AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Rike eldre menn får alltid de unge og vakre kvinnene, kvinnene blir skjemmet bort med dyre vesker, flyreiser, restaurantbesøk, spa. Ser ofte på Frogner at unge og pene damer i 20-årene finner seg rike eldre menn i 50 og 60-årene. De er ikke spesielt kjekke men rike. Hva tenker dere? Anonymkode: 4a6de...06a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober At kvinner liker pikk og peng🤓 Anonymkode: c02cf...578 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rike eldre menn får alltid de unge og vakre kvinnene, kvinnene blir skjemmet bort med dyre vesker, flyreiser, restaurantbesøk, spa. Ser ofte på Frogner at unge og pene damer i 20-årene finner seg rike eldre menn i 50 og 60-årene. De er ikke spesielt kjekke men rike. Hva tenker dere? Anonymkode: 4a6de...06a Tenker du tror du ikke får dame fordi du ikke har penger. Anonymkode: 723f7...eca 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 10. oktober #4 Del Skrevet 10. oktober Hvorfor skal du få de unge og vakre kvinnene? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober #5 Del Skrevet 10. oktober Tale as old as time, som det heter i eventyret... Begge parter vet hva de vil ha og hva de får, og hvem som utnytter hvem er et åpent spørsmål. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #6 Del Skrevet 10. oktober Jeg tenker at det mest kostbar du kan gjøre er å velge bort kjærlighet for penger. Kjærlighet er det mest verdifulle man kan oppleve her i livet. Anonymkode: d7892...5a1 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #7 Del Skrevet 10. oktober At de finner seg golddiggers. Om ung Og pen er alt man ønsker seg, så får de det vil ha, ja. Men kjærlighet er det jo ikke fra noens side Anonymkode: c98fc...4c0 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 10. oktober #8 Del Skrevet 10. oktober Väldigt sant det. Är så i alla länder dock Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #9 Del Skrevet 10. oktober Er du lei deg fordi du ikke har råd til gold diggers? Anonymkode: cbd06...db0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #10 Del Skrevet 10. oktober At det ikke er verdt tingene. Anonymkode: 72301...28c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10. oktober #11 Del Skrevet 10. oktober Jeg tenker at dette er en spesiell type kvinner, og prostitusjon. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #12 Del Skrevet 11. oktober Trolltunge skrev (8 timer siden): Jeg tenker at dette er en spesiell type kvinner, og prostitusjon. Er litt enig i denne. Men jeg tenker også at det ikke nødvendigvis er bare pengene som trekker, men også at disse mennene har stor selvtillit. De vet hva de vil ha, de er vant til å få det de vil ha, og for de fleste kvinner er det noe som er tiltrekkende. Trofekoner er ikke noe nytt fenomen. Det varer sjeldent veldig lenge da. Anonymkode: f77b9...473 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 11. oktober #13 Del Skrevet 11. oktober Dere glemmer et viktig argument /poeng. Eldre menn med penger er ofte spennende og kloke. De har livserfaring, Mange har opplevd mye, og er kunnskapsrike. Det gjør det spennende å være sammen med dem. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #14 Del Skrevet 11. oktober Å, det gjør nok rike gamle damer hvis de vil også, men damer har kanskje litt mindre vilje til selvbedrag når det gjelder unge kjæresters motiver. Anonymkode: 1cd10...eb6 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoneZone Skrevet 11. oktober #15 Del Skrevet 11. oktober På begge ender av skalaen funker det slik: de som har sterke ressurser har flere alternativer. Kvinner som menn. Det eneste som belyses i HI er rikdom, så da tar vi det som utgangspunktet for påstanden. Se på Madonna og Cher for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 11. oktober #16 Del Skrevet 11. oktober Kvinner og materialisme henger sammen. Ikke mer hokus pokus enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 11. oktober #17 Del Skrevet 11. oktober Kvalitet skrev (1 time siden): Dere glemmer et viktig argument /poeng. Eldre menn med penger er ofte spennende og kloke. De har livserfaring, Mange har opplevd mye, og er kunnskapsrike. Det gjør det spennende å være sammen med dem. Men de mennene som går inn under denne kategorien er ofte sammen med den samme dama de har barn med og som de ble sammen med for mange år siden. Veldig mange av de på min alder (i femtiåra) jeg vet om som har dame i tjueåra er enkle fyrer som har tjent penger på annen måte enn å bruke hodet. Selvsagt unntak. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #18 Del Skrevet 11. oktober Brunello skrev (5 minutter siden): Men de mennene som går inn under denne kategorien er ofte sammen med den samme dama de har barn med og som de ble sammen med for mange år siden. Veldig mange av de på min alder (i femtiåra) jeg vet om som har dame i tjueåra er enkle fyrer som har tjent penger på annen måte enn å bruke hodet. Selvsagt unntak. Delvis enig, men det er ikke så enkelt. Mange forholdt blir avsluttet uansett forutsetninger. Anonymkode: 6c4c8...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 11. oktober #19 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Delvis enig, men det er ikke så enkelt. Mange forholdt blir avsluttet uansett forutsetninger. Anonymkode: 6c4c8...cdb Mange forhold blir avsluttet. Men min erfaring er at de reflekterte mennene får seg ny dame som er på omtrent samme alder og ikke en golddigger som er på alder med egne barn. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 11. oktober #20 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er litt enig i denne. Men jeg tenker også at det ikke nødvendigvis er bare pengene som trekker, men også at disse mennene har stor selvtillit. De vet hva de vil ha, de er vant til å få det de vil ha, og for de fleste kvinner er det noe som er tiltrekkende. Trofekoner er ikke noe nytt fenomen. Det varer sjeldent veldig lenge da. Anonymkode: f77b9...473 Det er ikke mannen man elsker da, men pengene og livsstilen. Så spørs det om man har respekt nok for mannen til å være trofaste, eller hente annet annensteds. Har truffet en del slike kvinner opp gjennom årene, og jeg var naiv nok til å tenke kjærlighet tross stor aldersforskjell tidligere. Jeg klarer ikke å tenke det nå lengre. Det er en helt spesiell type kvinner som aktivt søker slike forhold, og det er veldig strategisk. En byttehandel. Prostitusjon altså. Hun er kjøpt og betalt. Er med mannen kun på grunn av pengene. De fleste kvinner ville ikke engang vurdere å selge seg slik. Det er ikke uvanlig å ha fått tilbudet da man var ung. Jeg kunne vært trofekone. Min søster og flere venninner også. I min søsters tilfelle la mannen til og med konkret på bordet hva hun skulle få for "kjærlighet". Ikke var han så gammel heller, men rik og mentalt tydeligvis innstilt på at kjærlighet var til salgs på lik linje med annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå