Rødstrupa skrev (4 timer siden): Ble skuffet da jeg åpnet brevet fra OBOS i dag. Tiden er inne for nytt bankkort. Det nye bankkortet er superstygt! Det forrige kortet er pent, det nye er stygt. Skulle gjerne beholdt det gamle kortet🐵🙉🙈 Da får en leve i spenning, i påvente av et superstygt kort. Fordelen om du ikke liker kortet er at du heller ikke ønsker å ta det frem og vise det til noen andre? Da kan du spare ganske mye. Alternativet er at du viser din misnøye og bytter bank! Men sjekk ut hvordan den banken du vil bytte til sitt bankkort er designet så du ikke går på en ny tabbe. Anonymkode: f8b9f...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 11. oktober 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 11. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kanskje noe av hensikten er at det skal være stygt, så folk vil gjemme det unna istedenfor å ha det liggende fremme? Anonymkode: 0553d...b1b Nei, dette vitner bare om dårlig smak/ingen estetisk sans. Endret 11. oktober 2024 av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #10 Del Skrevet 11. oktober 2024 Hvorfor bruker du fysisk kort i det hele tatt? Anonymkode: 01946...803 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #11 Del Skrevet 11. oktober 2024 Rødstrupa skrev (8 minutter siden): Nei, dette vitner bare om dårlig smak/ingen estetisk sans. Jeg er også slik som kan irritere meg over stygge bankkort, så jeg føler med deg😂 (Og når de endrer design på varer og endrer det til stygge design, da mister jeg nesten lysten til å kjøpe den varen) Ble veldig nysgjerrig på hvordan de kortene hos OBOS så ut kjenner jeg. Selv har vi skikkelig fine kort i banken min, svarte med glitter i🥰 Anonymkode: 96b72...f94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 11. oktober 2024 #12 Del Skrevet 11. oktober 2024 Vårt er helt hvit med kun bankens navn og vårt navn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #13 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg fikk kortet i går og jeg er så enig, jeg orker ikke bruke det jeg altså, så nå skifter jeg bank! Om det er en bank med dårligere vilkår skiter jeg faktisk i, jeg orker bare ikke være kunde i en bank med så dårlig smak! Anonymkode: d3348...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #14 Del Skrevet 11. oktober 2024 Legg ut bilde? Hvor ille kan det være.. Anonymkode: e26e0...0d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #15 Del Skrevet 11. oktober 2024 Det meste fra OBOS er jo stygt. OBOS er Norges største bolighai. Eneste organisasjonen jeg vet om som jobber MOT medlemmene sine, og ikke for de. Anonymkode: e6855...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #16 Del Skrevet 11. oktober 2024 Men er dere så opptatt av utseendet så fins det slike en kan klistre på https://www.tenstickers-norge.com/ideell-for/kredittkort-klistremerker/ Anonymkode: 37f1b...132 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 11. oktober 2024 Forfatter #17 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg er også slik som kan irritere meg over stygge bankkort, så jeg føler med deg😂 (Og når de endrer design på varer og endrer det til stygge design, da mister jeg nesten lysten til å kjøpe den varen) Ble veldig nysgjerrig på hvordan de kortene hos OBOS så ut kjenner jeg. Selv har vi skikkelig fine kort i banken min, svarte med glitter i🥰 Anonymkode: 96b72...f94 De er mørke blå, lyseblå og hvite med stor Obos logo. Dritstygt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 11. oktober 2024 Forfatter #18 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg fikk kortet i går og jeg er så enig, jeg orker ikke bruke det jeg altså, så nå skifter jeg bank! Om det er en bank med dårligere vilkår skiter jeg faktisk i, jeg orker bare ikke være kunde i en bank med så dårlig smak! Anonymkode: d3348...7a4 😝😝😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 11. oktober 2024 #19 Del Skrevet 11. oktober 2024 Alt man skal irritere seg over. Herregud for en syk verden vi lever i. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #20 Del Skrevet 11. oktober 2024 Rødstrupa skrev (5 timer siden): Nei, dette vitner bare om dårlig smak/ingen estetisk sans. Uff og uff. Anonymkode: 8b2c2...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå