Kvalitet Skrevet 11. oktober #21 Del Skrevet 11. oktober Brunello skrev (1 time siden): Men de mennene som går inn under denne kategorien er ofte sammen med den samme dama de har barn med og som de ble sammen med for mange år siden. Veldig mange av de på min alder (i femtiåra) jeg vet om som har dame i tjueåra er enkle fyrer som har tjent penger på annen måte enn å bruke hodet. Selvsagt unntak. Det er ikke denne typen eldre menn jeg observerer har yngre damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #22 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Rike eldre menn får alltid de unge og vakre kvinnene, kvinnene blir skjemmet bort med dyre vesker, flyreiser, restaurantbesøk, spa. Ser ofte på Frogner at unge og pene damer i 20-årene finner seg rike eldre menn i 50 og 60-årene. De er ikke spesielt kjekke men rike. Hva tenker dere? Anonymkode: 4a6de...06a Penger = makt. Kort og enkelt. Alltid vært. Vil alltid være. Anonymkode: 68b0d...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #23 Del Skrevet 11. oktober Kvalitet skrev (2 timer siden): Dere glemmer et viktig argument /poeng. Eldre menn med penger er ofte spennende og kloke. De har livserfaring, Mange har opplevd mye, og er kunnskapsrike. Det gjør det spennende å være sammen med dem. Tror det er begrenset hvor spennende det er å være med noen generelt. Når noen er mye eldre er de også automatisk mindre attraktive for den yngre part. Det er for det meste pengene. Husk at ingen er nødt til å være sammen med noen for å ha en samtale med dem, og disse damene er neppe så innmari glad i den typ erfaring disse mennene har uansett, ellers har de selv sikkert søkt samme retning i livet og det gjør de ikke. Anonymkode: 72301...28c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #24 Del Skrevet 11. oktober Brunello skrev (51 minutter siden): Mange forhold blir avsluttet. Men min erfaring er at de reflekterte mennene får seg ny dame som er på omtrent samme alder og ikke en golddigger som er på alder med egne barn. Tja, husk at mange av de mennene har ressurser og ønske å ta vare på både kropp og sin, og er i bedre forfatning enn mange 30 åringer. Som kvinne vet jeg ikke hvem som hadde vunnet her. Også med tanke på fremtiden. Den rike gamlingen som trener og tar vare på seg selv kan klare å holde helsen og være brukbar til han er over 80, mens 30 åring som driter i det er en gammel mann når han er 55... jeg vet ikke jeg... Anonymkode: 6c4c8...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 11. oktober #25 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Rike eldre menn får alltid de unge og vakre kvinnene, kvinnene blir skjemmet bort med dyre vesker, flyreiser, restaurantbesøk, spa. Ser ofte på Frogner at unge og pene damer i 20-årene finner seg rike eldre menn i 50 og 60-årene. De er ikke spesielt kjekke men rike. Hva tenker dere? Anonymkode: 4a6de...06a De kjøper unge vakre kvinner.Hadde de vært blakke hadde de ikke hatt unge vakre kvinner. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #26 Del Skrevet 11. oktober Har hørt rykter om at penger er det lett å bli både forelsket og glad i, og at mennesker lett kan innfinne seg i med mye elendighet over lang tid for å få has på litt penger og rikdom. Penger er tidenes kompensasjonsfaktor. Du kan være feit, fæl, grisete og ufin og likevel stikke av med den flotteste dama i byen. Høyde, størrelse på tissen, kropp, personlighet og verdier, som kvinner ofte selekterer menn på, blir kastet på havet når det er snakk om litt penger, rikdom, status og materialisme. Ganske ekkelt. Og uvirkelig hvorfor det er slik. Anonymkode: 73669...fbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #27 Del Skrevet 11. oktober Golddiggers er ordet. Anonymkode: b1ccc...23e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #28 Del Skrevet 11. oktober Jeg jobbet som servitør mens jeg var 20 på en restaurant hvor mange gamle griser frekventerte ofre. Fikk så mange tilbud. Forslag om å bli med på enda dyrere restauranter, reiser etc. Var helt uaktuelt. Ekkelt var det. Tror ikke de samme type klientell hadde gitt meg som 45 de samme tilbudene 😄 Og de faktisk mennene som ga tilbudene for 25 år siden, mange av de er vel døde eller demente.. Verken gamle menn eller unge kvinner tror vel at det handler om kjærlighet. Anonymkode: 8cf60...c8a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #29 Del Skrevet 11. oktober Kvalitet skrev (3 timer siden): Dere glemmer et viktig argument /poeng. Eldre menn med penger er ofte spennende og kloke. De har livserfaring, Mange har opplevd mye, og er kunnskapsrike. Det gjør det spennende å være sammen med dem. Så penger har ingenting med det å gjøre? Det var godt å høre for en middelaldrende mann som tror han besitter en brukbar dose livserfaring og livsvisdom, men som er litt short på harde cash, dvs. har en litt over middels jobb og karriere og brutto årslønn rett på sørsida av 1 mill i året. Da tror jeg sannelig jeg setter ned nedre aldersgrense på Tindersøket mitt fra noen og 40 til ca. 20ish. Og så lener jeg meg tilbake og gleder meg til at de livserfaringshungrige hotte unge damene fyller innboksen😁 Anonymkode: 19f38...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #30 Del Skrevet 11. oktober Det eneste jeg tenker om det er at jeg håper jeg er rik når jeg er gammel. Anonymkode: 69196...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #31 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det eneste jeg tenker om det er at jeg håper jeg er rik når jeg er gammel. Anonymkode: 69196...817 Jeg også, drømmen er å bli dama i aristokattene 😅 Anonymkode: 72301...28c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #32 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg også, drømmen er å bli dama i aristokattene 😅 Anonymkode: 72301...28c For meg er det henne og Enya som er drømmen. Sistnevnte bor alene i et slott sammen med kattene sine. Og om jeg har et slott, så regner jeg med at jeg kommer til å ha plass til et like stort og velfylt bibliotek som udyret i Skjønnheten og udyret også. Da snakker vi livskvalitet 😅 Anonymkode: 2953c...0be 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 11. oktober #33 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Rike eldre menn får alltid de unge og vakre kvinnene, kvinnene blir skjemmet bort med dyre vesker, flyreiser, restaurantbesøk, spa. Ser ofte på Frogner at unge og pene damer i 20-årene finner seg rike eldre menn i 50 og 60-årene. De er ikke spesielt kjekke men rike. Hva tenker dere? Anonymkode: 4a6de...06a Helt vanlig byttehandel. Dyreriket er full av sånne ordninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #34 Del Skrevet 11. oktober Damer har mange parametere, sexy snill rik, smart. De som har klart å skaffe seg en formue som eksempelvis Stordalen eller andre litt mindre rike besitter nok som oftest en del kvaliteter som er verdsatt selv om alder trekker ned oftest: Flinke med folk og det de driver med er respekterte for å ha fått til kan få til ting selvtilitt etc... Nå skal de sies at en singel mann som meg med verdier for ca 15-20 mill, greit catch men ikke rik har ikke kø av damer for det men sikkert nok til et godt catch rent økonomisk så damene jakter ikke smårike menn ihvertfall men vi skremmer ingen heller selv om det heldigvis ikke er noen som kommer uten at vi tar initiativet. De som flasher penga (Kler seg i dress, kjøper dyrt bord på hotte plasser etc) problemet er vel ganske ofte at de som svir av 5000 på et fancy utested ofte er gutter med dårlig råd men det funker vel for en kveld eller to, selv kunne jeg aldri gjort dette. Mann 50 Anonymkode: f49e4...9fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 11. oktober #35 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 18.58): Rike eldre menn får alltid de unge og vakre kvinnene, kvinnene blir skjemmet bort med dyre vesker, flyreiser, restaurantbesøk, spa. Ser ofte på Frogner at unge og pene damer i 20-årene finner seg rike eldre menn i 50 og 60-årene. De er ikke spesielt kjekke men rike. Hva tenker dere? Anonymkode: 4a6de...06a At begge får oppfylt ett ønske . Den ene ønsker penger /luksus , den andre ønsker en arm-candy . Tenker at de får gjøre som de vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #36 Del Skrevet 11. oktober DelvisPresley skrev (8 timer siden): Kvinner og materialisme henger sammen. Ikke mer hokus pokus enn det. En liten % av kvinner* Anonymkode: c98fc...4c0 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 11. oktober #37 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så penger har ingenting med det å gjøre? Det var godt å høre for en middelaldrende mann som tror han besitter en brukbar dose livserfaring og livsvisdom, men som er litt short på harde cash, dvs. har en litt over middels jobb og karriere og brutto årslønn rett på sørsida av 1 mill i året. Da tror jeg sannelig jeg setter ned nedre aldersgrense på Tindersøket mitt fra noen og 40 til ca. 20ish. Og så lener jeg meg tilbake og gleder meg til at de livserfaringshungrige hotte unge damene fyller innboksen😁 Anonymkode: 19f38...236 Du overser at menn med PENGER kan være spennende, ikke økonomien i seg selv men grunnen til at de har opparbeidet seg dette og det er som regel personlighet, engasjement, høyt kunnskapsnivå mm. Les Christian Ringnes mm. Ikke uten grunn disse mennene drar damer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #38 Del Skrevet 11. oktober Kvalitet skrev (2 timer siden): Du overser at menn med PENGER kan være spennende, ikke økonomien i seg selv men grunnen til at de har opparbeidet seg dette og det er som regel personlighet, engasjement, høyt kunnskapsnivå mm. Les Christian Ringnes mm. Ikke uten grunn disse mennene drar damer. Han er da ikke mer spennende enn den kjekke jevnaldrende nabo karen som jeg ser går tur med hunden sin? Jeg kan sikkert snakke med Rignes, men han får ikke noe nærhet. Anonymkode: 72301...28c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #39 Del Skrevet 12. oktober Rart å tenke på at i 1850 var det kun 29000 innbyggere i Kristiania (Oslo). Men man hadde hele 17 registrerte bordeller. Mesteparten av de i gamle Vika, ikke så langt fra Frogner. Enklere å ha sugardaddy i 2024 ja.. Anonymkode: 9f35f...a92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #40 Del Skrevet 12. oktober Klart man går etter penger, hvorfor ikke? Arrangert ekteskap kan fungere greit det….så lenge pengebingen er full😉 Penger er makt på alle nivå i samfunnet. Bare se på LAR, Karianne Vilde og Isabel H. LAR forsvinner så snart lommeboken er tom, Karianne med en drink innabords - så sikler hun vilt over de mannfolka som hun egentlig vil ha….. og Isabel……say no more…. Desse får inntekt fra snap fordi de er sammen med menn som har penger, vinn-vinn👌🏼 Anonymkode: 848b4...cab 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå