Gå til innhold

Rike eldre menn får ofte det de vil ha

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 18.58):

Rike eldre menn får alltid de unge og vakre kvinnene, kvinnene blir skjemmet bort med dyre vesker, flyreiser, restaurantbesøk, spa. Ser ofte på Frogner at unge og pene damer i 20-årene finner seg rike eldre menn i 50 og 60-årene. De er ikke spesielt kjekke men rike. Hva tenker dere?

Anonymkode: 4a6de...06a

Du kan jo snu på det, at det bare er de fine kvinnene som har sjans på et slikt drømmeliv. 

Anonymkode: b97be...2ae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nelliken

Det er riktig som mange sier at penger og makt er tiltrekkende. Menn med makt og penger utstråler ofte en selvsikkerhet man ikke finner hos andre. Mange kvinner liker selvsikre menn.
Og i disse tider når folk har dårligere og dårligere råd så vil jo penger være enda mer tiltrekkende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 18.58):

Rike eldre menn får alltid de unge og vakre kvinnene, kvinnene blir skjemmet bort med dyre vesker, flyreiser, restaurantbesøk, spa. Ser ofte på Frogner at unge og pene damer i 20-årene finner seg rike eldre menn i 50 og 60-årene. De er ikke spesielt kjekke men rike. Hva tenker dere?

Anonymkode: 4a6de...06a

Hva jeg tenker? Jeg tenker ikke noe. Javel, fint for dem, tenker jeg. Wow, sånne sko vil jeg ha, de var fete&kule. Skal det være noen spesielt ‘intrikate’ tanker rundt dette? Du må hjelpe meg 🙄 de er jo selvfølgelig litt mer interessant å se på da enn Gurimor og rullator-gubben hennes. Var det det du mente? 

Anonymkode: 6296d...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tate og Diddy er jo stjerneeksempel på at rike menn får det som de vil ha. De er riktignok ikke eldre, men har penger. Kvinner finner seg i hva som helst for å være i nærheten av desse, dessverre….. 

Anonymkode: 848b4...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nelliken
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tate og Diddy er jo stjerneeksempel på at rike menn får det som de vil ha. De er riktignok ikke eldre, men har penger. Kvinner finner seg i hva som helst for å være i nærheten av desse, dessverre….. 

Nå var det vel ikke forbrytere som var diskusjonstemaet her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelliken skrev (3 minutter siden):

Nå var det vel ikke forbrytere som var diskusjonstemaet her? 

De er menn med penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nelliken

De er menn med penger.

De er ikke eldre og de er forbrytere. Da får man endre på overskriften så folk får anledning til å slette innleggene sine. Jeg svarte for eldre, rike menn og ikke for farlige kjeltringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hypergamiet sitter dypt i kvinner. 

Penger og makt er det mest sexy som finnes. 

Også lurer man hvorfor menn søker seg til bransjer med høyest mulig lønninger og mest mulig makt.

Og hvorfor prosjekter som "menn i helse" aldri kommer til å skyte fart. Ikke nok status og penger for at damene vil velge dem først.

Menn respondere på kvinners preferanser og søker seg dit.

Anonymkode: b60a3...b3e

Menn bryr seg forsåvidt ikke mer om hva kvinner har varige preferanser for enn at det ofte gir problemer mellom kvinner og menn. Realiteten er vel at menn bryr seg en del om å få kvinner, men ikke om hva som må til for å beholde kvinner, og det er hva som teller i det lange løp. 

At kvinner vil ha en god partner og en god elsker er det ikke akkurat så stort fokus på. Derimot hjernevasket fokus på penisstørrelse, status og ting som menn ofte vektlegger mer enn kvinner. 

Om menn VIRKELIG brydde seg mer om hva kvinner ønsker og trenger enn å ha pissekonkurranser menn mot menn hadde dere alle lest dere opp på kvinnelig seksualitet og "hvordan være en god partner ". Det er ikke mye av det gitt. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (43 minutter siden):

Menn bryr seg forsåvidt ikke mer om hva kvinner har varige preferanser for enn at det ofte gir problemer mellom kvinner og menn. Realiteten er vel at menn bryr seg en del om å få kvinner, men ikke om hva som må til for å beholde kvinner, og det er hva som teller i det lange løp. 

At kvinner vil ha en god partner og en god elsker er det ikke akkurat så stort fokus på. Derimot hjernevasket fokus på penisstørrelse, status og ting som menn ofte vektlegger mer enn kvinner. 

Om menn VIRKELIG brydde seg mer om hva kvinner ønsker og trenger enn å ha pissekonkurranser menn mot menn hadde dere alle lest dere opp på kvinnelig seksualitet og "hvordan være en god partner ". Det er ikke mye av det gitt. 

Jeg brydde meg om hva en kvinne ønsket: Resultat: ble dumpet. Dessverre kan man ikke høre på kvinner når det gjelder hva kvinner vil ha for de vet det ikke selv engang. Hvorfor skal man høre på en fisk om hvordan fange fisk. Det er bedre å høre på fiskeren. 

Anonymkode: d97f2...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg brydde meg om hva en kvinne ønsket: Resultat: ble dumpet. Dessverre kan man ikke høre på kvinner når det gjelder hva kvinner vil ha for de vet det ikke selv engang. Hvorfor skal man høre på en fisk om hvordan fange fisk. Det er bedre å høre på fiskeren. 

Å fange "fisken " er - vanskelig som det er- det letteste. Å bevare kjærligheten over år er krevende, og å ha selvinnsikt på alt nærmest umulig, så tilgi at jeg tar din beretning med en klype salt. 

Jeg har ikke hatt tilstrekkelig selvinnsikt selv heller til å bestandig innse hvordan andre opplever meg, før andre forteller meg det i klartekst. Det er helt vanlig, og derfor er det vesentlige å være villig til å lytte. Ikke bare i starten men utover forholdet. Store barn er dessuten en oppvåkning angående mye ofte, for der får man sannheten til og med partner gjerne ikke sier i klartekst. 

Å si at kvinner ikke vet hva de vil ha er fryktelig nedlatende. For det første trenger vi ulikt, fordi vi er ulike, og for det andre er vi ikke idioter på bakgrunn av vårt kjønn. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ofte ikke verken mannfolka eller damene er noe å trakte etter. Det er ikke sånn at damene som oftest ser jordnære og naturlige ut. Hvis DET er vakker for deg så ok, og lykke til. Ikke min stil.

Anonymkode: 878fb...d61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Man kan alltids bli dumpet selv når man oppfyller "kriteriene". Halloooooo i luken. Nesten alle blir dumpa en eller to eller flere ganger.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregarious skrev (23 timer siden):

Det blir iallfall alt for enkelt å se ned på slike partnerskap, penger/ressurser er ekstremt viktige i dagens samfunn og sannsynligvis enda viktigere i framtiden.  Selv om en hadde rett i at det er mindre "ekte" kjærlighet mellom slike par så er det altså bare mindre kjemisk-rus i form av oksytocin &co. 

Slik kan en faktisk argumentere med at det er mer rasjonelt. 

Vil heller si at ekthet blir stadig viktigere i en mer og mer overfladisk verden. 

Anonymkode: cbd06...db0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vil heller si at ekthet blir stadig viktigere i en mer og mer overfladisk verden. 

Penger og utseende er ikke mer overflatisk en noe annet, det er bare en populær myte.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregarious skrev (8 minutter siden):

Penger og utseende er ikke mer overflatisk en noe annet, det er bare en populær myte.  

De fleste skjønner forskjellen på å velge noen på grunn av en kompleks følelse kalt kjærlighet vs en enkel følelse kalt komfort. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregarious skrev (11 minutter siden):

Selvfølgelig er det mer overflatisk. Herregud.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

De fleste skjønner forskjellen på å velge noen på grunn av en kompleks følelse kalt kjærlighet vs en enkel følelse kalt komfort. 

Vist du henviser til forelskelse så er disse komplekse følelsene kjemiske stoffer i hjernen din som forsvinner etter en tid. 
Mens det du kaller "enkel komfort"  altså rikdom korrelerer med bedre helse, lykke, stabilitet, redusert stress, vesentlig større frihet og muligheter. 

Så hva som er "enkelt" er ikke så lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregarious skrev (Akkurat nå):

Vist du henviser til forelskelse så er disse komplekse følelsene kjemiske stoffer i hjernen din som forsvinner etter en tid. 
Mens det du kaller "enkel komfort"  altså rikdom korrelerer med bedre helse, lykke, stabilitet, redusert stress, vesentlig større frihet og muligheter. 

Så hva som er "enkelt" er ikke så lett. 

Rikdom gjør ikke det. Nok penger gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikdom gjør ikke det. Nok penger gjør det.

"Nok penger" er like subjektivt som "rikdom", det er uansett snakk om så mye at det ikke er til begrensing i livet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så meningsløst det er å kaste bort det ene livet man har på noe som ikke er ekte kjærlighet. En snill kvinne på omtrent min alder som liker meg for den jeg er, ikke hva jeg har eller ikke har, det er det som skaper ekte lykke.

Jeg misunner ikke akkurat disse rike kjekkasene i Hollywood heller, der de fleste ikke er i stand til å danne skikkelige menneskelige relasjoner. Noe har gått feil på veien når en fyr på 60 liksom klarer å finne en god match i noen på 25. Jeg vet ikke om det er mest patetisk eller trist, men jeg er glad det ikke er meg.

Anonymkode: e8d03...7e4

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...